Νέα Υγείας

Υγειονομική περίθαλψη τηλεθεραπεία: Διπλασιασμός της εμπειρίας των χρηστών

Υγειονομική περίθαλψη τηλεθεραπεία: Διπλασιασμός της εμπειρίας των χρηστών
Όσον αφορά το πώς μπορεί να εξελιχθεί αυτή η τεχνολογία υγειονομικής περίθαλψης κατά τη διάρκεια του 2021, οι ειδικοί κάνουν ορισμένες προβλέψεις.

Υγειονομική περίθαλψη τηλεθεραπεία: Η κρίση γεννά συχνά την καινοτομία και αυτή η τρέχουσα κρίση βοήθησε στο να προωθήσει την τηλεθεραπεία. Η απομακρυσμένη πρόσβαση και η βελτιωμένη σύνδεση βίντεο επέτρεψαν στους επαγγελματίες του τομέα της υγείας να προσεγγίσουν περισσότερους ασθενείς. Το Υπουργείο Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών των ΗΠΑ ορίζει την τηλεϋγειονομική ως: «τη χρήση τεχνολογιών ηλεκτρονικών πληροφοριών και τηλεπικοινωνιών για την υποστήριξη και την προώθηση κλινικής υγειονομικής περίθαλψης σε μεγάλες αποστάσεις, της εκπαίδευσης που σχετίζεται με την υγεία των ασθενών και της επαγγελματικής και της δημόσιας υγείας». Όσον αφορά το πώς μπορεί να εξελιχθεί αυτή η τεχνολογία υγειονομικής περίθαλψης κατά τη διάρκεια του 2021, οι ειδικοί κάνουν ορισμένες προβλέψεις.

Το 2020 έχει επηρεάσει την εργασία και τους εργαζόμενους στην υγειονομική περίθαλψη;

Ήταν μια δύσκολη χρονιά για τους επαγγελματίες του τομέα της υγείας. Οι γιατροί και οι νοσοκόμες έχουν εξαντληθεί από το να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της πανδημίας, και οι ειδικοί είναι συγκλονισμένοι με την ανάγκη να υιοθετήσουν πλατφόρμες τηλεϋγείας. Είναι σαφές ότι οι οργανώσεις υγειονομικής περίθαλψης θα πρέπει να κάνουν αλλαγές το επόμενο έτος για να βελτιώσουν τη ζωή των εργαζομένων τους.

Ορισμένοι πάροχοι αναφέρουν ότι συμβουλεύονται 50 έως 175 φορές περισσότερους ασθενείς μέσω τηλεθεραπείας από τότε που ξεκίνησε η πανδημία του κορωνοϊού. Αυτό οδήγησε ορισμένους ασκούμενους να πιστεύουν ότι η τηλε-υγεία έχει προχωρήσει πιο γρήγορα σε έξι μήνες από ό, τι την τελευταία δεκαετία.

Η Telehealth προσφέρει μια βιώσιμη λύση και η παράδοση θα βελτιωθεί;

Ένας τομέας των παρόχων βελτίωσης που θα δώσει προτεραιότητα είναι η εμπειρία χρήστη για τις συσκευές και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τους υπαλλήλους της υγειονομικής περίθαλψης. Οι γιατροί, οι νοσοκόμες και οι ειδικοί αναγκάστηκαν να χρησιμοποιήσουν λύσεις με τη βοήθεια ζώνης, αλλά θα χρειαστούν στοχευμένα προσαρμοσμένα εργαλεία που παρέχουν πραγματική αξία. Όχι μόνο η βελτίωση του σχεδιασμού UX αφαιρεί τα σημεία πόνου για τους εργαζόμενους στον τομέα της υγείας, αλλά βοηθά επίσης τους παρόχους να αποκτήσουν λειτουργική απόδοση για πράγματα όπως ο προγραμματισμός.

Η Telehealth μπορεί να προσφέρει εξοικονόμηση κόστους. Το κόστος της φροντίδας ενός ασθενούς ‐ ανά ‐ επίσκεψη είναι το λειτουργικό κόστος ενός συστήματος υγειονομικής περίθαλψης. Το κόστος λειτουργίας περιλαμβάνει σταθερό και μεταβλητό κόστος. Μέσω της τηλεϋπηρεσίας αυτά τα κόστη μπορούν να μειωθούν σημαντικά.

Υπάρχουν άλλες τεχνολογικές βελτιώσεις για το τεχνολογικό κύμα της τηλε-υγείας

Οι πάροχοι θα πρέπει να επενδύσουν σε καλύτερες εμπειρίες χρήστη για τους ασθενείς τους, καθώς θα συνεχίσουν να αναμένουν βαθύτερες, ολοκληρωμένες εμπειρίες με συνομιλία, φωνή και κοινωνικά ως μέσο για να συμβαδίζουν με άλλες πλατφόρμες. Ένας άλλος τομέας που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι ότι η αυξημένη χρήση των υπηρεσιών τηλεθεραπείας δημιουργεί επίσης αυξημένες ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο .