Αυτοφροντίδα

Πανδημία ΗΠΑ: Η αύξηση της εκπαίδευσης στο σπίτι συνεχίζεται παρά την επαναλειτουργία των σχολείων

Πανδημία ΗΠΑ: Η αύξηση της εκπαίδευσης στο σπίτι συνεχίζεται παρά την επαναλειτουργία των σχολείων
Είπε ότι οι γονείς μπορεί επίσης να ανησυχούν για την ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται από τα σχολεία που έπρεπε να βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε αναπληρωτές δασκάλους εν μέσω ελλείψεων προσωπικού λόγω της πανδημίας.

Πανδημία ΗΠΑ: Ο αυξανόμενος αριθμός σχολείων κατ’ οίκον έχει χτυπήσει τις εγγραφές στα δημόσια σχολεία Η πανδημία του κορωνοϊού οδήγησε σε αυτή που μπορεί να είναι η πιο ταχεία αύξηση της εκπαίδευσης στο σπίτι που έχουν δει ποτέ οι ΗΠΑ. Δύο χρόνια αργότερα, ακόμη και όταν τα σχολεία άνοιξαν ξανά και τα εμβόλια έγιναν ευρέως διαθέσιμα, πολλοί γονείς επέλεξαν να συνεχίσουν να διευθύνουν οι ίδιοι την εκπαίδευση των παιδιών τους.

Οι αριθμοί της κατ’ οίκον εκπαίδευσης φέτος μειώθηκαν από το υψηλό όλων των εποχών του περασμένου έτους, αλλά εξακολουθούν να είναι σημαντικά πάνω από τα επίπεδα πριν από την πανδημία, σύμφωνα με στοιχεία που ελήφθησαν και αναλύθηκαν από το Associated Press.

Οικογένειες που μπορεί να έχουν στραφεί στην κατ’ οίκον εκπαίδευση ως εναλλακτική λύση για τα βιαστικά συναρμολογημένα προγράμματα εξ αποστάσεως μάθησης έχουν κολλήσει σε αυτό – λόγοι περιλαμβάνουν ανησυχίες για την υγεία, διαφωνία με τις σχολικές πολιτικές και επιθυμία να διατηρήσουν ό,τι έχει λειτουργήσει για τα παιδιά τους.

Σε 18 πολιτείες που μοιράστηκαν δεδομένα κατά τη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους, ο αριθμός των μαθητών κατ’ οίκον εκπαίδευσης αυξήθηκε κατά 63% το σχολικό έτος 2020-2021 και στη συνέχεια μειώθηκε μόνο κατά 17% το σχολικό έτος 2021-2022.

Περίπου το 3% των μαθητών των ΗΠΑ έλαβαν κατ’ οίκον εκπαίδευση πριν από το ξέσπασμα που προκλήθηκε από την πανδημία, σύμφωνα με το Γραφείο Απογραφής των ΗΠΑ.

Οι αυξανόμενοι αριθμοί έχουν περιορίσει τις εγγραφές στα δημόσια σχολεία με τρόπους που επηρεάζουν τη μελλοντική χρηματοδότηση και ανανεώνονται οι συζητήσεις σχετικά με το πόσο στενά θα πρέπει να ρυθμίζεται η εκπαίδευση στο σπίτι.

Αυτό που παραμένει άγνωστο είναι αν η μικρή μείωση του τρέχοντος έτους σηματοδοτεί ένα βήμα προς τα επίπεδα πριν από την πανδημία – ή ένα σημάδι ότι η κατ’ οίκον εκπαίδευση γίνεται νέα τάση (mainstream).

Η Linda McCarthy, μητέρα δύο παιδιών των προαστίων Buffalo, λέει ότι τα παιδιά της δεν θα επιστρέψουν ποτέ στο παραδοσιακό σχολείο.

Χωρίς να εντυπωσιάζεται με τα μαθήματα που προσφέρονται εξ αποστάσεως όταν τα σχολεία έκλεισαν απότομα τις πόρτες τους την άνοιξη του 2020, άρχισε να εκπαιδεύει στο σπίτι τα τότε παιδιά της πέμπτης και έβδομης τάξης το φθινόπωρο.

Η McCarthy, η οποία εργαζόταν ως βοηθός δασκάλου, είπε ότι ήξερε ότι μπορούσε να τα πάει καλύτερα μόνη της.

Είπε ότι τα παιδιά της έχουν ευδοκιμήσει με μαθήματα προσαρμοσμένα στα ενδιαφέροντά τους, στα στυλ μάθησης και στα προγράμματά τους. «Δεν υπάρχει άλλη εργασία μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες, ούτε δάκρυα γιατί δεν μπορούσαμε να κάνουμε τα πράγματα», είπε η McCarthy.

