Επιχειρηματικά

Η AbbVie στα 20 κορυφαία brands

Η AbbVie στα 20 κορυφαία brands
Η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie, έχοντας μόλις ενάμιση χρόνο ζωής, κατάφερε να κατακτήσει την εντυπωσιακή 20η θέση όσον αφορά στην αντίληψη της δύναμης του εμπορικού της σήματος (brand), συναγωνιζόμενη με τις 100 μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμιώς με βάση την κεφαλαιακή τους αξία, σύμφωνα με τον δείκτη FutureBrand Index 2014. Για την ακρίβεια, η AbbVie ξεπέρασε καταξιωμένα παγκόσμια […]

Η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie, έχοντας μόλις ενάμιση χρόνο ζωής, κατάφερε να κατακτήσει την εντυπωσιακή 20η θέση όσον αφορά στην αντίληψη της δύναμης του εμπορικού της σήματος (brand), συναγωνιζόμενη με τις 100 μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμιώς με βάση την κεφαλαιακή τους αξία, σύμφωνα με τον δείκτη FutureBrand Index 2014.

Για την ακρίβεια, η AbbVie ξεπέρασε καταξιωμένα παγκόσμια brands, όπως η Coca Cola, η Amazon και η Wal-Mart, ενώ τα πέντε κορυφαία εμπορικά σήματα σύμφωνα με τον δείκτη global brand strength, ήταν η Google, η Microsoft, η Disney, η Apple και η Samsung Electronics.

«Έχουμε σημειώσει φανταστική πρόοδο κατά τους πρώτους 18 μήνες μας ως AbbVie», δήλωσε ο Rick Gonzalez, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας. «Έχουμε αναπτύξει μια ισχυρή, βιώσιμη, μακροπρόθεσμη στρατηγική, την οποία εφαρμόσαμε και υλοποιήσαμε άκρως αποτελεσματικά. Είναι μεγάλη ικανοποίηση να βλέπουμε το έργο και την επιτυχία μας να αναγνωρίζονται».

ΗΝωρίτερα, μέσα στο 2014, η AbbVie είχε καταταχθεί στην 8η θέση ως μία από τις πιο αξιόλογες εταιρείες στον κλάδο των φαρμακευτικών προϊόντων, σύμφωνα με το περιοδικό Fortune.

Η FutureBrand είναι μια κορυφαία εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και ο ετήσιος δείκτης της μετρά τη δύναμη του εμπορικού σήματος (brand), υπολογίζοντας τις αντιλήψεις της κοινής γνώμης ανάλογα με το τι αντιπροσωπεύει μια εταιρεία και του πόσο καλά αποδίδει σε σχέση με αυτό. Στη βάση αυτή, υπάρχουν ορισμένες εταιρείες των οποίων η δύναμη, όσον αφορά στην αντίληψη του κοινού, είναι σημαντικά μεγαλύτερη από την οικονομική τους δύναμη, με κορυφαία την Walt Disney, ενώ σε αυτές περιλαμβάνεται και η AbbVie.

Η αρχισυντάκτρια του Fast Company, Ariel Schwartz, σε ένα πρόσφατο άρθρο της σχετικά με την κατάταξη των εταιρειών, σχολίασε «Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι εμπορικά σήματα τα οποία απευθύνονται σε καταναλωτές, όπως η Google, η Apple και η Disney καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις. Είναι αξιοσημείωτο, όμως, ότι εταιρείες όπως η AbbVie, οι οποίες δεν πωλούν τα προϊόντα τους απευθείας στο γενικό κοινό, κατάφεραν να συμπεριληφθούν στις κορυφαίες εταιρείες».