Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ & ΑΜΕΑ

Ταξίδια ΑΜεΑ: Αεροπορικές εταιρείες που εξυπηρετούν καλύτερα τους επιβάτες με περιορισμένη κινητικότητα

Ταξίδια ΑΜεΑ: Αεροπορικές εταιρείες που εξυπηρετούν καλύτερα τους επιβάτες με περιορισμένη κινητικότητα

Το Bounce συνέλεξε πληροφορίες από τις Αναφορές Καταναλωτών Αεροπορικών Ταξιδίων για το πρώτο τρίμηνο του 2022 για να κατατάξει τις αεροπορικές εταιρείες με βάση το πόσο συχνά χειρίζονται λανθασμένα αναπηρικά αμαξίδια και σκούτερ.

Ταξίδια ΑΜεΑ: Το Bounce συνέλεξε πληροφορίες από τις Αναφορές Καταναλωτών Αεροπορικών ταξιδίων για το πρώτο τρίμηνο του 2022 για να κατατάξει τις αεροπορικές εταιρείες με βάση το πόσο συχνά χειρίζονται λανθασμένα αναπηρικά καροτσάκια και σκούτερ. Αεροπορικές εταιρείες που εξυπηρετούν καλύτερα τους επιβάτες με περιορισμένη κινητικότητα Σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, πάνω από το 13% των ενηλίκων των ΗΠΑ έχουν κινητικές αναπηρίες, συμπεριλαμβανομένων σημαντικών προβλημάτων στο περπάτημα ή στο ανέβασμα σκαλοπατιών.

Αυτοί οι περιορισμοί θα μπορούσαν να απαιτούν τη χρήση βοηθημάτων κινητικότητας, όπως αναπηρικά αμαξίδια ή σκούτερ, όταν ταξιδεύετε μέσω αεροδρομίων ή επιβιβάζεστε σε πτήσεις.

Τα αεροπορικά ταξίδια μπορεί να είναι μια προκλητική εμπειρία ακόμη και στις καλύτερες στιγμές.

Οι ταξιδιώτες ενδέχεται να αντιμετωπίσουν καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων, μεγάλες ουρές για check-in στο αεροδρόμιο ή γραμμές ελέγχου TSA, συμφόρηση τερματικών σταθμών και άλλα προβλήματα επιβίβασης ή ακύρωσης πτήσεων.

Αυτοί οι στρεσογόνοι παράγοντες επιδεινώνονται για τους επιβάτες με περιορισμένη κινητικότητα, οι οποίοι έχουν πρόσθετες ανάγκες για να εξασφαλίσουν μια ασφαλή και ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία.

Το 1986, οι επιβάτες με αναπηρία κέρδισαν νομική προστασία έναντι των διακρίσεων από τις αεροπορικές εταιρείες με την ψήφιση του νόμου περί πρόσβασης αερομεταφορέων. Αυτός ο νόμος εξασφαλίζει στους ταξιδιώτες με αναπηρίες ίση πρόσβαση στις πτήσεις, ενώ απαιτεί επίσης από τις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου και τα αεροπλάνα να παρέχουν τα απαραίτητα καταλύματα και κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό. Συγκεκριμένα, ο νόμος απαιτεί από τις αεροπορικές εταιρείες να βοηθούν τους επιβάτες που έχουν κινητικά προβλήματα με την επιβίβαση και την αποβίβαση, συμπεριλαμβανομένου του χειρισμού των αναπηρικών αμαξιδίων ή των σκούτερ τους.

Πόσο καλά συμμορφώνονται οι αεροπορικές εταιρείες με αυτές τις οδηγίες για να εξυπηρετούν τους επιβάτες τους με περιορισμούς κινητικότητας;

Το Bounce συνέλεξε πληροφορίες από τις Αναφορές Καταναλωτών Αεροπορικών Ταξιδίων για το πρώτο τρίμηνο του 2022 για να κατατάξει τις αεροπορικές εταιρείες με βάση το πόσο συχνά χειρίζονται λανθασμένα αναπηρικά αμαξίδια και σκούτερ.

