Αυτοφροντίδα

Πού βοηθά το θαλασσινό νερό στο μπάνιο σου

Πού βοηθά το θαλασσινό νερό στο μπάνιο σου

Είναι σύνηθες να βιώνεις μεγάλη ευημερία μετά από κολύμπι στη θάλασσα. Σήμερα, το θαλασσινό νερό χρησιμοποιείται στα spa καθώς υποστηρίζεται ότι μειώνει το άγχος, αποτοξινώνει το δέρμα και βελτιώνει την κυκλοφορία.

Εκτός από την εμπειρία χαλάρωσης της επαφής με το φυσικό περιβάλλον και την εξισορρόπηση των ρευμάτων νερού, έχει αποδειχθεί ότι τα οφέλη του θαλασσινού νερού σε επαφή με το βυθισμένο σώμα μας, μας βοηθούν να:

  • Θεραπεύσουμε οποιουδήποτε πρόβλημα ή πάθηση του δέρματος (δερματίτιδα, ψωρίαση, ακμή, κλπ.)
  • Χαλαρώσουν οι μύες, η ένταση και το άγχος.
  • Βελτίωση του άσθματος και των αναπνευστικών συνθηκών.
  • Αναζωογόνησε τους ιστούς.
  • Ανακούφιση λοιμώξεων.
  • Βελτίωση της ροής του αίματος.
  • Δίνει ένα ευχάριστο συναίσθημα ευτυχίας.

Μετά από μια θεραπεία που βασίζεται στο θαλασσινό νερό μπορεί να είναι πολύ καλή ιδέα, είτε καταναλώνεται είτε εφαρμόζεται στο δέρμα, αλλά δεν θα είναι ποτέ το ίδιο να υπάρχει αυτή η πηγή στην καθαρή της κατάσταση από ό,τι μέσα σε ένα μπουκάλι. Δεν υπάρχει πιο ευχάριστη εμπειρία από το να ακούς τη θάλασσα, να την νιώθεις στο σώμα και να περπατάς στην άμμο, ενώ αναπνέεις τα πολλά οφέλη του ωκεανού. Η παραλία είναι γεμάτη με αρνητικά ιόντα που δημιουργούνται από τα κύματα της θάλασσας. Αυτά είναι φορτισμένα σωματίδια ηλεκτρικής ενέργειας τα οποία, παρά το γεγονός ότι ονομάζονται “αρνητικά”, ασκούν μια πολύ υγιή δράση στο σώμα μας, καθώς ενισχύουν το νευρικό σύστημα, μεταξύ πολλών άλλων, βελτιώνοντας τις καταστάσεις άγχους, κατάθλιψης, αϋπνίας και ημικρανίας.

Επιπλέον, προκαλεί απώλεια βάρους, έλεγχο ταχύτητας της κυτταρίνης και ανακουφίζει ακόμη και την ενόχληση της εμμηνόπαυσης. Το θεραπευτικό αποτέλεσμα που παρέχεται από το θαλάσσιο νερό βασίζεται σε 3 κύριους άξονες:

  1.  Υδροηλεκτρόλυση: Παρέχει νερό και μέταλλα.
  2. Επανισορροπία της ενζυμικής λειτουργίας: Συμβολή των βιταμινών και των θρεπτικών ουσιών.
  3. Αναγέννηση κυττάρων: Καθαρίζει την εξωκυτταρική μήτρα, το εσωτερικό περιβάλλον όπου ζουν τα κύτταρα μας.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Λόγοι για να πίνεις θαλασσινό νερό

8 απίστευτες αλήθειες για τον γαλάζιο γίγαντα του πλανήτη μας

Περισσότερο ευτυχισμένοι όσοι κολυμπούν γυμνοί

Αναζωογόνησε σώμα και πνεύμα με μια βουτιά στη θάλασσα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η γιόγκα ως τεχνική διαχείρισης του μυοσκελετικού πόνου

Αθλητισμός: Δεν είναι ακόμη πλήρως κατανοητό πώς η γιόγκα βοηθά τους ανθρώπους με πόνο. Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η γιόγκα μπορεί να μας βοηθήσει να ελέγξουμε πιο αποτελεσματικά το πώς σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε, τόσο διανοητικά όσο και σωματικά. Μπορεί επίσης να είναι αποτελεσματική, βελτιώνοντας την ευλυγισία των μυών, προάγοντας τη χαλάρωση, μειώνοντας τη φλεγμονή, αυξάνοντας την απελευθέρωση ενδορφινών που ανακουφίζουν από τον πόνο, βελτιώνοντας την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση του αυτοελέγχου και της αυτοπεποίθησής μας.

