Επιχειρηματικά

Η AbbVie ένα βήμα πριν την συγχώνευση με την Allergan για 63 δις δολάρια

Η AbbVie ένα βήμα πριν την συγχώνευση με την Allergan για 63 δις δολάρια
Της Νικολέτας Ντάμπου Η AbbVie μπορεί να εργάζεται  μέσω του COVID-19, αλλά προχωρά και με την συγχώνευση της Allergan κάνοντας απολογισμό των προϊόντων που έχουν πληγεί από την καραντίνα. Στο επίκεντρο βρίσκονται και τα προϊόντα αισθητικής  της Allergan που έχουν πληγεί, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος της AbbVie, Rick Gonzalez, εκτιμά ότι οι πελάτες είναι έτοιμοι και […]

Της Νικολέτας Ντάμπου

Η AbbVie μπορεί να εργάζεται  μέσω του COVID-19, αλλά προχωρά και με την συγχώνευση της Allergan κάνοντας απολογισμό των προϊόντων που έχουν πληγεί από την καραντίνα. Στο επίκεντρο βρίσκονται και τα προϊόντα αισθητικής  της Allergan που έχουν πληγεί, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος της AbbVie, Rick Gonzalez, εκτιμά ότι οι πελάτες είναι έτοιμοι και μπορούν να επιστρέψουν γρήγορα για αισθητικές θεραπείες.

Με τον εγκλεισμό στα σπίτια, πολλά γραφεία που διαχειρίζονται τα αισθητικά προϊόντα της Allergan παρέμειναν για μεγάλο διάστημα κλειστά και δεν εκτελούσαν εργασίες, δήλωσε ο Gonzalez. Ωστόσο,η AbbVie – η οποία αναμένεται να κλείσει την συγχώνευση των 63 δισεκατομμυρίων δολαρίων αυτό το μήνα – είναι πεπεισμένη ότι η διαταραχή «ενώ είναι σημαντική, θα είναι παροδική».

Για να καταλήξουν σε αυτό το συμπέρασμα, οι AbbVie και Allergan εξέτασαν την ύφεση του 2008 και του 2009, καθώς και πρώιμα στοιχεία μέχρι στιγμής από την ανάκαμψη του COVID-19 στην Κίνα, καθώς και μια σειρά άλλων παραγόντων. Οι εταιρείες χρειάστηκαν «σημαντικό χρονικό διάστημα» και εξέτασαν επίσης τη δυναμική της προσφοράς και της ζήτησης, καθώς και τον πιθανό ανταγωνισμό, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος.

Τα δεδομένα της Allergan δείχνουν ότι οι περισσότεροι πελάτες αισθητικής δεν περιμένουν να επηρεαστούν οικονομικά από την πανδημία. 50 % από αυτούς έχουν εισοδήματα άνω των 150.000 $ ετησίως, δήλωσε ο Γκονζάλες, και το 60% εργάζονται για εταιρείες.

Συνολικά, το 80% της πελατειακής βάσης αισθητικής είπε ότι η πανδημία δεν θα επηρεάσει – ή θα είχε ελάχιστη επίδραση – στο εισόδημα των νοικοκυριών, σύμφωνα με στοιχεία που ανέφερε ο Gonzalez. Οι περισσότεροι είπαν ότι θα επαναπρογραμματίσουν ραντεβού λίγο μετά το άνοιγμα των καταστημάτων. «Οι καταναλωτές έχουν έντονη επιθυμία να επανεκκινήσουν τις θεραπείες και έχουν την οικονομική ικανότητα να το κάνουν», δήλωσε ο Gonzalez.

Μετά την οικονομική κατάρρευση 2008-2009, ο τομέας της αισθητικής είδε μια «πολύ έντονη ανάκαμψη σε σχήμα V», είπε και το πεδίο αυξήθηκε ταχύτερα μετά την κρίση από ό, τι πριν. Και φέτος στην Κίνα, το 86% των γραφείων που διαχειρίζονται τα προϊόντα έχουν ανοίξει ξανά μετά την πανδημία COVID-19, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος.

Η κυκλοφορία των ασθενών στην Κίνα είναι περίπου 55% αυτής πριν από την πανδημία και ο όγκος των θεραπειών είναι ελαφρώς κάτω από τα μισά επίπεδα πριν από το COVID-19. Αυτές οι συγκρίσεις «φαίνονται αρκετά ενθαρρυντικές», πρόσθεσε. Φυσικά, υπάρχουν πολλά περισσότερα για την AbbVie από την εξαγορά της Allergan. Η εταιρεία λανσάρει νέα φάρμακα ανοσολογίας τα Skyrizi και Rinvoq, τα οποία σημείωσαν ισχυρά κέρδη πριν από την καραντίνα. Το Skyrizi δημιούργησε 300 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο, ενώ το Rinvoq συγκέντρωσε 86 εκατομμύρια δολάρια.