Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Bayer : στοχεύει στην αύξηση πωλήσεων & κερδών μέχρι το 2016

Bayer : στοχεύει στην αύξηση πωλήσεων & κερδών μέχρι το 2016

Αύξηση στις πωλήσεις αλλά και του μεριδίου αγοράς για τον τομέα Υγείας μέχρι το 2016, φιλοδοξεί ότι θα έχει η Bayer HealthCare κυρίως μέσω της ανάπτυξης των φαρμακευτικών προϊόντων που κυκλοφόρησαν πρόσφατα.

Ενώ , την ίδια περίοδο, ο Τομέας Γεωργίας της Bayer CropScience, σχεδιάζει επίσης περαιτέρω επιχειρηματική ανάπτυξη, διατηρώντας το μερίδιο αγοράς του και την ηγετική θέση που κατέχει. Σε ένα βελτιωμένο περιβάλλον αγοράς για τον Τομέα Υλικών Υψηλής Τεχνολογίας (Bayer MaterialScience) αναμένεται καλή απόδοση στις πωλήσεις και ανάπτυξη στα κέρδη του τομέα αυτού. Όλα τα παραπάνω αποκαλύφθηκαν στο Συνέδριο των Επενδυτών που έλαβε χώρα στο Λεβερκούζεν.

Ο όμιλος Bayer προσβλέπει σε ακόμα περισσότερες προοπτικές επιχειρηματικής ανάπτυξης μεσοπρόθεσμα. ‘’Είμαστε αισιόδοξοι για όλους τους τομείς δραστηριοποίησης μας και προβλέπουμε ότι υπάρχουν δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης πωλήσεων και κερδών μεσοπρόθεσμα”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Bayer, Δρ Marijn Dekkers, κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου των Επενδυτών που έλαβε χώρα στο Λεβερκούζεν, τον Μάρτιο του 2014.

“Πιστεύω ιδιαίτερα στην ανάπτυξη του Τομέα Υγείας, χάρη στην ενθαρρυντική ανάπτυξη των πέντε φαρμακευτικών προϊόντων που έχουν κυκλοφορήσει πρόσφατα “, δήλωσε ο Δρ Dekkers. Στα τέλη του Φεβρουαρίου, η Bayer αύξησε το όριο αναμενόμενων πωλήσεων για τα προϊόντα αυτά σε τουλάχιστον 7,5 δισ. ευρώ (προηγουμένως: πάνω από 5,5 δισ. ευρώ). Τα νέα προϊόντα έρχονται για να καλύψουν ανεκπλήρωτες ανάγκες σε διάφορες ιατρικές καταστάσεις, όπως η θρόμβωση, διάφορες διαταραχές της όρασης, ο καρκίνος και η πνευμονική υπέρταση. Οι συνολικές πωλήσεις των εν λόγω προϊόντων προβλέπεται να ανέλθουν στα 2,8 δισ. ευρώ ήδη το τρέχον έτος. Η Bayer έχει ως στόχο την αύξηση των πωλήσεων του Τμήματος Φαρμάκων κατά μέσο όρο 8% ετησίως μέχρι το 2016, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και απόσβεσης του τμήματος αναμένεται να φθάσουν το 33% (2013: 31,2%).


ΜΥΣΥΦΑ

Οι πωλήσεις της εταιρείας στην αγορά των μη συνταγογραφούμενων προϊόντων και καλλυντικών μέχρι το 2016 αναμένεται να αυξηθούν κατά μέσο όρο 3% ετησίως, με προβλεπόμενα κέρδη προ φόρων, τόκων και απόσβεσης περίπου στο 24% (2013: 23,8%). Η απόδοση αυτή θα προέλθει κυρίως από τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα (OTC) και τα προϊόντα για την υγεία των ζώων. «Στόχος μας παραμένει να γίνει η Bayer παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο OTC”, δήλωσε ο Δρ Dekkers, επισημαίνοντας ότι η Bayer κατέχει σήμερα τη 2η θέση στην παγκόσμια κατάταξη της εν λόγω αγοράς.

Συνολικά, για τον Τομέα Υγείας (Bayer HealthCare) προβλέπεται αύξηση των συνολικών πωλήσεων κατά μέσο όρο 6% ετησίως και βελτίωση των κερδών προ φόρων, τόκων και απόσβεσης σε ποσοστό περί του 30% (2013: 28,2%), μέχρι το 2016.