Καιρός να κόψετε το κάπνισμα

Διακοπή καπνίσματος: Το κάπνισμα είναι μία πολύ δύσκολη για να κοπεί συνήθεια. Εκτός από την εξάρτηση που ξεκάθαρα προκαλεί η νικοτίνη, υπάρχει και το συνήθειο της κίνησης του χεριού ή για τους πιο φανατικούς, του στριψίματος του τσιγάρου, που δύσκολα κόβεται. Οπότε πιστέψτε μας, δεν είστε οι μόνοι που δυσκολεύεστε.

Αναδείξτε τα αρώματα του χειμώνα μέσα από αρμονικούς DIY συνδυασμούς

Ποτ πουρί: Μπορείτε κυριολεκτικά να κάνετε το σπίτι σας να μυρίζει σαν σπιτική μηλόπιτα φούρνου, καφετέρια ή φρέσκια ανοιξιάτικη μέρα. Απλώς ρίξτε μερικά φρούτα, βότανα και μπαχαρικά σε μια κατσαρόλα με βραστό νερό για να αναζωπυρωθούν τα αρώματα.

Φροντίζοντας το σώμα μας στην ινομυαλγία

Ινομυαλγία αυτοφροντίδα: Οι ασθενείς με ινομυαλγία συχνά βιώνουν πόνο που απλώνεται σε όλο το σώμα, αλλά εντοπίζεται πιο έντονα στον αυχένα, στους αγκώνες, στους ώμους, στα γόνατα και στους γλουτούς. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν το αίσθημα της συνεχούς κόπωσης, της μειωμένης συγκέντρωσης και των πονοκεφάλων.

Συμβουλές για να μάθετε να φροντίζετε τον εαυτό σας

Χαμηλή αυτοεκτίμηση αυτοφροντίδα: Κάποιοι αντιμετωπίζουν προβλήματα χαμηλής αυτοπεποίθησης, όλη τους τη ζωή. Η κατάσταση αυτή ρίχνει την ψυχολογία μας, έχει κακό αντίκτυπο στις διαπροσωπικές μας σχέσεις και φυσικά, αναπόφευκτα, επηρεάζει την απόδοση στη δουλειά μας.

Πώς να σταματήσετε να τρώτε συναισθηματικά

Συναισθηματική διατροφή: Το πρώτο βήμα που μπορείτε να κάνετε είναι να αναγνωρίσετε τα ερεθίσματα και τις καταστάσεις που πυροδοτούν την συναισθηματική διατροφή στη ζωή σας. Η τήρηση ημερολογίου διατροφής μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό καταστάσεων όπου κάποιος είναι πιο πιθανό να φάει λόγω συναισθηματικής παρά σωματικής πείνας. Η παρακολούθηση της συμπεριφοράς σας είναι ένας άλλος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να αποκτήσετε εικόνα για τις διατροφικές σας συνήθειες.

"Στιγμές" ευτυχίας με αιθέρια έλαια

Αιθέρια έλαια Ευτυχία: Yπάρχουν αιθέρια έλαια που προάγουν την ευτυχία. Αυτά τα έλαια επηρεάζουν το μεταιχμιακό σύστημα του εγκεφάλου - το μέρος του εγκεφάλου που ελέγχει τα συναισθήματα, τη συμπεριφορά, τα κίνητρα, τη μακροπρόθεσμη μνήμη και την όσφρηση. Αυτά τα αιθέρια έλαια είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης, του άγχους και της αυτοαμφισβήτησης.