Οι πληροφορίες για αυτήν την ανάλυση κυκλοφόρησαν από το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ χρησιμοποιώντας δεδομένα από το Γραφείο Στατιστικής Μεταφορών. Δεκαεπτά αεροπορικές εταιρείες κατατάχθηκαν με βάση το ποσοστό των αναπηρικών αμαξιδίων και των σκούτερ που χρησιμοποιήθηκαν λανθασμένα.

Μια υπηρεσία θεωρείται ότι έχει γίνει λάθος όταν ένας πελάτης υποβάλλει επίσημη καταγγελία μετά από μια πτήση.

Ο συνολικός αριθμός αναπηρικών αμαξιδίων και σκούτερ που χρησιμοποιήθηκαν λανθασμένα το πρώτο τρίμηνο του 2022 ήταν 2.894 από 195.965, ή περίπου 1,5 αναπηρικά αμαξίδια ανά 100 επιβάτες.

Οι αριθμοί που εμφανίζονται στρογγυλοποιούνται στο πρώτο δεκαδικό ψηφίο.

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε ποιες αεροπορικές εταιρείες εξυπηρετούν καλύτερα τους επιβάτες με περιορισμένη κινητικότητα.

#17 JetBlue Airways – Σύνολο αναπηρικών αμαξιδίων/σκούτερ που δεν τα χειρίστηκαν σωστά: 372 (5,1% όσων επιβιβάστηκαν) – Σύνολο εξυπηρετήσεων: 7.318

#16 Spirit Airlines – Σύνολο αναπηρικών αμαξιδίων/σκούτερ που δεν τα χειρίστηκαν σωστά: 132 (4,8%) – Συνολικά εξυπηρετούμενα αναπηρικά αμαξίδια: 2.724

#15 PSA Airlines – Σύνολο αναπηρικών αμαξιδίων/σκούτερ που δεν τα χειρίστηκαν σωστά: 49 (2,2%) – Συνολικά εξυπηρετούμενα αναπηρικά αμαξίδια: 2.262

#14. Envoy Air – Σύνολο αναπηρικών αμαξιδίων/σκούτερ που δεν τα χειρίστηκαν σωστά: 59 (2,1%) – Συνολικά εξυπηρετούμενα αναπηρικά αμαξίδια: 2.805

#13. Αμερικάνικες αερογραμμές – Σύνολο αναπηρικών αμαξιδίων/σκούτερ που δεν χειρίστηκαν σωστά: 495 (2,0%) – Συνολικά εξυπηρετούμενα αναπηρικά αμαξίδια: 24.562

#12. Frontier Airlines – Σύνολο αναπηρικών αμαξιδίων/σκούτερ που δεν χειρίστηκαν σωστά: 132 (2,0%) – Συνολικά εξυπηρετούμενα αναπηρικά αμαξίδια: 6.643

#11. Hawaiian Airlines – Σύνολο αναπηρικών αμαξιδίων/σκούτερ που δεν τα χειρίστηκαν σωστά: 35 (1,5%) – Συνολικά εξυπηρετούμενα αναπηρικά αμαξίδια: 2.396

#10. Southwest Airlines – Συνολικά αναπηρικά αμαξίδια/σκούτερ που δεν χειρίστηκαν σωστά: 588 (1,3%) – Συνολικά εξυπηρετούμενα αναπηρικά αμαξίδια: 44.030

#9. Alaska Airlines – Σύνολο αναπηρικών αμαξιδίων/σκούτερ που δεν τα χειρίστηκαν σωστά: 93 (1,3%) – Συνολικά εξυπηρετούμενα αναπηρικά αμαξίδια: 7.088

#8. Republic Airways – Συνολικά αναπηρικά αμαξίδια/σκούτερ που δεν τα χειρίστηκαν σωστά: 45 (1,3%) – Συνολικά εξυπηρετούμενα αναπηρικά αμαξίδια: 3.522

#7. Ενωμένες αερογραμμές – Σύνολο αναπηρικών αμαξιδίων/σκούτερ που δεν χειρίστηκαν σωστά: 303 (1,2%) – Συνολικά εξυπηρετούμενα αναπηρικά αμαξίδια: 25.990