Κάποτε μια σχετικά σπάνια πρακτική που επιλέχθηκε συχνότερα για λόγους που σχετίζονται με τη διδασκαλία των θρησκειών, η κατ’ οίκον εκπαίδευση αυξήθηκε γρήγορα σε δημοτικότητα μετά το γύρισμα του αιώνα πριν φτάσει στο 3,3% περίπου ή περίπου 2 εκατομμύρια μαθητές, τα χρόνια πριν από την πανδημία, σύμφωνα με την Απογραφή.

Οι έρευνες έχουν δείξει παράγοντες, όπως η δυσαρέσκεια με τα σχολεία της γειτονιάς, οι ανησυχίες για το σχολικό περιβάλλον και η ελκυστικότητα της προσαρμογής μιας εκπαίδευσης. Ελλείψει ομοσπονδιακών κατευθυντήριων γραμμών, υπάρχει μικρή ομοιομορφία στις απαιτήσεις αναφοράς.

Ορισμένες πολιτείες, συμπεριλαμβανομένου του Κονέκτικατ και της Νεβάδα, απαιτούν ελάχιστες ή καθόλου πληροφορίες από τους γονείς, ενώ η Νέα Υόρκη, η Μασαχουσέτη και ορισμένες άλλες απαιτούν από τους γονείς να υποβάλλουν σχέδια διδασκαλίας και να συμμορφώνονται με τους κανόνες αξιολόγησης.

Η νέα άνοδος του αριθμού των κατ’ οίκον εκπαίδευσης οδήγησε τα νομοθετικά σώματα των πολιτειών σε όλη τη χώρα να εξετάσουν μέτρα είτε για τη χαλάρωση των κανονισμών για τις οικογένειες στο σπίτι είτε για την επιβολή νέων – οι συζητήσεις συνεχίζονται εδώ και χρόνια.

Οι υποστηρικτές της μεγαλύτερης εποπτείας επισημαίνουν το ενδεχόμενο μη εντοπισμένων περιπτώσεων κακοποίησης και παραμέλησης παιδιών, ενώ άλλοι υποστηρίζουν λιγότερα στο όνομα των γονικών δικαιωμάτων.

Και τα 28 κρατικά τμήματα εκπαίδευσης που παρείχαν δεδομένα κατ’ οίκον εκπαίδευσης στο AP ανέφεραν ότι η εκπαίδευση στο σπίτι αυξήθηκε το 2020-21, όταν οι φόβοι μόλυνσης κράτησαν πολλά σχολικά κτίρια κλειστά.

Από τις 18 πολιτείες των οποίων τα στοιχεία εγγραφής περιελάμβαναν το τρέχον σχολικό έτος, όλες εκτός από μία πολιτεία είπαν ότι η εκπαίδευση στο σπίτι μειώθηκε από το προηγούμενο έτος, αλλά παρέμεινε πολύ πάνω από τα προ πανδημίας επίπεδα. (Η εξαίρεση, η Νότια Ντακότα, άλλαξε πρόσφατα τον τρόπο συλλογής δεδομένων).

Η Μινεσότα, για παράδειγμα, ανέφερε ότι 27.801 μαθητές εκπαιδεύονται στο σπίτι τώρα, σε σύγκριση με 30.955 κατά την περασμένη σχολική χρονιά.

Πριν από την πανδημία, οι αριθμοί των σχολείων στο σπίτι ήταν περίπου 20.000 ή λιγότεροι.

Οι μαύρες οικογένειες αποτελούν πολλούς από τους μετακλητούς στο σπίτι.

Το ποσοστό των μαύρων οικογενειών που εκπαιδεύουν τα παιδιά τους στο σπίτι αυξήθηκε πέντε φορές, από 3,3% σε 16,1%, από την άνοιξη του 2020 έως το φθινόπωρο, ενώ το ποσοστό διπλασιάστηκε περίπου σε άλλες ομάδες, σύμφωνα με έρευνες της απογραφής των ΗΠΑ.

“Πιστεύω ότι πολλές οικογένειες μαύρων κατάλαβαν ότι όταν έπρεπε να πάμε στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, συνειδητοποίησαν τι ακριβώς διδάσκονταν. Και πολλά από αυτά δεν μας αφορούν”, είπε η Μπράντλεϊ, η οποία αποφάσισε να εκπαιδεύσει στο σπίτι παιδιά 7, 10 και 11 ετών.

“Τα παιδιά μου έχουν πολλές ερωτήσεις για διαφορετικά πράγματα. Λέω: “Δεν το έμαθες αυτό στο σχολείο;” Λένε “Όχι”.

