Καινοτομία

Πώς διαμορφώνεται το φαρμακευτικό μάρκετινγκ την εποχή του COVID-19

Πώς διαμορφώνεται το φαρμακευτικό μάρκετινγκ την εποχή του COVID-19
Παρόλο που η ζωή μας έχει ανατραπεί, το μάρκετινγκ των φαρμακευτικών προϊόντων παραμένει ως επί το πλείστον στη σκιά του COVID-19. Μια έρευνα των διαφημιστικών πρακτορείων και των επικοινωνιακών εταιρειών που χειρίζονται πελάτες της φαρμακοβιομηχανίας δημιούργησε ερωτηματικά καθώς η κατάσταση συνεχίζει να εξελίσσεται. Η ιστορία δείχνει ότι σε οποιαδήποτε οικονομική κρίση, μία από τις πρώτες […]

Παρόλο που η ζωή μας έχει ανατραπεί, το μάρκετινγκ των φαρμακευτικών προϊόντων παραμένει ως επί το πλείστον στη σκιά του COVID-19. Μια έρευνα των διαφημιστικών πρακτορείων και των επικοινωνιακών εταιρειών που χειρίζονται πελάτες της φαρμακοβιομηχανίας δημιούργησε ερωτηματικά καθώς η κατάσταση συνεχίζει να εξελίσσεται. Η ιστορία δείχνει ότι σε οποιαδήποτε οικονομική κρίση, μία από τις πρώτες περικοπές δαπανών είναι η διαφήμιση και η εμπορία. Είναι πάντως χαρακτηριστικό ότι μετά την κρίση του 2008, οι διαφημιστικές δαπάνες των μέσων ενημέρωσης μειώθηκαν κατά 13%.

Ωστόσο, για σήμερα το μάρκετινγκ φαρμάκων και υγειονομικής περίθαλψης συνεχίζεται, παρότι σε μεγάλο βαθμό εργαζόμαστε από το σπίτι. Η μετάβαση από το άτομο σε ψηφιακό πεδίο δεν συμβαίνει μόνο σε ομάδες εργασίας του γραφείου αλλά και για τη διαφήμιση, τις ιατρικές συνεδρίες και τις λεπτομερείς πωλήσεις ανάλυσης.

Ο Wendy Blackburn, εκτελεστικός αντιπρόεδρος μάρκετινγκ και επικοινωνιών στην Intouch Solutions, δήλωσε ότι η εταιρία διατηρεί ζωντανά τηλεοπτικά βήματα και μετράει τα εικονικά εργαστήρια με πελάτες, καθώς ο FDA εξακολουθεί να «υπερβαίνει» κάποιες σημαντικές αποφάσεις για προϊόντα. “Για παράδειγμα, σε πολλές περιπτώσεις, βοηθήστε τους πελάτες να επικοινωνούν με το κοινό τους σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο ο COVID-19 θα μπορούσε να επηρεάσει τους ασθενείς και τους HCPs στην Ογκολογία και την ανοσολογία”.

Η GCI Health δεν έχει ακόμη αισθητή σημαντική επίδραση, καθώς πολλές από τις εκδηλώσεις σχετικά με την ανακοίνωση του τηλεπικοινωνιακού γραφείου έχουν οριστεί για αργότερα το 2020, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Wendy Lund. Ωστόσο, ο οργανισμός έχει προχωρήσει σε προετοιμασία χρησιμοποιώντας τρία επίπεδα έκτακτης ανάγκης – Σχέδιο Α όπως όλα έχουν προγραμματιστεί, το Σχέδιο Β που υπολογίζει τον αντίκτυπο του COVID-19 και το Σχέδιο Γ, το οποίο είναι “πέρα από την πρόβλεψη του τι συμβαίνει τώρα “.

Η CMI / Compas επισήμανε ότι ενώ μερικοί από τους πελάτες της μιλούν για την παύση των διαφημίσεων κοινωνικών μέσων για τώρα, η ομάδα έχει επίσης άλλους που ενδιαφέρονται να επεκτείνουν τα επαγγελματικά μέσα κοινωνικής φροντίδας της υγείας και των φωνητικών επικοινωνιών.

Οι συγκεκριμένες επιπτώσεις και η ψηφιακή ανάπτυξη ποικίλλουν ανά περιοχή. Ο αναπληρωματικός διευθυντής Manish Gupta δήλωσε ότι η εταιρία του έχει δει μια “χωρίς προηγούμενη επιτάχυνση” στις ψηφιακές και μη προσωπικές επικοινωνίες από τις επιστήμες της ζωής σε όλο τον κόσμο. Στην Αμερική και την Ευρώπη, για παράδειγμα, οι αιτήσεις επικεντρώνονται στην αύξηση του ψηφιακού περιεχομένου για ιστοσελίδες, ηλεκτρονικά μηνύματα και εφαρμογές για κινητά,  συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, απαιτούν περισσότερες διαφημιστικές εκστρατείες και ιατρική εκπαίδευση. “Για παράδειγμα, στην Κίνα, η άνοδος της ζήτησης περιεχομένου είναι περισσότερο προς το περιεχόμενο που μπορεί να αναπτυχθεί χρησιμοποιώντας το WeChat,ενώ στην ΕΕ, η ζήτηση αφορά περισσότερα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Έχουμε δει μια αιχμή της ζήτησης για εικονικές συνομιλίες στην Ευρώπη και στο APAC “, ανέφερε ο Γκούπτα.