#6. Mesa Airlines – Σύνολο αναπηρικών αμαξιδίων/σκούτερ που δεν τα  χειρίστηκαν σωστά: 23 (1,1%) – Συνολικά εξυπηρετούμενα αναπηρικά αμαξίδια: 2.078

#5. Endeavor Air – Σύνολο αναπηρικών αμαξιδίων/σκούτερ που δεν τα χειρίστηκαν σωστά: 39 (1,0%) – Συνολικά εξυπηρετούμενα αναπηρικά αμαξίδια: 3.806

#4. SkyWest Airlines – Σύνολο αναπηρικών αμαξιδίων/σκούτερ που δεν τα χειρίστηκαν σωστά: 109 (1,0%) – Συνολικά εξυπηρετούμενα αναπηρικά αμαξίδια: 11.354

#3. Delta Air Lines – Σύνολο αναπηρικών αμαξιδίων/σκούτερ που δεν τα χειρίστηκαν σωστά: 395 (1,0%) – Συνολικά εξυπηρετούμενα αναπηρικά αμαξίδια: 41.393

#2. Horizon Air – Σύνολο αναπηρικών αμαξιδίων/σκούτερ που δεν τα χειρίστηκαν σωστά: 9 (0,4%) – Συνολικά εξυπηρετούμενα αναπηρικά αμαξίδια: 2.055

#1. Allegiant Air – Σύνολο αναπηρικών αμαξιδίων/σκούτερ που δεν τα χειρίστηκαν σωστά: 16 (0,3%) – Συνολικά εξυπηρετούμενα αναπηρικά αμαξίδια: 5.939

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Υγειονομικά πρωτόκολλα και αυστηροί κανόνες στα αεροδρόμια Αθήνας – Θεσσαλονίκης

Χαρδαλιάς : Πώς θα γίνονται τα ταξίδια εντός Ελλάδας

Τι προβλέπει εγκύκλιος για την μετακίνηση των ΑΜΕΑ με πλοίο

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Κατανόηση και διαχείριση χρόνιων ασθενειών

Μια βασική πτυχή της διαχείρισης χρόνιων ασθενειών είναι η κατανόηση της φύσης της πάθησης. Αυτό περιλαμβάνει την εκπαίδευση του εαυτού του σχετικά με τη νόσο, τα συμπτώματά της, τους παράγοντες που προκαλούν και τις πιθανές επιπλοκές.

FairLife L.C.C.: Ενημερωτική εκδήλωση για την Υγεία των Πνευμόνων

FairLife L.C.C.: Η ευαισθητοποίηση για την πρόληψη της νόσου και η ένταξη του προσυμπτωματικού ελέγχου για τον καρκίνο του πνεύμονα στο Εθνικό Σχέδιο Πρόληψης ήταν και παραμένουν οι βασικοί πυλώνες των δράσεων της FairLife LCC.

Ομάδα ψυχολογικής υποστήριξης φροντιστών ανθρώπων με καρκίνο

ΚΕΦΙ: Η Ομάδα υποστήριξης Φροντιστών σκοπό έχει την ψυχολογική υποστήριξη των στενών συγγενών των ασθενών του Συλλόγου µας, προκειμένου να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν τις αλλαγές της καθημερινότητάς τους

Αιμοδοσία: Δώσε αίμα δώσε ζωή

Εκτός από τον σωτήριο αντίκτυπό της, η αιμοδοσία έχει επίσης ορισμένα οφέλη για την υγεία του δότη. Είναι επίσης ένας τρόπος να ελέγξει κανείς τους δικούς του δείκτες υγείας και να προλάβει άσχημες εξελίξεις στην υγεία του.

Πρόσκληση για προσφορά για την απευθείας ανάθεση σε ανάδοχο του έργου «ΕX POST εξωτερική αξιολόγηση του Έργου»

ΕΣΑμεΑ: Αντικείμενο του έργου του αναδόχου είναι η εξωτερική αξιολόγηση των Υποέργων και επιμέρους δράσεων της Πράξης «Ειδικές Δράσεις Ένταξης στην Απασχόληση για Νέους/Νέες με Αναπηρία»