Αυτοφροντίδα

Πώς να βλέπετε καλύτερα στη θάλασσα αν έχετε χαμηλή όραση

Πώς να βλέπετε καλύτερα στη θάλασσα αν έχετε χαμηλή όραση

Πώς να βλέπετε καλύτερα στη θάλασσα αν έχετε χαμηλή όραση. Για τους φίλους μας τους  κολυμβητές με κακή όραση, η αντιμετώπιση της θάλασσας έχει μια επιπλέον πρόκληση που κάποιοι από εμάς θεωρούμε δεδομένη.

Όταν μπορούμε να δούμε καλά, αισθανόμαστε ότι έχουμε τον έλεγχο, μπορούμε να είμαστε ασφαλείς στη λήψη αποφάσεων και μπορούμε να έχουμε μια αίσθηση ηρεμίας που προέρχεται από αυτό. Οι  λάτρεις της κολύμβησης με θέματα όρασης συχνά έρχονται αντιμέτωποι με δυσάρεστα συναισθήματα καθώς δεν έχουν τη δυνατότητα να είναι τόσο χαλαροί. Έχουν τον φόβο απώλειας γυαλιών, τον φόβο μην βραχούν τα μάτια τους και γενικά έχουν το αίσθημα της ανασφάλειας.

Από τη στιγμή που φτάνουμε στην παραλία για κολύμπι χρησιμοποιούμε τα μάτια μας για να κάνουμε μια αξιολόγηση των συνθηκών, επιλέγοντας τις διαδρομές κολύμβησης και γενικά τον περιβάλλοντα χώρο.  Αν νομίζετε ότι τα ογκώδη γυαλιά ήταν το μεγαλύτερο εμπόδιο για να περάσετε μέσα από το ανοιχτό νερό, αφιερώστε μια στιγμή για να σκεφτείτε πώς θα ήταν το κολύμπι αν δεν μπορούσατε απλά να καθαρίσετε την θολούρα.

Φακοί επαφής μιας χρήσης κάτω από γυαλιά. Τα θετικά είναι ότι είναι μίας  χρήσης άρα αμέσως μετά τη βουτιά τους πετάτε. Επίσης είναι αρκετά οικονομικοί, σε περίπτωση απώλειας, σε σχέση με τα γυαλιά μυωπίας. Πριν και μετά το κολύμπι μπορείτε να βγάλετε τα γυαλιά σας και να τα βλέπετε καλά. Τα αρνητικά είναι ότι υπάρχει πιθανότητα να πεταχτεί άμμος και αυτό να προκαλέσει ένα δυσάρεστο συναίσθημα. Επιπλέον, αν τα μάτια βραχούν οι φακοί θα θολώσουν… και αυτό θα σας δυσκολέψει. Συνταγογραφούμενα γυαλιά κολύμβησης. Δεν χρειάζεται να φοράτε φακούς επαφής και προσφέρει ένα πιο φυσικό συναίσθημα όταν κολυμπάς. Από την άλλη αν χάσετε τα γυαλιά σας αυτά, χάνετε τα “μάτια” σας και δεν είναι και τόσο οικονομικά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Που οφείλεται ο κνησμός σου μετά από την κολύμβηση σου στα ανοιχτά

Πώς να φέρεις την ηρεμία της θάλασσας και τα οφέλη της στο μπάνιο σου

Λόγοι για να πίνεις θαλασσινό νερό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νιώθει κουρασμένη μέσα στη μέρα... Ρίξε μια ματιά εδώ

Κόπωση ενέργεια: Πώς να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένος κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι φυσιολογικό να έχεις μια περιστασιακά τεμπέλικη μέρα. Αλλά αν τραντάζεις στη ζωή ψάχνοντας για μια κατσαρόλα καφέ χωρίς πάτο, και λαχταράς για το κρεβάτι σου όποτε δεν είσαι μέσα σε αυτό, είναι καιρός να αξιολογήσεις τις συνήθειες σου και να αλλάξεις αυτές που αποστραγγίζουν την ενέργειά σου.

Πώς να ζητήσεις ευγενικά "Alone Time" μέσα στη σχέση

Αυτοφροντίδα Alone Time: «Οι ικανοποιημένοι, χαρούμενοι και ολόκληροι άνθρωποι κάνουν καλούς συντρόφους», λέει η Cicely Horsham-Brathwaite, Ph.D., ψυχολόγος και coach. "Και μερικές φορές, προκειμένου να αισθανθούμε έτσι, χρειαζόμαστε κάποια ευκαιρία να είμαστε μόνοι μαζί μας συναισθηματικά ή σωματικά". Μόνο που ο χρόνος σημαίνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς ανθρώπους. Έτσι, ενώ για κάποιους από εσάς μια χαλαρή πεζοπορία, μπορεί να είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεστε, άλλοι μπορεί να είστε πιο χαρούμενοι όταν κάθεστε στο ίδιο δωμάτιο με τον σύντροφό σας χωρίς να μιλάτε.