Η Μπράντλεϊ, που εργάζεται στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, μετέτρεψε την τραπεζαρία της σε τάξη και αναδιοργάνωσε το πρόγραμμα εργασίας της για να αναλάβει την εκπαίδευση των παιδιών της, προσθέτοντας μαθήματα για τον χρηματοοικονομικό γραμματισμό, την ιστορία των Μαύρων και την ιστορία της Καραϊβικής, σημαντικά για την κληρονομιά της. «Μπορώ να ενσωματώσω πράγματα που πιστεύω ότι θα έπρεπε να γνωρίζουν», είπε.

Ο σύζυγός της, Βινς, ο οποίος αποσύρθηκε από την Πολεμική Αεροπορία πέρυσι, μπαίνει κατά καιρούς.

Το ζευγάρι έχει και ένα παιδί 14 μηνών. Σκοπεύουν να συνεχίσουν την εκπαίδευση στο σπίτι για όσο διάστημα το θέλουν τα παιδιά τους.

Οι αναρτήσεις της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με την εμπειρία της έχουν τραβήξει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον που η Bradley δημιούργησε πρόσφατα μια διαδικτυακή κοινότητα που ονομάζεται Μαύρες Μαμάδες Κάνουν Σχολείο στο Σπίτι Black Moms Do Homeschool για να μοιραστεί πόρους και εμπειρίες.

Ο ερευνητής του Πανεπιστημίου της Βοστώνης Andrew Bacher-Hicks είπε ότι τα δεδομένα έδειξαν ότι ενώ τα ποσοστά κατ’ οίκον σχολικής εκπαίδευσης αυξήθηκαν σε γενικές γραμμές κατά τη διάρκεια του περασμένου σχολικού έτους, η αύξηση ήταν μεγαλύτερη στις σχολικές περιφέρειες που επέστρεψαν στην προσωπική μάθηση, ίσως προτού ορισμένοι γονείς ήταν έτοιμοι να στείλουν τα παιδιά τους πίσω.

Είπε ότι οι ίδιες ανησυχίες για την υγεία που οδήγησαν αυτές τις αυξήσεις είναι πιθανώς πίσω από τα συνεχιζόμενα αυξημένα ποσοστά, παρά τις πρόσθετες αναταραχές στα σχολεία καθώς οι γονείς και οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής συζητούν θέματα γύρω από τη φυλή και το φύλο και ποια βιβλία πρέπει να υπάρχουν στις βιβλιοθήκες. «Είναι πραγματικά δύσκολο να ξεμπερδέψεις αυτά τα δύο πράγματα γιατί όλα αυτά συμβαίνουν την ίδια στιγμή», είπε.

«Αλλά η εικασία μου θα ήταν ότι ένα μεγάλο μέρος των αποφάσεων για έξοδο από το σύστημα έχει να κάνει με ζητήματα που σχετίζονται με την COVID σε αντίθεση με τα πολιτικά ζητήματα, επειδή αυτά τα πράγματα εμφανίζονται συχνά και δεν έχουμε δει ποτέ αύξηση της εκπαίδευσης στο σπίτι σε τέτοια ποσοστά πριν».

Είπε ότι οι γονείς μπορεί επίσης να ανησυχούν για την ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται από τα σχολεία που έπρεπε να βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε αναπληρωτές δασκάλους εν μέσω ελλείψεων προσωπικού λόγω της πανδημίας.

Η McCarthy, η μαμά από το προάστιο Buffalo, είπε ότι ήταν ένας συνδυασμός των πάντων, με την πανδημία να επιδεινώνει τις αμφιβολίες που είχε ήδη για το δημόσιο σχολικό σύστημα, συμπεριλαμβανομένων των φιλοσοφικών διαφορών της σχετικά με την ανάγκη για εντολές εμβολίου και μάσκας και ακαδημαϊκές προτεραιότητες.

Η πανδημία, είπε, «ήταν όπως – λένε το άχυρο που έσπασε την πλάτη της καμήλας – αλλά η πλάτη της καμήλας μάλλον είχε ήδη σπάσει».

“Υπάρχουν παιδιά που δεν γνωρίζουν τη βασική αγγλική δομή, αλλά θέλουν να πιέσουν άλλα πράγματα στα παιδιά, και μπορεί να είναι κραυγαλέα. Αλλά μπορεί να είναι, και κυρίως είναι, πολύ λεπτά, “, είπε η McCarthy. “Έτσι ήμασταν έτοιμοι να τους τραβήξουμε και δεν θα τους στείλουμε ποτέ πίσω στο παραδοσιακό σχολείο. Απλώς δεν μας ταιριάζει.” «Είναι απλώς ένας εντελώς νέος κόσμος που είναι ένας πολύ καλύτερος κόσμος για εμάς», είπε.