Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ομορφιά

Προϊόντα ομορφιάς: Το 67% των Gen Z και Millennial προτιμούν τις εκπτώσεις

Προϊόντα ομορφιάς: Το 67% των Gen Z και Millennial προτιμούν τις εκπτώσεις

Προϊόντα ομορφιάς: Η έκθεση διαπίστωσε ότι σχεδόν το 40% των «power shoppers» που ξοδεύουν τουλάχιστον 2.500 δολάρια ετησίως σε προϊόντα ομορφιάς είναι κυνηγοί ευκαιριών.

Σύμφωνα με μια νέα έκθεση της παγκόσμιας εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου ESW, το 67% των αγοραστών ομορφιάς Gen Z και Millennial προτιμούν να περιμένουν χαμηλότερες τιμές στα προϊόντα, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι διακινδυνεύει να εξαντληθεί το απόθεμα του προϊόντος. Επιπλέον, η έκθεση διαπίστωσε ότι σχεδόν το 40% των «power shoppers» που ξοδεύουν τουλάχιστον 2.500 δολάρια ετησίως σε προϊόντα ομορφιάς είναι κυνηγοί ευκαιριών.

Είναι ενδιαφέρον ότι η έκθεση αποκάλυψε επίσης ότι οι «σούπερ θαυμαστές» των επωνυμιών ανταποκρίνονται καλά σε γεγονότα που τονίζουν την αποκλειστικότητα και τη σπανιότητα. Αυτοί οι πελάτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν το πλήρες τίμημα για να είναι από τους πρώτους που θα έχουν ένα προϊόν (21%) ή για να κατέχουν ένα αντικείμενο περιορισμένης έκδοσης (25%).

Η αντιπρόεδρος των πωλήσεων, της ομορφιάς, της ευεξίας και του τρόπου ζωής του ESW, Clarissa Schealer, σημειώνει ότι παρά τους νεότερους καταναλωτές που οδηγούν την ανάπτυξη της αγοράς ομορφιάς απευθείας στον καταναλωτή, εξακολουθούν να γνωρίζουν τις τιμές. Η λύση σε αυτό το αίνιγμα; Η Schealer λέει, «η δημιουργία προϊόντων περιορισμένης έκδοσης ή η προσφορά πρώιμων πελατών σε κορυφαίους πελάτες σε νέα προϊόντα, μπορεί να βοηθήσει τις επωνυμίες να ξεπεράσουν την ευαισθησία των τιμών στα βασικά δημογραφικά στοιχεία της βιομηχανίας ομορφιάς».

Οι νέοι αγοραστές είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από διεθνή sites

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι οι αγοραστές του Millennial και της Gen Z είναι πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα ομορφιάς από διεθνείς λιανοπωλητές, με το 23% και το 24% αντίστοιχα να πραγματοποιούν διασυνοριακές αγορές εντός του τελευταίου έτους. Η Κίνα είχε το υψηλότερο ποσοστό καταναλωτών (41%) που αγόραζαν προϊόντα ομορφιάς από διαδικτυακούς λιανοπωλητές εκτός της χώρας τους. Ακολούθησαν:

  • τα ΗΑΕ (36%),
  • η Ελβετία (29%),
  • η Ισπανία (26%),
  • και η Ινδία (22%).

 

Οι ΗΠΑ και η Γαλλία ήταν οι πιο δημοφιλείς χώρες για διασυνοριακές αγορές ομορφιάς, με ποσοστό 33%, ακολουθούμενες από τη Γερμανία (27%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (25%).

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Mascara cocktailing: Τι σημαίνει αυτή η νέα τάση μακιγιάζ του TikTok;

Smoothie για γερά μαλλιά με μπανάνα και σοκολάτα

6 Λόγοι που οι μάσκες προσώπου είναι απαραίτητες για την επιδερμίδα μας

Συμβουλές ομορφιάς για όλες τις γυναίκες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Απάτη ή σωτήρια λύση για λιγότερο λιπαρά μαλλιά;

Hair training: Ο όρος "απάτη για την προπόνηση μαλλιών" αναφέρεται συχνά στην αμφιλεγόμενη πρακτική της "εκπαίδευσης μαλλιών", η οποία ορισμένοι ισχυρίζονται ότι μπορεί να οδηγήσει σε υγιέστερα,

O φυσικός τρόπος για εύκολη αφαίρεση μακιγιάζ

Kαρύδα ντεμακιγιάζ: Το λάδι καρύδας, που φημίζεται ευρέως για τις ευέλικτες χρήσεις του, έχει κερδίσει δημοτικότητα ως φυσικό ντεμακιγιάζ. Οι απαλές αλλά αποτελεσματικές ιδιότητές του

Close Icon