ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Πώς να δουλεύετε στο σπίτι για να μην κάνετε κακό στο σώμα σας

Πώς να δουλεύετε στο σπίτι για να μην κάνετε κακό στο σώμα σας

Μένουμε σπίτι, δουλεύουμε από το σπίτι, γυμναζόμαστε στο σπίτι. Αφού τα κάνουμε όλα και έχουμε συμπληρώσει πάνω από έναν μήνα στην καραντίνα, πρέπει να τα κάνουμε και σωστά. Δεν ξέρω ποια γυμναστική είναι η ιδανική για τον καθένα ή σε ποιο δωμάτιο του σπιτιού περισσότερο εμπνέεται, αλλά το πού καθόμαστε για να δουλέψουμε έχει τεράστια σημασία.

Το πιθανότερο είναι ότι έχεις δοκιμάσει όλες τις στάσεις, τα έπιπλα και τα σημεία στο σπίτι. Εκτός αν είστε τυχεροί και διαθέτετε γραφείο. Σε αυτήν την περίπτωση, μείνετε εκεί που είστε και μην αλλάζετε μέρος. Αν όχι, δείτε τι σας λένε οι ειδικοί για το σημείο που επιλέγετε να δουλεύετε και πόσο κακό κάνει στο σώμα σας.

Καρέκλα της τραπεζαρίας

Το πιο κοντινό στην καρέκλα που άφησες πίσω στο γραφείο είναι οι καρέκλες που έχεις στην τραπεζαρία. Έχει ίσια πλάτη και τα πόδια ακουμπούν εντελώς στο πάτωμα. Το τραπέζι πρέπει να είναι στο σωστό ύψος. Αν νιώθεις ότι καμπουριάζεις ενώ δουλεύεις, τοποθέτησε ένα μεγάλο χοντρό βιβλίο κάτω από το laptop.

Σκαμπό

Αν δεν διαθέτεις κανονικές καρέκλες στο σπίτι, η αμέσως καλύτερη επιλογή είναι τα σκαμπό που δεν έχουν πλάτη. Επιτρέπει στον κορμό να κινείται αλλά πολύ γρήγορα θα καμπουριάσεις. Εδώ πρέπει να θυμάσαι να κρατάς ίσιο τον κορμό.

Πάτωμα

Αν κάθεσαι στο πάτωμα με το laptop στα πόδια σου, είναι αδύνατον να δουλέψεις αποτελεσματικά. Η ιδανική θέση είναι να ακουμπήσεις τον υπολογιστή στο coffee table και εσύ να ακουμπάς στον τοίχο ή τον καναπέ. Από το ολότελα.

Καναπές

Η κλασική στάση ξάπλα στον καναπέ με τα πόδια πάνω και το laptop στην κοιλιά είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις στον σκελετό σου. Αποκτάς μυική ένταση με διάρκεια.

Κρεβάτι

Από τα χειρότερα σημεία στο σπίτι για να δουλέψεις είναι, με διαφορά, είναι το κρεβάτι σου. Πιάνεσαι ολόκληρη και καταστρέφεις το μυοσκελετικό σου σύστημα. Επίσης, δεν μπορείς να είσαι παραγωγική γιατί συνδέεις το κρεβάτι με τον ύπνο και τη χαλάρωση. Το κλειδί είναι να διαχωρίσεις τη δουλειά από την προσωπική ζωή.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

10 πράγματα που θέλουν οι γυναίκες κατά τη διάρκεια του σεξ

Πώς επηρεάζει ο διαβήτης τύπου 1 τη σχολική επίδοση των παιδιών;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς μπορεί το διαδίκτυο να βελτιώσει τον έλεγχο της υπέρτασης;

Αρτηριακή πίεση: Μια παρέμβαση πολλαπλών συστατικών που παρέχεται σε μια διαδικτυακή πλατφόρμα μπορεί να βελτιώσει τον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης (ΑΠ) μεταξύ των ατόμων με υπέρταση, σύμφωνα με μια μελέτη.

Οι ερευνητές διαπιστώνουν ότι οι εγκέφαλοι με περισσότερη βιταμίνη D λειτουργούν καλύτερα

"Αλλά πρέπει να κάνουμε περισσότερη έρευνα για να προσδιορίσουμε τη νευροπαθολογία με την οποία συνδέεται η βιταμίνη D στον εγκέφαλο πριν αρχίσουμε να σχεδιάζουμε μελλοντικές παρεμβάσεις".

Η καταπολέμηση του καρκίνου είναι πιο αποτελεσματική την αυγή, διαπιστώνει μελέτη

Οι ερευνητές θέλουν τώρα να επιβεβαιώσουν και να βελτιώσουν αυτά τα πρώτα ευρήματα μέσω κλινικών μελετών. Ωστόσο, η ίδια η ιδέα ότι μια θεραπεία μπορεί να γίνει πιο ισχυρή ανάλογα με την ώρα της ημέρας ανοίγει κάποιες εκπληκτικές δυνατότητες.

Νέες ανακαλύψεις για τον αισθητηριακό φλοιό και τους νευρώνες

Εγκέφαλος: Τα νέα ευρήματα σχετικά με τις νευρωνικές δραστηριότητες σε αυτή την περιοχή του εγκεφάλου θα μπορούσαν να είναι χρήσιμα για την περαιτέρω ανάπτυξη και χρήση των λεγόμενων νευροπροθέσεων.