“Και για τον Τομέα Γεωργίας, οι προσδοκίες ανάπτυξης βασίζονται στα νέα, καινοτόμα προϊόντα,” συνέχισε ο Δρ Dekkers. Για το Τμήμα Φυτοπροστασίας, τα προϊόντα που κυκλοφόρησαν από το 2006 και έπειτα, προβλέπεται να επιτύχουν πωλήσεις περίπου 2,6 δισ. ευρώ το 2016 (2013: 1,5 δισ. ευρώ). Ο Τομέας αυτός σχεδιάζει να αναπτυχθεί ταχύτερα από την αγορά μέχρι το 2016 και να επιφέρει αύξηση πωλήσεων κατά μέσο όρο 6% ετησίως. Επίσης τα κέρδη προ φόρων, τόκων και απόσβεσης, αναμένεται να διατηρηθούν σε ηγετικό επίπεδο για τη συγκεκριμένη βιομηχανία, με ποσοστά που θα κυμαίνονται μεταξύ του 24% έως 25% (2013: 25,5%).

“Στο Τομέα Υλικών Υψηλής Τεχνολογίας (Bayer MaterialScience), είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι για το μέλλον, παρά το δύσκολο περιβάλλον της αγοράς που αντιμετωπίσαμε το προηγούμενο έτος “, δήλωσε ο κος Dekkers. Η ανάπτυξη αναμένεται τα επόμενα χρόνια και η επακόλουθη υψηλότερη εκμετάλλευση της παραγωγικής δυνατότητας θα πρέπει να εκτονώσει την ασκούμενη πίεση στις τιμές για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα πολυμερή υλικά υψηλής τεχνολογίας. Έχουν σχεδιαστεί μέτρα απόδοσης για να επιτευχθεί βελτίωση της κερδοφορίας και ο Τομέαςσκοπεύει να επιτύχει το κόστος του κεφαλαίου και πάλι από το 2016 το αργότερο.

“Είμαι αισιόδοξος για την μεσοπρόθεσμη ανάπτυξη της Bayer συνολικά», κατέληξε ο κος Dekkers. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του η Bayer σκοπεύει να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της ως μία καινοτόμος εταιρεία παγκόσμιας κλάσης που μέσω των καινοτόμων προϊόντων και λύσεων που προσφέρει βελτιώνει τη ζωή πολλών ανθρώπων. Τόνισε δε ότι αυτή άλλωστε είναι και η αποστολή της εταιρείας “Bayer: Επιστήμη Για Μια Καλύτερη Ζωή”.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Biogen: Ενίσχυση της κλινικής έρευνας για βελτίωση των εκβάσεων στη Νωτιαία Μυϊκή Ατροφία

Η Νέα Εποχή του ΥΓΕΙΑ-ΜΗΤΕΡΑ: Η μετεξέλιξη του μεγαλύτερου νοσηλευτικού συγκροτήματος της χώρας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Johnson & Johnson: Στηρίζοντας τη νεανική επιχειρηματικότητα και καινοτομία στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Gen-E

Το βραβείο «J&J Brilliant STEM Innovation» απένειμε ο Daniel Paksy,  Διευθύνων Σύμβουλος της Johnson & Johnson Innovative Medicine για την Ελλάδα και τη Ρουμανία, στο πλαίσιο του Gen-E 2025, του κορυφαίου Ευρωπαϊκού Διαγωνισμού Νεανικής Επιχειρηματικότητας του JA Europe.

Genesis Pharma: Απέσπασε την ανώτατη διάκριση Diamond του Εθνικού Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης-CR Index

Την ανώτατη διάκριση Diamond για τις επιδόσεις της στη βιώσιμη ανάπτυξη βάσει των διεθνών κριτηρίων ESG, απέσπασε για το 2024-2025 η Genesis Pharma στον Εθνικό Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης-CR Index του Ινστιτούτου Εταιρικής Ευθύνης. Υπήρξε η πρώτη φαρμακευτική εταιρεία που συμμετείχε και διακρίθηκε στη συγκεκριμένη διαδικασία ήδη από το 2009, βελτιώνοντας διαρκώς τις επιδόσεις της έως […]

H DEMO στους 10 πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025

Στους 10 πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025, διακρίθηκε η DEMO, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας, κατακτώντας την 9η θέση, σύμφωνα με την έρευνα Employer Brand της Randstad για το 2025.

Η MSD Ελλάδος κατέκτησε 3 διακρίσεις

Χρυσό, Αργυρό και Χάλκινο Βραβείο για την εσωτερική επικοινωνία, τη στρατηγική DEI και το πρόγραμμα επικοινωνίας εθελοντισμού της MSD.

Close Icon