Τεχνολογία

Τεχνολογία καινοτομία υγεία: Πώς διαμορφώνεται για τις επιχειρήσεις η μετά-covid ατζέντα

Τεχνολογία καινοτομία υγεία: Πώς διαμορφώνεται για τις επιχειρήσεις η μετά-covid ατζέντα
Υπάρχουν αυξανόμενες ενδείξεις ότι οι εταιρείες που βρίσκονται στην αιχμή του ψηφιακού μετασχηματισμού έχουν σημειώσει καλύτερη πορεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 από εκείνες που είναι λιγότερο προηγμένες στη χρήση πληροφορικής

Τεχνολογία καινοτομία υγεία: Υπάρχουν αυξανόμενες ενδείξεις ότι οι εταιρείες που βρίσκονται στην αιχμή του ψηφιακού μετασχηματισμού έχουν σημειώσει καλύτερη πορεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 από εκείνες που είναι λιγότερο προηγμένες στη χρήση πληροφορικής. Το 10% των κορυφαίων τεχνολογικών καινοτόμων εταιρειών επιτυγχάνει δύο έως τρεις φορές την αύξηση των εσόδων των ανταγωνιστών τους – ένα διευρυμένο χάσμα που η Accenture αποκαλεί το «ψηφιακό κενό επίτευξης».

Κατά την κυκλοφορία της τελευταίας έκθεσης Technology Vision 2021 της εταιρείας , ο Paul Daugherty, CTO της Accenture, συζήτησε πώς η αστάθεια και η αβεβαιότητα απαιτούν αλλαγή στην επιχειρηματική νοοτροπία. «Είμαστε στο μέλλον, αλλά δεν έχουμε φτάσει ακόμη», είπε. “Υπάρχει ένα κενό ψηφιακού επιτεύγματος”. Οι εταιρείες που οδηγούν την τεχνολογική επιτάχυνση είναι πιθανό να συνεχίσουν να απομακρύνονται από τους αντιπάλους τους όσον αφορά την αύξηση των εσόδων, σύμφωνα με τον Daugherty. Τελικά, όσοι χρησιμοποιούν την τεχνολογία πιο αποτελεσματικά μπορούν να περιμένουν να ξεπεράσουν τους αντιπάλους τους δεκαπλάσια.

Σύμφωνα με την Accenture, κάθε επιχείρηση θα πρέπει να γίνει επιχείρηση τεχνολογίας. Όπως σημειώνει ο Daugherty, η τεχνολογία αποδείχθηκε ότι ήταν  σωτηρία για τις επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Εάν η πανδημία είχε συμβεί πριν από πέντε χρόνια, θα είχε πολύ μεγαλύτερες συνέπειες, είπε. «Για να είσαι ηγέτης στην τεχνολογία, πρέπει να είσαι τόσο καλός όσο οι τεχνολογικοί γίγαντες. «Κοιτάξτε τα Starbucks», σημείωσε ο Daugherty, επισημαίνοντας πώς η αλυσίδα καφενείων χρησιμοποίησε το IT για να παραμείνει λειτουργική κατά τη διάρκεια της πανδημίας. «Στην αρχή της κρίσης, εισήγαγαν αμέσως νέες εφαρμογές, οι οποίες είχαν εκατομμύρια λήψεις και το 90% των παραγγελιών λήφθηκαν από απόσταση» επισήμανε.

Η εταιρεία εξήγαγε επίσης ένα νέο ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης εισιτηρίων για να συνδυάσει παραγγελίες από την Uber Eats, την εφαρμογή Starbucks και να οδηγήσει τους πελάτες σε μια ενιαία ροή εργασίας για baristas, και εισήγαγε μια νέα μηχανή εσπρέσο γεμάτη με αισθητήρες για να βοηθήσει το προσωπικό να παρακολουθεί τον καφέ να χύνεται και προβλέπει την απαραίτητη συντήρηση.

Χάρη στη χρήση αρχιτεκτονικής microservices , το Starbucks όχι μόνο ήταν σε θέση να αντέξει την “καταιγίδα” Covid-19, αλλά επεκτάθηκε σε μια εντελώς νέα επιχειρηματική ευκαιρία συνεργαζόμενη με την Uber Eats για την εκπλήρωση των παραγγελιών των πελατών, δήλωσε ο Daugherty. Η έρευνα της Accenture, που δημοσιεύθηκε ένα χρόνο στην κρίση του Covid-19, δείχνει πόσο γρήγορα ο κόσμος προσαρμόστηκε στις αλλαγές που επέφερε ο ιός και τα μέτρα  που επέβαλαν οι κυβερνήσεις. «Ήταν μια στιγμή αλήθειας για την ανθρώπινη εμπειρία», δήλωσε ο Daugherty. “Οκτώ δισεκατομμύρια άνθρωποι άλλαξαν ακαριαία τη συμπεριφορά τους.”

Επιχειρηματική καινοτομία

Ο τομέας της τεχνολογίας του Ηνωμένου Βασιλείου έχει καινοτομήσει και έχει δείξει ηγετικό ρόλο μέσω της κρίσης Covid-19 , ιδίως με τις εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη.  Ήταν μια δύσκολη χρονιά για τα καταστήματα λόγω του Covid-19, αλλά ορισμένοι λιανοπωλητές βρήκαν χρόνο να καινοτομήσουν με αξιοσημείωτες τεχνολογίες. Για παράδειγμα, είπε ότι υπήρξε αύξηση κατά 350 φορές στις επισκέψεις τηλεθεραπείας. «Δεν έχουμε εκτιμήσει ακόμη τι σημαίνει αυτό για την ανθρώπινη εμπειρία», πρόσθεσε.

Η Accenture ερεύνησε περισσότερους από 6.200 επιχειρηματικούς και τεχνολογικούς ηγέτες για την έκθεση Technology Vision 2021. Η μελέτη διαπίστωσε ότι το 92% των στελεχών δηλώνουν ότι ο οργανισμός τους καινοτομεί με επείγον χαρακτήρα και υπάρχει παρότρυνση για δράση φέτος, καθώς η τεχνολογία πρόκειται να αποτελέσει βασικό συστατικό της επιτυχίας για τις επιχειρήσεις.

Η έρευνα της Accenture διαπίστωσε ότι το 41% ​​των στελεχών αναφέρουν ότι ο ρυθμός του ψηφιακού μετασχηματισμού στον οργανισμό τους επιταχύνεται, με το 22% να λέει ότι επιταχύνεται σημαντικά. Ο Daugherty πιστεύει ότι όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της τεχνολογικής καινοτομίας και όχι απλώς να είναι γρήγοροι ακόλουθοι. Οι συντάκτες της έκθεσης προειδοποίησαν: «Η ηγεσία απαιτεί από τις επιχειρήσεις να δώσουν προτεραιότητα στην τεχνολογική καινοτομία ως απάντηση σε έναν ριζικά μεταβαλλόμενο κόσμο. Οι μικροί πιλότοι και η σταδιακή κλιμάκωση είναι ξεπερασμένη πολυτέλεια και η τριβή μεταξύ έρευνας, ανάπτυξης και μεγάλης κλίμακας ανάπτυξης πρέπει να μειωθεί ή να εξαφανιστεί».