Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ομορφιά

Προϊόντα ομορφιάς: Το 67% των Gen Z και Millennial προτιμούν τις εκπτώσεις

Προϊόντα ομορφιάς: Το 67% των Gen Z και Millennial προτιμούν τις εκπτώσεις

Προϊόντα ομορφιάς: Η έκθεση διαπίστωσε ότι σχεδόν το 40% των «power shoppers» που ξοδεύουν τουλάχιστον 2.500 δολάρια ετησίως σε προϊόντα ομορφιάς είναι κυνηγοί ευκαιριών.


Σύμφωνα με μια νέα έκθεση της παγκόσμιας εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου ESW, το 67% των αγοραστών ομορφιάς Gen Z και Millennial προτιμούν να περιμένουν χαμηλότερες τιμές στα προϊόντα, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι διακινδυνεύει να εξαντληθεί το απόθεμα του προϊόντος. Επιπλέον, η έκθεση διαπίστωσε ότι σχεδόν το 40% των «power shoppers» που ξοδεύουν τουλάχιστον 2.500 δολάρια ετησίως σε προϊόντα ομορφιάς είναι κυνηγοί ευκαιριών.

Είναι ενδιαφέρον ότι η έκθεση αποκάλυψε επίσης ότι οι «σούπερ θαυμαστές» των επωνυμιών ανταποκρίνονται καλά σε γεγονότα που τονίζουν την αποκλειστικότητα και τη σπανιότητα. Αυτοί οι πελάτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν το πλήρες τίμημα για να είναι από τους πρώτους που θα έχουν ένα προϊόν (21%) ή για να κατέχουν ένα αντικείμενο περιορισμένης έκδοσης (25%).

Η αντιπρόεδρος των πωλήσεων, της ομορφιάς, της ευεξίας και του τρόπου ζωής του ESW, Clarissa Schealer, σημειώνει ότι παρά τους νεότερους καταναλωτές που οδηγούν την ανάπτυξη της αγοράς ομορφιάς απευθείας στον καταναλωτή, εξακολουθούν να γνωρίζουν τις τιμές. Η λύση σε αυτό το αίνιγμα; Η Schealer λέει, «η δημιουργία προϊόντων περιορισμένης έκδοσης ή η προσφορά πρώιμων πελατών σε κορυφαίους πελάτες σε νέα προϊόντα, μπορεί να βοηθήσει τις επωνυμίες να ξεπεράσουν την ευαισθησία των τιμών στα βασικά δημογραφικά στοιχεία της βιομηχανίας ομορφιάς».

Οι νέοι αγοραστές είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από διεθνή sites

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι οι αγοραστές του Millennial και της Gen Z είναι πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα ομορφιάς από διεθνείς λιανοπωλητές, με το 23% και το 24% αντίστοιχα να πραγματοποιούν διασυνοριακές αγορές εντός του τελευταίου έτους. Η Κίνα είχε το υψηλότερο ποσοστό καταναλωτών (41%) που αγόραζαν προϊόντα ομορφιάς από διαδικτυακούς λιανοπωλητές εκτός της χώρας τους. Ακολούθησαν:

  • τα ΗΑΕ (36%),
  • η Ελβετία (29%),
  • η Ισπανία (26%),
  • και η Ινδία (22%).

 

Οι ΗΠΑ και η Γαλλία ήταν οι πιο δημοφιλείς χώρες για διασυνοριακές αγορές ομορφιάς, με ποσοστό 33%, ακολουθούμενες από τη Γερμανία (27%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (25%).

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Mascara cocktailing: Τι σημαίνει αυτή η νέα τάση μακιγιάζ του TikTok;

Smoothie για γερά μαλλιά με μπανάνα και σοκολάτα

6 Λόγοι που οι μάσκες προσώπου είναι απαραίτητες για την επιδερμίδα μας

Συμβουλές ομορφιάς για όλες τις γυναίκες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Να επιλέξω κρεμώδη προϊόντα ή σε μορφή πούδρας;

Μακιγιάζ προϊόντα: Όταν πρόκειται για μακιγιάζ, η επιλογή ανάμεσα σε κρέμα ή πούδρα προϊόντα μπορεί να είναι δύσκολη, καθώς κάθε υφή προσφέρει διαφορετικά αποτελέσματα και έχει τα δικά της πλεονεκτήματα. Ας δούμε ποιο προϊόν

Γιατί η ενυδατική μου "ξεφλουδίζει";

Ενυδατική κρέμα: Αν παρατηρείτε ότι η ενυδατική σας κρέμα "ξεφλουδίζει" ή δημιουργεί απολέπιση στο δέρμα, υπάρχουν αρκετοί πιθανοί λόγοι που μπορεί να το προκαλούν. Ορισμένοι

Αυτό μπορεί να ευθύνεται για τους φραγμένους πόρους

Φραγμένοι πόροι: Οι φραγμένοι πόροι είναι μια συχνή αιτία για θαμπή επιδερμίδα, σπυράκια και μαύρα στίγματα. Αν και οι περισσότεροι γνωρίζουμε ότι το σμήγμα, τα νεκρά κύτταρα και το μακιγιάζ

Μάτσα - Έτσι επηρεάζει το δέρμα μας

Μάτσα: Η matcha, το πράσινο τσάι σε σκόνη, είναι γνωστή για τα πολλά οφέλη της για την υγεία, και η επίδρασή της στο δέρμα είναι επίσης εξαιρετικά θετική. Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς της σε αντιοξειδωτικά,

Αντιγήρανση: Οι παρανοήσεις για την αντιγήρανση που πρέπει να σταματήσουν

Αντιγήρανση: Η αντιγήρανση είναι ένα θέμα που απασχολεί πολλούς, και γύρω από αυτήν έχουν δημιουργηθεί αρκετοί μύθοι που συχνά οδηγούν σε παρανοήσεις. Η σωστή ενημέρωση είναι το κλειδί

4 βήματα για νεανικό μακιγιάζ

Νεανικό μακιγιάζ: Όλοι θέλουμε να διατηρούμε μια φρέσκια, νεανική όψη στο μακιγιάζ μας, και αυτό μπορεί να επιτευχθεί με λίγα, αλλά σημαντικά βήματα. Ακολουθούν τα 4 βήματα που δεν πρέπει να παραλείψεις για να πετύχεις

Close Icon