Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Ανάσα 250.000 ευρώ σε Παίδων Αγία Σοφία & Κυριακού

Ανάσα 250.000 ευρώ σε Παίδων Αγία Σοφία & Κυριακού
Άκρως επιτυχημένη μπορεί να θεωρηθεί η καμπάνια μέριμνας και κοινωνικής ευθύνης της ΟΠΑΠ Α.Ε., ένεκα της διοργάνωσης του Κλασικού Μαραθωνίου. Ο οργανισμός συγκέντρωσε το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 250.000 ευρώ, στο πλαίσιο της ενίσχυσης της προσπάθειας εκσυγχρονισμού των Νοσοκομείων Παίδων «Αγία Σοφία» και «Π. & Α. Κυριακού». Η ΟΠΑΠ Α.Ε., μέσω του mobile application «Διαδρομή […]

Άκρως επιτυχημένη μπορεί να θεωρηθεί η καμπάνια μέριμνας και κοινωνικής ευθύνης της ΟΠΑΠ Α.Ε., ένεκα της διοργάνωσης του Κλασικού Μαραθωνίου.

Ο οργανισμός συγκέντρωσε το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 250.000 ευρώ, στο πλαίσιο της ενίσχυσης της προσπάθειας εκσυγχρονισμού των Νοσοκομείων Παίδων «Αγία Σοφία» και «Π. & Α. Κυριακού». Η ΟΠΑΠ Α.Ε., μέσω του mobile application «Διαδρομή Προσφοράς» παρότρυνε τους συμμετέχοντες του Μαραθωνίου και όχι μόνο να καταγράφουν τα βήματά τους, τα οποία ο ελληνικός οργανισμός μετέτρεψε σε ευρώ για τον ιερό αυτόν σκοπό.

Στη βράβευση που ακολούθησε στο Καλλιμάρμαρο μετά την ολοκλήρωση της διαδρομής των 42 χλμ. του θρυλικού Κλασικού Μαραθωνίου, ο κ. Πετρ Ματεγιόβσκι, Chief Marketing Officer της ΟΠΑΠ Α.Ε., απένειμε το μετάλλιο στο δεύτερο νικητή Ρεϊμοντ Μπετ και δήλωσε σχετικά με τη φετινή διοργάνωση και φυσικά για τον ιερό σκοπό:

«Σήμερα βρισκόμαστε εδώ ως ΜέγαςΧορηγός για να στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας. Για την ΟΠΑΠ η ημέρα αυτή είναι πραγματικά ιδιαίτερη και για έναν επιπλέον λόγο, καθώς για πρώτη φορά συνδέσαμε την χορηγία του Μαραθωνίου με το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας, μέσω της εφαρμογής «Διαδρομή Προσφοράς».

Ο κόσμος ανταποκρίθηκε δυναμικά στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία και οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας συμβάλλοντας στο έργο της ανακαίνισης των δύο μεγαλύτερων παιδιατρικών νοσοκομείων της Αθήνας», είπε ο Τσέχος Chief Officer.