ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Καούρες εγκυμοσύνη: Πώς μπορώ να απαλλαγώ από την καούρα ενώ είμαι έγκυος;

Καούρες εγκυμοσύνη: Πώς μπορώ να απαλλαγώ από την καούρα ενώ είμαι έγκυος;

Καούρες εγκυμοσύνη: Οι καούρες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν είναι ασυνήθιστες.

Οι καούρες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν είναι ασυνήθιστες. Τα συμπτώματα μπορεί να ξεκινήσουν αργά το πρώτο τρίμηνο και τείνουν να γίνουν πιο έντονα αργότερα στην εγκυμοσύνη λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους της μήτρας. Παράγοντες όπως η αυξανόμενη μήτρα και η κυκλοφορούσα προγεστερόνη θα μπορούσαν να συμβάλλουν στο να αισθάνεστε την ενόχληση στο κάψιμο. Υπάρχουν, ωστόσο, ασφαλείς τρόποι που οι έγκυες γυναίκες μπορούν να διαχειριστούν αυτήν την κατάσταση. Τυπικά, μια βαλβίδα που λειτουργεί καλά εμποδίζει τα τρόφιμα και τα υγρά, συμπεριλαμβανομένου του στομαχικού οξέος σας να επιστρέψουν στον οισοφάγο αφού βρίσκονται στο στομάχι. Χάρη στο αυξημένο επίπεδο προγεστερόνης, αυτή η βαλβίδα μπορεί να τεμπελιάσει και να επιτρέψει την αντίστροφη ροή του περιεχομένου του στομάχου στον οισοφάγο, ερεθίζοντας την επένδυση και προκαλώντας αυτή την αίσθηση καψίματος στο κέντρο του θώρακα.

Τα επίπεδα προγεστερόνης προκαλούν επίσης την γαστρική κινητικότητα ή τον ρυθμό με τον οποίο τα τρόφιμα και τα υγρά περνούν από την πεπτική οδό, να γίνονται πιο αργά. Περισσότερη τροφή στο στομάχι σας για την πέψη αυξάνει τον κίνδυνο να επιστρέψετε κάποια από αυτά με λάθος τρόπο. Η αναπτυσσόμενη μήτρα που διαστέλλεται για να δημιουργήσει χώρο για το έμβρυο θα μπορούσε να συμβάλει στη δημιουργία καούρας. Αυτή η διαστολή προκαλεί μεγαλύτερη πίεση στην κοιλιά σας και σε όλα τα περιεχόμενά της, συμπεριλαμβανομένου του στομάχου.

Ασφαλείς τρόποι για την ανακούφιση της καούρας

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν τρόποι για την ανακούφιση από την καούρα που είναι ασφαλής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Εάν είστε έγκυος και αρχίζετε να εμφανίζετε ενόχληση που σχετίζεται με την καούρα, δοκιμάστε αυτές τις θεραπείες:

  1. Τρώτε μικρότερα και πιο συχνά . Η κατανάλωση περίπου πέντε ή έξι μικρότερων γευμάτων κατά τη διάρκεια της ημέρας, αντί για τρία μεγάλα γεύματα, θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε το στομάχι σας λιγότερο γεμάτο. Εάν υπάρχουν λιγότερα περιεχόμενα στο στομάχι, είναι λιγότερο πιθανό να υπάρχουν περιεχόμενα του στομάχου που επιστρέφουν στον οισοφάγο.
  2. Σηκώστε το κεφάλι του κρεβατιού σας . Σηκώστε το κεφάλι του κρεβατιού σας βάζοντας μερικά μαξιλάρια από κάτω για να κρατάτε τον εαυτό σας στη θέση του. Αυτή η ενέργεια θα βοηθήσει στη μείωση της πίεσης της μήτρας στην κοιλιά σας και θα βοηθήσει στην πέψη.

