Αυτοφροντίδα

Φρόντισε τον εαυτό σου: Επενδύσεις που δεν πρέπει να παραμελήσεις

Φρόντισε τον εαυτό σου: Επενδύσεις που δεν πρέπει να παραμελήσεις

Φρόντισε τον εαυτό σου: Επενδύσεις που δεν πρέπει να παραμελήσεις. Οι αποφάσεις που λαμβάνουμε στην οικονομική σφαίρα έχουν επιπτώσεις πέραν της ίδιας της σφαίρας, επηρεάζοντας την αυτοεκτίμηση μας, την εμπιστοσύνη μας ή τις ευκαιρίες που αποφασίζουμε ή δεν θα επωφεληθούμε.

Ο καταναλωτισμός είναι ένα τραγούδι σειρήνας στο οποίο είναι δύσκολο να αντισταθείς. Ωστόσο, η ελκυστικότητά του τελειώνει συνήθως όταν το λιοντάρι δείχνει τα δόντια του και δεν υπάρχουν πόροι που απομένουν για να τα ταΐσουν. Εξ ου και είναι σημαντικό να είμαστε σαφείς σχετικά με τις επενδύσεις που εγγυώνται την ευημερία. Μπορεί να μην φαίνεται έτσι, αλλά το χρήμα έχει τη δύναμη να προκαλεί πολύ έντονα συναισθήματα. Υπάρχουν ακόμη και πολλοί άνθρωποι που συσχετίζουν την αξία του με τον αριθμό μηδενικών που έχουν στον λογαριασμό ελέγχου.

Έτσι, το νόμισμα δεν είναι μόνο μια μονάδα μέτρησης για αγορά ή πώληση, αλλά και σε πολλές περιπτώσεις αυτοεκτίμησης ή εμπιστοσύνης. Με αυτόν τον τρόπο, σήμερα θέλουμε να επισημάνουμε 5 επενδύσεις που είναι θετικές για την ευημερία μας. Υγεία. Η υγεία είναι μια άλλη από αυτές τις επενδύσεις που δεν αποτυγχάνουν ποτέ. Με τον ίδιο τρόπο, όταν δεν επενδύεται σε αυτό, το αποτέλεσμα μπορεί να είναι καταστροφικό, ακόμη και σε σημείο πτώχευσης. Στη γνώση. Οι χρηματοδότες λένε ότι πρέπει πάντα να επενδύετε σε περιουσιακά στοιχεία. Αυτά είναι τα στοιχεία ή οι παράγοντες που σας κερδίζουν χρήματα, αντί να το απαιτείτε.

Εξοικονόμηση, μία από τις επενδύσεις που εγγυώνται την ευημερία. Η εξοικονόμηση είναι πάνω από όλα συνήθεια και τρόπος ζωής . Δεν έχει να κάνει με τη μικροσκοπία, ούτε με τους περιορισμούς, αλλά με ένα μακροπρόθεσμο όραμα. Ηρεμία για τα γηρατειά. Υπάρχει μια κινεζική παροιμία που λέει: ” H καλύτερη στιγμή για να φυτέψετε ένα δέντρο ήταν πριν από 20 χρόνια”. Ένα δικό σου έργο. Σήμερα είναι πολύ πιο εύκολο από πριν να έχετε ή να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση. Δεν χρειάζεται να είναι πολύ μεγάλη ή να σας προσφέρει τεράστια οφέλη οικονομικά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

The Queen's Gambit... και η ψυχική υγεία

Αυτοφροντίδα και συναισθηματική αναγέννηση

Με τι κριτήρια επιλέγουμε σύντροφο

Όταν η αγάπη μετατρέπεται σε θηλιά

Η επιστημονική εξήγηση για την αγάπη μας στη θάλασσα

Η επιστήμη πίσω από τη φράση "Η θάλασσα με κάνει χαρούμενο". Όλοι οι λάτρεις συμφωνούν ότι η παραλία είναι το "ευτυχισμένο" μέρος τους. Τα μάτια μας λάμπουν όταν σκεφτόμαστε την επόμενη επίσκεψή μας εκεί και για τους περισσότερους, το να είμαστε μακριά από την καθημερινή ρουτίνα μας είναι λόγος για να πάμε στην παραλία. Τι ακριβώς είναι αυτό με την παραλία που μας κάνει ευτυχισμένους; Γιατί στρεφόμαστε στο νερό για μια αίσθηση ηρεμίας και διαύγεια;

