Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η GSK προσφέρει μακιγιάζ για γυναίκες που ζουν με λύκο

Η GSK προσφέρει μακιγιάζ για γυναίκες που ζουν με λύκο

Η περιοδεία “Night of Beauty” της GlaxoSmithKline επεκτείνει την πορεία της. Οι τοπικές εκδηλώσεις, που πραγματοποιούνται στα τοπικά καταστήματα Sephora, προσφέρουν εκπαίδευση και μακιγιάζ σε ανθρώπους που ζουν με λύκο, ιδιαίτερα σε έγχρωμες γυναίκες, οι οποίες είναι δύο έως τρεις φορές πιο πιθανό να αναπτύξουν αυτοάνοση ασθένεια.

Η GSK προσκαλεί εκατοντάδες ασθενείς, συν τους φίλους ή μέλη της οικογένειάς τους, μαζί με πρεσβευτές ασθενών, τοπικούς επαγγελματίες υγείας και τοπικές ομάδες υπεράσπισης για να μιλήσουν για την υγεία και την ομορφιά των ανθρώπων που ζουν με λύκο. Τα θέματα περιλαμβάνουν τα μαλλιά, το δέρμα και τη διατροφή, τις συμβουλές γυμναστικής και άσκησης, καθώς και συζητήσεις με τοπικούς ρευματολόγους ή άλλους εμπειρογνώμονες, ανάλογα με την τοποθεσία. “Μπορείτε να δείτε την πραγματική ανάκτηση της αυτοπεποίθησης στις φωτογραφίες πριν και μετά. Αυτό που πιστεύουμε είναι ότι με ένα makeover αποκτούμε ξανά τη χαμένη μας αυτοπεποίθηση!”. 

Η GSK επενδύσει στο Benlysta, στο μόνο βιολογικό φάρμακο που έχει εγκριθεί ειδικά για τη θεραπεία του συστηματικού ερυθηματώδους λύκου. Τα άτομα με λύκο στην πλειονότητά τους γυναίκες, σύμφωνα με το Ίδρυμα Lupus της Αμερικής, το οποίο αναφέρει ότι το 90% των 1,5 εκατομμυρίων Αμερικανών που πάσχουν από κάποια μορφή λύκου είναι γυναίκες. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι ηλικίας μεταξύ 15 και 45 ετών. Η  GSK αξιολογεί και οργανώνει αντίστοιχες “Νύχτας ομορφιάς” για το 2020. Η πρωτοβουλία είναι μέρος της οργάνωσης της GSK για την εκπαίδευση και το πρόγραμμα υποστήριξης των ανθρώπων που ζουν με λύκο. 

Ο Pearson είπε ότι τα γεγονότα δείχνουν ότι η GSK εκπληρώνει την αποστολή της για τους ασθενείς με αυτές τις εκστρατείες που στόχο έχουν η εταιρία να ανταποκριθεί στις πραγματικές ανάγκες του κάθε ασθενή και να αναζητήσει ή να δημιουργήσει τρόπους για να συναντήσει τους ασθενείς όπου βρίσκονται. «Όταν σκεφτόμαστε ειδικά το πολυπολιτισμικό μάρκετινγκ και την πολυπολιτισμική συνείδηση, πρέπει να είμαστε πρόθυμοι να εμπλακούμε με διαφορετικούς και μοναδικούς τρόπους», είπε. Ένα άλλο μάθημα είναι η σημασία της υποστήριξης της τοπικής κοινότητας. Οι φαρμακοβιομήχανοι  μερικές φορές θεωρούν ως δεδομένο ότι οι άνθρωποι που ζουν με μια ασθένεια ξέρουν πώς να βρουν πόρους και να υποστηρίξουν ουσιαστικά. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει πάντοτε, και για τη “Νύχτα της Ομορφιάς”, η παρουσία παθολόγων και ειδικών μπορεί να βοηθήσει τους ασθενείς να ανακαλύψουν τρόπους συνεχούς υποστήριξης.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Απέρριψε ο FDA το PD-1 συνδυασμό για καρκίνο του ήπατος των Hengrui και Elevar

Για 7η συνεχή χρονιά η Servier Hellas ρωγός στην  ευαισθητοποίηση των πολιτών για τον τακτικό έλεγχο της αρτηριακής πίεσης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Vodafone Business και Osmos Hellas εγκαθιστούν έξυπνες εφαρμογές για την προληπτική συντήρηση 250 γεφυρών

Το Vodafone Business και η Osmos Hellas ανέλαβαν την υλοποίηση του έργου “Έξυπνες Γέφυρες” που προκηρύχθηκε από το ΤΕΕ και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης – Ελλάδα 2.0 με συνολική αξία 95,3 εκατ. ευρώ, 24μηνη διάρκεια σύμβασης και αντικείμενο την προμήθεια και εγκατάσταση έξυπνων συστημάτων για την παρακολούθηση των υποδομών σε 150 γέφυρες του οδικού […]

Πες το ΔΥΝΑΤΑ – Μίλα για τον Πόνο της Αξονικής Σπονδυλοαρθρίτιδας

ΠΕΣ ΤΟ ΔΥΝΑΤΑ. Μίλα για την Αξονική Σπονδυλοαρθρίτιδα». Η AbbVie, η παγκόσμια βιοφαρμακευτική εταιρεία, μέσω της εκστρατείας ενημέρωσης προτρέπει τους ασθενείς, να κάνουν το πρώτο βήμα, να μιλήσουν για τη νόσο, για τα συμπτώματα και πώς αυτά επιβαρύνουν την ποιότητα της ζωής τους, εξαιτίας της δυσκαμψίας, του πόνου, της κόπωσης, του ελλιπούς ύπνου.

2η Εκπαιδευτική Ημερίδα Market Access for non «Σύγχρονες Προκλήσεις και Εξελίξεις στην Πρόσβαση των Ασθενών στις Θεραπείες τους»

H Ελληνική Ένωση Market Access (ΕΛ.Ε.Μ.Α.) διοργανώνει τη 2η Εκπαιδευτική Ημερίδα Market Access for non - Market Access, με τίτλο «Σύγχρονες Προκλήσεις και Εξελίξεις στην Πρόσβαση των Ασθενών στις Θεραπείες τους» που θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο CROWNE PLAZA, την Πέμπτη 16 Μαΐου 2024

Διπλός μαραθώνιος από τους Παιδιάτρους Β. Ελλάδος για τα παιδιά της Μαδαγασκάρης

Διπλός… Μαραθώνιος από την Ένωση Ελευθεροεπαγγελματιών Παιδιάτρων Βορείου Ελλάδος  για την εθελοντική ανθρωπιστική αποστολή στην Επισκοπή Τολιάρας και Νοτίου Μαδαγασκάρης

Πλατινένιο βραβείο για το Canephron® Uno στα «Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2024»

Πλατινένιo βραβείο στην κατηγορία «Kαινοτόμο Προϊόν στο Φαρμακείο» έλαβε το Canephron® Uno στα «Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2024». Στο πλαίσιο αυτό, διακρίθηκε ως η κορυφαία επιλογή στην προτίμηση των φαρμακοποιών και της κριτικής επιτροπής, ξεχωρίζοντας για την αξιοπιστία του ανάμεσα σε πολλά σκευάσματα.

Η Gilead Sciences Ελλάς στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας

Με αιχμή του δόρατος το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και τους εθελοντές – εργαζόμενούς της, η βιοφαρμακευτική εταιρεία υλοποίησε ένα πλέγμα δράσεων για την άμεση ανακούφιση των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων που επλήγησαν.

Close Icon