Ηπατίτιδες

”Ρίξε μια δεύτερη ματιά” στην ηπατίτιδα

”Ρίξε μια δεύτερη ματιά” στην ηπατίτιδα
 Καμπάνιες ενημέρωσης και πρόληψης από την ηπατίτιδα διοργανώνουν κάθε χρόνο ο Ευρωπαϊκός Σύλλογος Ασθενών (ELPA) και το World Hepatitis Alliance (WHA). Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά της ηπατίτιδας στις 28 Ιουλίου οι δύο παραπάνω οργανώσεις προσπαθούν να ευαισθητοποίησουν το κοινό απέναντι στην επικινδυνότητα της νόσου, αλλά και να το ενημερώσουν σχετικά με τις μεθόδους […]

 Καμπάνιες ενημέρωσης και πρόληψης από την ηπατίτιδα διοργανώνουν κάθε χρόνο ο Ευρωπαϊκός Σύλλογος Ασθενών (ELPA) και το World Hepatitis Alliance (WHA).

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά της ηπατίτιδας στις 28 Ιουλίου οι δύο παραπάνω οργανώσεις προσπαθούν να ευαισθητοποίησουν το κοινό απέναντι στην επικινδυνότητα της νόσου, αλλά και να το ενημερώσουν σχετικά με τις μεθόδους πρόληψης. Παράλληλα με τις καμπάνιες πρόληψης-ενημέρωσης, οι δυο οργανώσεις έχουν θέσει ένα πραγματικά δύσκολο στόχο, να πείσουν τις κυβερνήσεις για την αναγκαιότητα υλοποίησης πολιτικών υγείας, οι οποίες να περιορίζουν την εξάπλωση της νόσου, να προωθούν την ενσωμάτωση καινοτόμων θεραπειών και να εξασφαλίζουν την ευρεία πρόσβαση των ασθενών στη θεραπεία.

Ο Σύλλογος Ασθενών Ήπατος Ελλάδος «Προμηθέας» συμμετέχει κάθε χρόνο στις δράσεις ευαισθητοποίησης για την παγκόσμια ημέρα κατά της ηπατίτιδας. Για τη φετινή χρονιά, καλούν τους δημοσιογράφους του Ιατρικού ρεπορτάζ να συμμετέχουν σε φωτογραφική καμπάνια που διοργανώνει ο σύλλογος, ώστε να στηρίξουν την προσπάθεια ευαισθητοποίησης του ευρύ κοινού. Φίλοι του ΣΑΗΕ από το χώρο των media θα φωτογραφηθούν με σκοπό να ευαισθητοποιήσουν το ευρύ κοινό -από το οποίο αρκετά μεγάλο ποσοστό νοσεί και δεν το γνωρίζει- και να το καλέσουν να «ρίξει μια δεύτερη ματιά» σε ό,τι αφορά την ηπατίτιδα: την πρόληψη, τη θεραπεία, τον εμβολιασμό, το στίγμα γύρω από αυτή. Σκοπός μας είναι να επικοινωνήσουμε την καμπάνια με το φωτογραφικό υλικό για 1 μήνα μέσα από τα social media του Συλλόγου «Προμηθέα», τα social media του Συλλόγου Οροθετικών Ελλάδος «Θετική Φωνή», του Συλλόγου Θεραπευμένων του ΟΚΑΝΑ, καθώς και από τις σελίδες του Athens Check Point και Thess Check Point, και με αυτόν τον τρόπο να παροτρύνουμε όσο το δυνατόν περισσότερους επισκέπτες να ενημερωθούν και να επιλέξουν την εξέταση.