Πιθανές αιτίες που αισθάνεσαι μόνιμη κόπωση

Αισθάνομαι κουρασμένη: Γιατί νιώθεις αυτή την κατάπτωση . "Γιατί είμαι τόσο κουρασμένη;" είναι μια ερώτηση που οι άνθρωποι αναρωτιούνται αρκετά συχνά. Όλοι κουράζονται κάποια στιγμή, ιδιαίτερα μετά από μια ασθένεια, μια μακρά νύχτα με ένα άρρωστο παιδί ή μια πολυάσχολη εβδομάδα στη δουλειά. Ωστόσο, όταν η κούραση είναι επίμονη, όταν νιώθεις κουρασμένος μόλις ξυπνήσεις το πρωί ή όταν ο ύπνος δεν φαίνεται να βοηθάει, όσο και αν ξεκουράζεσαι—μπορεί συχνά να υποδεικνύει ένα βαθύτερο, υποκείμενο πρόβλημα.

Κάντε τον χρόνο να δουλεύει υπέρ σας

Αλλά μία προσέγγιση που γίνεται ολοένα και πιο διαδεδομένη αντιπροσωπεύεται από το μότο «δουλεύω εξυπνότερα, όχι σκληρότερα». Η σωστή διαχείριση του χρόνου δεν είναι η ολοκλήρωση πολλών εργασιών μέσα σε μια μέρα• είναι η απλοποίηση της καθημερινότητας και η ανακούφιση από το στρες.

Εξάσκησε και εσύ την αυτοσυμπόνια σου... Δες εδώ πώς

Αυτοσυμπόνια: Πώς να την εξασκήσεις. Τιμωρείς πάντα τον εαυτό σου για τα λάθη σου; Όλοι κάνουν λάθη αλλά αντί να είσαστε σκληροί για τον εαυτό σας, προσπαθήστε να αποδεχτείτε ότι δεν είστε τέλειοι και να είστε ευγενικοί με τον εσάς. Αν αυτό είναι κάτι που κάνετε τακτικά, τότε γράψτε μια σημείωση που ενθαρρύνει την αυτοσυμπόνια.

Φρόντισε τον οργανισμό σου και το δέρμα σου μέσω τον προβιοτικών

Προβιοτικά υγεία: Σε ποιες περιπτώσεις θα σε βοηθήσουν.  'Ενα από τα πιο πολυσυζητημένα οφέλη είναι η καλύτερη πέψη, ειδικά σε αυτούς τους αβέβαιους καιρούς με επιπλέον προκλήσεις όπως η δυσκοιλιότητα καραντίνας και τα στομαχικά προβλήματα λόγω άγχους.  Επίσης, προσφέρουν πραγματικά μια σειρά απίστευτων πλεονεκτημάτων, εκτός από το να βοηθούν την πέψη και το αίμα.

Η επικοινωνία μέσω σόσιαλ και οι παρανοήσεις

Διαχείριση κοινωνικών μέσων: Αξιοποίησε την αρχή του Hanlon. Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν φέρει επανάσταση στον τρόπο που επικοινωνούμε. Πριν από χρόνια, ήταν αδιανόητο να μιλήσουμε με τους φίλους μας σχεδόν σε πραγματικό χρόνο όταν δεν ήμασταν μαζί τους. Τώρα χρειαζόμαστε μόνο σύνδεση στο διαδίκτυο και ένα από τα πολλά κοινωνικά δίκτυα στα οποία είμαστε συνδεδεμένοι.

Βασικές αρχές του Laziness Lie και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας

Laziness Lie: Βασικές αρχές και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας. Η παραγωγικότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να μετρήσουμε την αξία μας. Τα ψυχολογικά θεμέλια του "ψέματα οκνηρίας" και το πόσο μεγαλύτερες εργάσιμες ημέρες, υπερφόρτωση πληροφοριών και μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αυξήσει την πίεση να κάνουν συνεχώς και να είναι "περισσότερα".