Greek English French German Italian

ndd optim

Pin It
Τροφές που πρέπει να ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΤΕ επειδή έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε πουρίνες και μπορούν να αυξήσουν το ουρικό οξύ:

Κρέας από τα όργανα των ζώων (συκώτι, νεφρά κλπ)

Κρέατα και αλλαντικά, όπως μπέικον, μοσχάρι, χοιρινό, αρνί και κρέας από κυνήγι

Οποιαδήποτε άλλα κρέατα σε μεγάλες ποσότητες

Γαύρος, σαρδέλες, ρέγκα, σκουμπρί

Σάλτσες

Μπύρα

Τροφές που μπορείτε να τρώτε ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ επειδή έχουν μέτρια περιεκτικότητα σε πουρίνες, αλλά δεν αυξάνουν ουσιαστικά τον κίνδυνο ουρικής αρθρίτιδας και το ουρικό οξύ:

Ψάρια και θαλασσινά (πλην εκείνων που αναφέρονται παραπάνω)

Πλιγούρι βρώμης, πίτουρο σιταριού και φύτρο σιταριού

Τροφές που είναι ασφαλείς για ΑΦΘΟΝΗ κατανάλωση, επειδή έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε πουρίνες και δεν αυξάνουν το ουρικό οξύ:

Πράσινα λαχανικά και ντομάτες

Φρούτα

Ψωμιά και δημητριακά που δεν είναι ολικής αλέσεως

Βούτυρο, τυρί και αυγά

Σοκολάτα και κακάο

Καφές, τσάι και ανθρακούχα αναψυκτικά

Φυστικοβούτυρο και ξηροί καρποί

Γαλακτοκομικά προϊόντα που μπορεί να ΜΕΙΩΣΟΥΝ τον κίνδυνο ουρικής αρθρίτιδας:

Χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ή άπαχο γάλα

Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά

Γενικά

Αλλάζοντας τη διατροφή σας μπορεί να μειώσετε τον κίνδυνο μελλοντικών εξάρσεων ουρικής αρθρίτιδας. Οι γιατροί συστήνουν στα υπέρβαρα άτομα που έχουν τάσεις ουρικής αρθρίτιδας να φτάσουν και να παραμείνουν σε ένα υγιές σωματικό βάρος με μέτρια άσκηση καθημερινά και αυστηρότερο έλεγχο της πρόσληψης λιπαρών και θερμίδων.
Pin It

Cook name