Καινοτομία

Νέες νοοτροπίες και ψηφιακός μετασχηματισμός στις φαρμακοβιομηχανίες

Νέες νοοτροπίες και ψηφιακός μετασχηματισμός στις φαρμακοβιομηχανίες
Καθώς η πανδημία COVID-19 φωτίζει την ικανότητα του φαρμακευτικού τομέα να αναπτύξει πιθανά εμβόλια και νέες θεραπείες με ταχύτητα, ποιες είναι οι προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού στη βιομηχανία; Υπάρχει επιχειρηματική υπόθεση για μια επαναστατική αλλαγή στον πολιτισμό, τα επιχειρηματικά μοντέλα και τη νοοτροπία για να καταστεί δυνατή η ψηφιακή μετατροπή; Κατά την αξιολόγηση του ψηφιακού […]

Καθώς η πανδημία COVID-19 φωτίζει την ικανότητα του φαρμακευτικού τομέα να αναπτύξει πιθανά εμβόλια και νέες θεραπείες με ταχύτητα, ποιες είναι οι προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού στη βιομηχανία; Υπάρχει επιχειρηματική υπόθεση για μια επαναστατική αλλαγή στον πολιτισμό, τα επιχειρηματικά μοντέλα και τη νοοτροπία για να καταστεί δυνατή η ψηφιακή μετατροπή;

Κατά την αξιολόγηση του ψηφιακού μετασχηματισμού, είναι χρήσιμο να κατανοήσουμε την τρέχουσα ωριμότητα της ψηφιοποίησης. Η McKinsey διαθέτει ένα εργαλείο αξιολόγησης για τη διάγνωση της ψηφιακής ωριμότητας μιας εταιρείας που ονομάζεται «Digital Quotient».

Αυτή η έρευνα αξιολόγησε την απόδοση 100 ψηφιακών ηγετών σε 18 κοινές πρακτικές που εκτείνονται σε τέσσερις τομείς:

στρατηγική

δυνατότητες

οργάνωση και

πολιτισμός σε 200 χώρες.

Η φαρμακοβιομηχανία σημείωσε 27 έναντι 33 κατά μέσο όρο, καθυστερώντας τις βιομηχανίες υψηλής ρύθμισης ,όπως η τραπεζική και η ασφάλιση.

Δεδομένης της τεράστιας επένδυσης σε νέες τεχνολογίες, ψηφιακή και ευέλικτη εκπαίδευση και προσλήψεις Διευθυντών Ψηφιακών Λειτουργιών, γιατί η φαρμακοβιομηχανία αγωνίζεται να προσαρμοστεί σε έναν ψηφιακό κόσμο;

«Καθώς βγαίνουμε από την πανδημία COVID-19, θα είναι ο πρωταρχικός ρόλος της ηγεσίας της φαρμακευτικής εταιρείας να προωθήσει τη σωστή κουλτούρα για άτομα και ομάδες να εξάγουν το πλήρες όφελος της επιτυχούς ψηφιακής μετατροπής στο μέλλον».

Κατανοήστε την πολυπλοκότητα

Η πρώτη πρόκληση είναι η κατανόηση της μοναδικής πολυπλοκότητας της βιομηχανίας. Ξεκινώντας με τη βασική δραστηριότητα της έρευνας και ανάπτυξης, την κατασκευή, τη διανομή και την εφοδιαστική, τη νομική, κανονιστική, εταιρική διακυβέρνηση, τη χρηματοοικονομική, τη διαχείριση των επιχειρήσεων και, φυσικά, τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ, αυτή η πολυπλοκότητα μπορεί να θέσει ένα άμεσο αποσταθεροποιητικό μπλοκ σε κάθε καλοπροαίρετο έργο μετασχηματισμού, καθώς κάθε στάδιο χρειάζεται έγκριση από το κανονιστικό πλαίσιο.