Πώς να ανακάμψεις μετά από συναισθηματική κακοποίηση

Συναισθηματική κακοποίηση: Πώς να ανακάμψεις. Η ανάκαμψη από τη συναισθηματική κακοποίηση συνεπάγεται πρωτίστως την επεξεργασία μιας τραυματικής εμπειρίας που έχει υπονομεύσει την αυτοεκτίμησή μας. Για να το κάνουμε αυτό, ας αποφύγουμε να κατηγορήσουμε τον εαυτό μας, γιατί το λάθος δεν είναι ποτέ σε ποιον εμπιστεύεται, σε ποιος δίνει τα πάντα για αυτήν τη σχέση.

Όταν κανείς δεν στηρίζει την απόφασή σου

Χωρίς καμία υποστήριξη: Όταν κανείς δεν σε στηρίζει θυμήσου αυτά.. Αυτή τη στιγμή κάνω το όλο θέμα "παραιτούμαι από τη δουλειά μου για να επιδιώξω ένα όνειρο". Εγκατέλειψα την ασφάλεια και τη σταθερότητα του να έχω μισθό μαζί με μια υποτιθέμενη καριέρα. Τότε, δεν ήξερα πραγματικά τι έκανα. Δεν είχα εμπειρία συν ότι δεν είχα ακριβώς την εμπιστοσύνη να προωθήσω την αγορά και να ξεκινήσω να διευθύνω μια επιχείρηση.

Trataka Sadhana μια ιδιαίτερη άσκηση διαλογισμού

Διαλογισμός άσκηση: Με το βλέμμα στα κεριά αλλιώς... Trataka Sadhana. Μπορεί να είναι δύσκολο για κάποιους να κάνουν διαλογισμό και να αφήσουν τις σκέψεις τους να φύγουν. Το βλέμμα με κεριά, ή αλλιώς trataka sadhana, είναι ένας τρόπος να εστιάσεις στα μάτια σου σε κάτι ώστε να πάρεις περισσότερα από το διαλογισμό σου. Εδώ είναι το θέμα, συν το πώς να το κάνετε μόνοι σας.

Ενυδάτωσε τον οργανισμό σου με νερό όχι μόνο τους θερινούς μήνες

Αφυδάτωση υγρά: Ήρθε η ώρα να πιείτε νερό. Επειδή μπορεί να συσχετίσετε τον ιδρώτα με την ανάγκη για περισσότερο νερό, το χειμώνα (όταν συνήθως δεν ιδρώνετε τόσο πολύ), η επιθυμία για υγρά μπορεί να μείνει πίσω. Ωστόσο, απλά και μόνο επειδή μπορεί να μην ιδρώνεις τόσο πολύ δεν σημαίνει ότι δεν χάνεις υγρά. Η αφυδάτωση ακολουθεί διαφορετική πορεία κατά τη διάρκεια του χειμώνα. 

Οι καλύτερες ασκήσεις για να ξεκινήσεις την μέρα σου στη δουλειά

Προετοιμασία για την δουλειά: Οι καλύτερες ασκήσεις για να ξεκινήσει η μέρα σου. Δεν χρειάζεστε ιδιότητα μέλους σε κάποιο γυμναστήριο, εξοπλισμό ή ακόμα και ένα μεγάλο κομμάτι του χρόνου για να αποκομίσετε τα οφέλη της άσκησης. Στην πραγματικότητα, μπορείτε να πιέσετε μερικές από τις καλύτερες κινήσεις για το σώμα σας σε μια πολυάσχολη εργάσιμη ημέρα.

Ανησυχία για την επικείμενη συνταξιοδότηση

Στα πρόθυρα της συνταξιοδότησης: Τι θα γίνει στη ζωή μου; Η συνταξιοδότηση είναι μία από αυτές τις παράδοξες στιγμές όπου συγκλίνει ένα τεράστιο επίτευγμα και μια μεγάλη απώλεια. Για αυτό ακριβώς δεν είναι ασυνήθιστο πολλοί άνθρωποι να αισθάνονται μπερδεμένοι σε εκείνο το σημείο που τελειώνει ο κύκλος εργασίας και ξεκινά ένα στάδιο σταθερότητας, αλλά και με πολλές ερωτήσεις.