Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα: Αγάπησε και φρόντισε τον εαυτό σου

Αυτοφροντίδα: Αγάπησε και φρόντισε τον εαυτό σου

Αυτοφροντίδα: Αγάπησε και φρόντισε τον εαυτό σου τότε μόνο θα μπορείς να αγαπήσεις και τους άλλους.  Ακολουθούν μερικές πρακτικές ιδέες για το πώς θα φροντίσεις εσένα, για να ξεκουράσεις το μυαλό σου, τη σκέψη σου και την ενέργεια σου.

Το πρώτο μυστικό είναι να φτιάξεις ένα δοχείο καλών αναμνήσεων. Έχεις ένα ολόκληρο κατάστημα από απίστευτες αναμνήσεις, αλλά μερικές φορές αυτές αποδυναμώνονται από τις σκοτεινότερες. Κάθε μέρα για τις επόμενες 30 ημέρες, σημειώστε μία καλή μνήμη και τοποθέτησε τες σε ένα βάζο. Στο τέλος των 30 ημερών, τους ενημερώνουμε όλους και τους διαβάζουμε. Θα εκπλαγείτε από το πόσο ισχυρό είναι να εστιάζουμε στις θετικές αναμνήσεις, ακόμη και αν είναι μόνο για λίγα λεπτά την ημέρα. Αν σας αρέσει αυτή η άσκηση, μπορείτε να συνεχίσετε το βάζο μνήμης σας για έναν άλλο μήνα, μετά για έναν άλλο.

Αποφύγετε τους τοξικούς ανθρώπους. Ορίστε όρια. Αν διασχίσουν αυτά τα σύνορα, ευγενικά αλλά σταθερά, πείτε τους ότι ξεπέρασαν τα όρια. Αν εξακολουθούν να σας πιέζουν, πείτε τους ότι χρειάζεστε ένα διάλειμμα από αυτούς. Μην ανέχεσαι την χειραγώγησή τους όταν το λες αυτό, απλά φύγε. Διακόψτε κάθε επικοινωνία. Μπλοκάρετε τους αριθμούς τηλεφώνου, αποθέστε τους από το Facebook και μην απαντάτε σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.  Εάν δεν μπορείτε να τα ακυρώσετε όλα ταυτόχρονα, καθορίστε τον χρόνο για το πότε δεν θα τα δείτε. Ξεκινήστε με μια εβδομάδα, έπειτα δύο εβδομάδες και εργαστείτε για ένα μήνα. Μετά από αυτό το διάστημα, βρείτε πώς θα περιορίσετε τις μελλοντικές αλληλεπιδράσεις. Περάστε το χρόνο που θα είχατε με αυτό το άτομο, κάνοντας παρέα ή συζητώντας με θετικούς ανθρώπους στη ζωή σας. Αυτοί που σε υποστηρίζουν, σε ενθαρρύνουν και σε νοιάζονται για σένα.

Μην συγκρίνεις! Υπάρχει ένα παλιό ρητό που ισχύει για σήμερα: η σύγκριση είναι ο θάνατος της χαράς. Σταματήστε να συγκρίνετε τον εαυτό σας με άλλους. Πρώτον, όταν συγκρίνουμε τους εαυτούς μας με άλλους εξετάζουμε όλα τα ελαττώματά μας και όλες τις νίκες τους, δεν είναι δίκαιη σύγκριση. Υπάρχουν εκατομμύρια άνθρωποι σε αυτόν τον κόσμο που είναι ταλαντούχοι, όμορφοι, πλούσιοι, κτλ. Θα μπορούσες να περάσεις όλη σου τη ζωή συγκρίνοντας τον εαυτό σου με τους άλλους και νιώθοντας άσχημα, ή θα μπορούσες να ζήσεις τη ζωή σου σύμφωνα με τους κανόνες και τις αξίες σου. Δεύτερον, δεν είναι το ίδιο δύο άτομα. Ακόμα και γενετικά πανομοιότυπα δίδυμα είναι διαφορετικά μεταξύ τους.

Είσαι άνθρωπος. Αυτό που έχετε, από το αποτύπωμα σας μέχρι την προσωπικότητά σας, το γέλιο και τη φαντασία σας, είναι εντελώς ατομικό. Δεν υπάρχει σύγκριση.  Να καταγράψεις ποιος είσαι, τι είναι τα δώρα σου, τι εκτιμάς σε αυτή τη ζωή, τι βρίσκεις αστείο και πώς μετράς την επιτυχία. Γιορτάστε το ποιος είστε, και μετά ξεκινήστε να ζείτε τη ζωή σας αγωνιζόμενοι για το τι πιστεύετε και ποιες είναι οι αξίες σας. Μόλις αφήσετε τις συγκρίσεις θα δείτε τα επίπεδα ευτυχίας σας να εκτοξεύονται στα ύψη!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Στοιχεία που δείχνουν ότι μια ερωτική σχέση είναι υγιής

Τα κορίτσια ξενυχτάνε με ... κανένα μυστικό

Καταπολέμησε το άγχος της μελέτης

Πώς να διαχειριστούμε τον θάνατο αγαπημένου προσώπου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Κίνδυνοι από το shopping therapy που καλό είναι να αποφύγετε

Σπατάλη αυτοφροντίδα: Γιατί ορισμένες αγορές μας κάνουν να νιώθουμε τόσο καλά στην αρχή, αλλά στο τέλος καταφέρνουν να μας γεμίζουν με ενοχές; Αγαπήστε τον εαυτό σας, κάνοντας τις σωστές επιλογές!

Δώστε ρυθμό στη ζωή σας με μουσική διάθεση!

Μουσικοθεραπεία: Η μουσική χαρίζει απλόχερα τα οφέλη της στην καθημερινότητά μας. Ενισχύει την υγεία, βελτιώνει τη διάθεση, μας κάνει να νιώθουμε καλά και μας διασκεδάζει. Τι άλλο να ζητήσουμε;

Αλλαγές στον τρόπο ζωής που μπορεί να μειώσουν τα επίπεδα του άγχους

Άγχος Αντιμετώπιση: Με τις κατάλληλες δεξιότητες και αλλαγές στον τρόπο ζωής μας, μπορούμε να ρυθμίσουμε καλύτερα τα συναισθήματά μας και να εκπαιδεύσουμε τον εγκέφαλό μας να βλέπει τη ζωή με μια πιο ισορροπημένη και λιγότερο τρομακτική προοπτική.

Η άσκηση - κλειδί στη διαχείριση της παχυσαρκίας και στη μείωση των κινδύνων στη συνολική υγεία

Διευκρινίζουν ότι, αν και οι επαγγελματίες υγείας δεν πρέπει να αποθαρρύνουν την απώλεια βάρους, αυτή δεν είναι ανάγκη να αποτελεί την πρωταρχική εστίαση στη διαχείριση της παχυσαρκίας.

Ποια είναι τα ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του ιδανικού ύπνου;

Επαρκής ύπνος: Φροντίστε τον εαυτό σας εξασφαλίζοντας ότι λαμβάνετε αρκετό και ποιοτικό ύπνο σε σταθερή βάση. Είναι το καλύτερο μέσο αυτοφροντίδας για μια ζωή χαρούμενη & γεμάτη ενέργεια!

Ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε όταν το άγχος σας χτυπά την πόρτα

Άγχος Αντιμετώπιση: Οι περισσότεροι άνθρωποι βιώνουν άγχος κάποια στιγμή στη ζωή τους. Αυτές οι ασκήσεις μπορεί να σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε και να βρείτε ανακούφιση όποτε το χρειάζεστε.