Δημιουργία της σωστής κουλτούρας

Ένας άλλος βασικός παράγοντας είναι η πολιτιστική ευκινησία. Κάθε εταιρεία έχει τη δική της κουλτούρα. Άγραφοι κανόνες, ιστορία και αξίες που επηρεάζουν τους ανθρώπους με τον δικό του μοναδικό τρόπο.

Η συχνά επαναλαμβανόμενη παροιμία «η κουλτούρα τρώει στρατηγική για πρωινό» είναι απίστευτα σχετική με τη φαρμακοβιομηχανία. Οι διαχειριστές αλλαγών μπορούν να σχεδιάσουν μια προσπάθεια ψηφιακού μετασχηματισμού, αλλά εάν ο οργανισμός δεν διαθέτει το κατάλληλο περιβάλλον και κουλτούρα για να τον καλλιεργήσει, τότε η προσπάθεια μπορεί να μην πιάσει τόπο.

Μια άλλη πρόκληση είναι η αναδιάρθρωση της νοοτροπίας του προσωπικού για να συνηθίσετε τα συχνότερα επίπεδα αβεβαιότητας. Η τρέχουσα πανδημία θα προσφέρει ανεκτίμητα μαθήματα και οι ηγέτες των φαρμακοβιομηχανιών πρέπει να προετοιμαστούν για μελλοντικά μεγάλα γεγονότα όπως το COVID-19, ενώ εξακολουθούν να προσαρμόζονται, να καινοτομούν και να βελτιώνονται.

Εκπαίδευση ως βασικό μέρος του ψηφιακού μετασχηματισμού

Η υποστήριξη της κατάρτισης και η προώθηση μιας νέας νοοτροπίας πρέπει να ενσωματωθεί στην πτυχή αλλαγής οποιουδήποτε έργου μετασχηματισμού. Ένα κατάλληλο πρόγραμμα κατάρτισης προσφέρει την ευκαιρία να διαμορφώσουν το μυαλό των βασικών ενδιαφερόμενων μερών και παρέχει το σωστό πλαίσιο για να επιφέρει ταχύτητα ενώ βοηθά στην εξομάλυνση των εμποδίων.

Ο Sam Pinner της Bayer υποστηρίζει τη σημασία της συνεχούς εκπαίδευσης: «Έχουμε σίγουρα βιώσει και παρατηρήσει αλλαγές στη νοοτροπία των ανθρώπων και στην προσέγγιση του ψηφιακού σε όλη την επιχείρηση ως αποτέλεσμα της προπόνησης και η ψηφιακή ομάδα είναι τώρα πολύ πιο ευέλικτη και συνεργατική». Αυτό απαιτεί χρόνο και οι ηγέτες θα πρέπει να επιτρέπουν σε όσους θα χρησιμοποιούν το εργαλείο να συνηθίσουν να το χρησιμοποιούν.

Ο Gaurav Sanganee, Διευθυντής Αριστείας Πελατών από την Boehringer Ingelheim, προτείνει μια μικρή απόδειξη δοκιμαστικών εννοιών για τη μάθηση και την πρόοδο μεγαλύτερων έργων ψηφιακού μετασχηματισμού. «Μια ευέλικτη μαθησιακή νοοτροπία είναι σημαντική για την επιτυχία. Η εκμάθηση μέσω μικρών δοκιμών και σεναρίων μάθησης είναι ο δρόμος προς τα εμπρός στην οδήγηση μιας νοοτροπίας ψηφιακού μετασχηματισμού, καθώς οι μικρές νίκες αρχίζουν να αυξάνουν και να ενισχύουν την ορμή. Ενώ έχει κάτι τόσο απτό όσο ένα σαφές και συνοπτικό αρχείο καταγραφής «διδαγμάτων», η υλοποίηση του έργου μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ανταλλαγή συλλογικών εμπειριών με την ευρύτερη ομάδα και είναι κάτι που αξίζει να υιοθετηθεί από βιομηχανίες όπως η αεροπορία και οι ένοπλες δυνάμεις».