  1. Μασήστε τσίχλα. Πάρτε τσίχλα και ξεκινήστε να μασάτε. Το μάσημα τσίχλας θα βοηθήσει στην τόνωση των σιελογόνων αδένων στο στόμα σας, κάτι που μπορεί να βοηθήσει να γίνει το οξύ του στομάχου πιο ουδέτερο και λιγότερο όξινο.
  2. Δοκιμάστε να καλύψετε την καούρα. Δώστε στον οισοφάγο και το στομάχι σας επιπλέον προστασία και πιείτε γάλα ή μέλι για να απαλύνετε τον πόνο. Βεβαιωθείτε ότι καταναλώνετε μη λιπαρά γαλακτοκομικά για να αποτρέψετε την επιδείνωση των συμπτωμάτων σας.
  3. Ενσωματώστε λίγο τζίντζερ στη ζωή σας. Αυτό το ισχυρό βότανο μπορεί να βοηθήσει στην επιτάχυνση της πέψης, έτσι ώστε να υπάρχουν λιγότερα περιεχόμενα στο στομάχι σας. Επιπλέον, είναι γνωστό ότι βοηθάει με τη ναυτία, οπότε αν αντιμετωπίζετε αυτό το σύμπτωμα, λαμβάνετε δύο προς ένα στον έλεγχο των συμπτωμάτων.
  4. Αποφύγετε το φαγητό και μετά τον ύπνο. Εάν μπορείτε να αποφύγετε να ξαπλώσετε μετά το φαγητό, τότε αυτό είναι το καλύτερο. Προσπαθήστε να μην τρώτε αργά το βράδυ, ώστε το σώμα σας να έχει χρόνο να μεταβολίσει αυτά που έχετε φάει μέσα στην ημέρα. Το να περιμένετε περίπου τρεις ώρες πριν πάτε για ύπνο το βράδυ αφού έχετε φάει είναι ιδανικό γιατί αυτό θα σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε ότι η κοιλιά σας έχει χρόνο να αφομοιώσει οτιδήποτε καταναλωθεί.
  5. Κοιμηθείτε στην αριστερή σας πλευρά. Τοποθετήστε ένα μαξιλάρι πίσω από την πλάτη σας και ένα ανάμεσα στα γόνατά σας ενώ κοιμάστε στην αριστερή σας πλευρά. Η έρευνα δείχνει ότι ο ύπνος στην αριστερή πλευρά μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της παλινδρόμησης οξέος τη νύχτα. Όταν κοιμάστε στη δεξιά πλευρά, υπάρχει περισσότερος χρόνος έκθεσης στα οξέα του στομάχου λόγω του τρόπου με τον οποίο το στομάχι έχει σχήμα και θέση σε σχέση με τον οισοφάγο. Ξαπλώστε στην αριστερή σας πλευρά για να μειώσετε την έκθεση σε οξύ στον οισοφάγο σας.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Γιατί ο πρόωρος τοκετός σχετίζεται με τις χαμηλότερες σχολικές επιδόσεις των εφήβων;

Η μέση διάρκεια της εγκυμοσύνης στις ΗΠΑ είναι μικρότερη από ό,τι στις ευρωπαϊκές χώρες

Μπορώ να κάνω σεξ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου;

Πότε πρέπει να κάνετε σεξ για να συλλάβετε;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι πολλές εκδηλώσεις της μακράς COVID

Τα ευρήματα υπογραμμίζουν την πιθανότητα ότι οι μηχανισμοί της μακράς COVID μπορεί να διαφέρουν μεταξύ των ατόμων με βάση μια συλλογή βασικών παραγόντων κινδύνου. Υπό αυτό το πρίσμα, οι μελέτες κλινικής έρευνας, όπως η " Έρευνα της COVID για την ενίσχυση της ανάκαμψης (RECOVER)" του Εθνικού Ιδρύματος Υγείας NIH, θα πρέπει πιθανώς να καθορίσουν υπο-ομάδες στις προσπάθειές τους να προσδιορίσουν υποψήφια θεραπευτικά μέσα.

Ποιο χρώμα πιπεριάς είναι το πιο υγιεινό;

Πιπεριές: Οι κόκκινες, πράσινες, κίτρινες και πορτοκαλί πιπεριές έχουν παρόμοια περιεκτικότητα σε μακροθρεπτικά συστατικά και όλες αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμίνης C.

Η χαμηλή μόρφωση συνδέεται με την κακή ψυχική υγεία

Αναλφαβητισμός: Το 14% του παγκόσμιου πληθυσμού εξακολουθεί να έχει ελάχιστο ή καθόλου αλφαβητισμό. Η μελέτη διαπιστώνει ότι είναι πιο πιθανό να υποφέρουν από προβλήματα ψυχικής υγείας όπως η μοναξιά, η κατάθλιψη και το άγχος.