Επιχειρηματικά

Είναι θεμιτό η φαρμακοβιομηχανία να χρησιμοποιεί τα social media;

Είναι θεμιτό η φαρμακοβιομηχανία να χρησιμοποιεί τα social media;
Της Νικολέτας Ντάμπου Τα social media είναι… παντού, ωστόσο, οι φαρμακευτικές εταιρίες δεν έχουν μάθει ακόμα πώς να τα χρησιμοποιήσουν και πώς να τα εκμεταλλευτούν για να έρθουν σε επαφή με τους καταναλωτές και τους ασθενείς.Είναι θεμιτό  η  φαρμακοβιομηχανία να χρησιμοποιεί τα social media;   Σύμφωνα με τον καρδιολόγο Kevin Campbell που μίλησε στο Forbes, τα social media αποτελούν έναν ιδανικό δίαυλο […]

Της Νικολέτας Ντάμπου

Τα social media είναι… παντού, ωστόσο, οι φαρμακευτικές εταιρίες δεν έχουν μάθει ακόμα πώς να τα χρησιμοποιήσουν και πώς να τα εκμεταλλευτούν για να έρθουν σε επαφή με τους καταναλωτές και τους ασθενείς.Είναι θεμιτό  η  φαρμακοβιομηχανία να χρησιμοποιεί τα social media;  

Σύμφωνα με τον καρδιολόγο Kevin Campbell που μίλησε στο Forbes, τα social media αποτελούν έναν ιδανικό δίαυλο επικοινωνίας των εταιρειών και των επιχειρήσεων για να «ακούσουν» τους πελάτες (ασθενείς και γιατρούς) και να αφουγκραστούν την αγορά.

Ο Dr. Kevin Campbell ιατρικός εμπειρογνώμονας στο WNCN, εμφανίζεται κάθε εβδομάδα στην πρωινή εκπομπή του NBC17, κάνει συχνά τηλεοπτικές εμφανίσεις στο Fox News, το CBS και το HLN, ενώ, σε αντίθεση με τους περισσότερους γιατρούς, ο ίδιος είναι ενθουσιώδης χρήστης των social media.

Και εξηγεί πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τα social media αποτελεσματικά, χωρίς να παραβιάζουν κανόνες και κανονισμούς. Οι φαρμακευτικές εταιρίες μπορούν να προσφέρουν συγκεκριμένες εκπαιδευτικές πληροφορίες που θα απευθύνονται στους καταναλωτές. Ο στόχος είναι να βοηθήσουν τους ασθενείς να κατανοήσουν τη νόσο τους.

Επίσης, τα social media μπορεί να χρησιμοποιηθούν ως ένα επιπλέον κανάλι επικοινωνίας για να μοιραστούν τα δελτία Τύπου για τα νέα φάρμακα, τις νέες συσκευές, αποτελέσματα των κλινικών δοκιμών, κ.λπ. Μπορούν επίσης να οικοδομήσουν μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό, εφόσον οι εταιρείες επικοινωνούν τις σημαντικές επενδύσεις σε φιλανθρωπικά ιδρύματα που έτσι κι αλλιώς κάνουν, αλλά και τη δέσμευσή τους να αναπτύξουν νέες και καλύτερες θεραπείες για μια συγκεκριμένη νόσο.

Οι φαρμακευτικές εταιρίες έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τους ασθενείς και να δημιουργηθούν ομάδες και κοινότητες υποστήριξης ασθενών. Θα μπορούσαν επίσης να ανοίξουν «παράθυρο» επικοινωνίας μεταξύ των ασθενών-πελατών και των επιστημόνων-ερευνητών που εργάζονται σε αυτές, ώστε ο κόσμος να έχει την ευκαιρία να υποβάλει ερωτήσεις και να παίρνει μια επιστημονική και εμπεριστατωμένη απάντηση.

Τέλος, πάντα είναι καλό για τις εταιρείες να ακούν τους πελάτες, να παίρνουν ιδέες, ακόμα και να μαθαίνουν από τα λάθη των ανταγωνιστών.