ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

COVID- 19- Δόντια: Πώς ο κορωνοϊός έχει διαταράξει την οδοντιατρική φροντίδα

COVID- 19- Δόντια: Πώς ο κορωνοϊός έχει διαταράξει την οδοντιατρική φροντίδα
COVID- 19- Δόντια: Πώς ο κορωνοϊός έχει διαταράξει την οδοντιατρική φροντίδα. Το 1/3 των γονέων αναφέρει ότι η πανδημία COVID-19 έχει καταστήσει δύσκολη την απόκτηση οδοντιατρικής περίθαλψης για τα παιδιά τους, σύμφωνα με νέα εθνική δημοσκόπηση.

Ωστόσο, κάποιες οικογένειες ενδέχεται να αντιμετωπίσουν μεγαλύτερες προκλήσεις από άλλες. Η αδυναμία να βρεθεί οδοντίατρος κατά τη διάρκεια της πανδημίας ήταν 3 φορές πιο συχνή για τα παιδιά.  Κάποιοι γονείς επιχείρησαν να συνεχίσουν τις τακτικές οδοντιατρικές εξετάσεις του παιδιού τους, μόνο και μόνο για να βρουν μεγάλο χρόνο αναμονής για ένα ραντεβού… Άλλοι βρήκαν ότι το οδοντιατρικό γραφείο είχε κλείσει ή μειώσει τις επισκέψεις ασθενών σε επείγοντα περιστατικά.

Αλλά η έκθεση του Mott Poll αποκάλυψε και μια θετική πλευρά: 1 στους 4 γονείς περιέγραψε βελτιώσεις στον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά τους φροντίζουν τα δόντια και τα ούλα τους στο σπίτι κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Έκθεση βασίζεται στις απαντήσεις 1.882 γονέων με τουλάχιστον ένα παιδί ηλικίας 3-18 ετών. 1 στους 3 γονείς αναφέρουν προκλήσεις για προληπτική οδοντιατρική περίθαλψη. Η Αμερικανική Ένωση Παιδιατρικών Οδοντιάτρων προτείνει στα παιδιά να καθαρίζουν τακτικά τα δόντια τους και να κάνουν εξετάσεις κάθε 6 μήνες, ξεκινώντας από το πρώτο τους δόντι. Οι έλεγχοι παρέχουν μια σταθερή ευκαιρία για τον εντοπισμό και τη θεραπεία της φθοράς των δοντιών, για την εφαρμογή προστατευτικών θεραπειών και για την εκπαίδευση των γονέων και των παιδιών σχετικά με την καλή οδοντιατρική υγιεινή.

Αλλά για την προστασία ασθενών και προσωπικού, ορισμένα οδοντιατρικά γραφεία έχουν αλλάξει ή περιορίσει τις λειτουργίες τους για να περιορίσουν την εξάπλωση του COVID- 19. Το 60% των γονέων στην δημοσκόπηση έχουν προσπαθήσει να λάβουν προληπτική οδοντιατρική περίθαλψη για το παιδί τους από την έναρξη της πανδημίας. Ενώ οι περισσότεροι είχαν ραντεβού στο σύνηθες χρονικό πλαίσιο, το 24% αντιμετώπισε καθυστέρηση και το 7% δεν μπόρεσε να λάβει ραντεβού.