Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιστημονικά Νέα

Πόσο αλάτι κρύβουν οι καθημερινές τροφές

Πόσο αλάτι κρύβουν οι καθημερινές τροφές

Αυξημένη πρόληψη νατρίου ίσον αρτηριακή πίεση… Το νάτριο είναι γνωστό πως είναι συστατικό του αλατιού που εμπεριέχεται σε αρκετά τρόφιμα που καταναλώνουμε καθημερινά στα ζωικά τρόφιμα σε σχέση με τα φυτικά. Ποιά η περιεκτικότητα τους σε νάτριο λοιπόν;

Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ωστόσο ότι η δίαιτα Δυτικού τύπου οδηγεί συνήθως σε υψηλή πρόσληψη νατρίου, η οποία μάλιστα είναι σχεδόν τριπλάσια από τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη.

H ανάγνωση της ετικέτας των τροφίμων όπου αναφέρεται η περιεκτικότητα του εκάστοτε τροφίμου σε νάτριο ή/και σε αλάτι, είναι μια πρακτική τακτική για την αναγνώριση των τροφίμων που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο και για τον έλεγχο της ημερήσιας πρόσληψης νατρίου.

Εμείς σας παρουζιάουμε την περιεκτικότητα νατρίου σε τρόφιμα που χρησιμοποιούμε καθημερινά:

1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως (25 γρ) = 540

1 μικρό φραντζολάκι ολικής αλέσεως (35 γρ) = 650

Δημητριακά προγεύματος (30 γρ) = 1170

Ντοματοπολτός (120 γρ) = 500

1 αυγό βραστό = 140

Βούτυρο ή μαργαρίνη (10 γρ) = 840

Γαρίδες βραστές (120γ ρ) = 1590

Τόνος κονσέρβας (120 γρ) = 490

Σαρδέλες κονσέρβας (120γ ρ) = 1080

Ελιές σε άρμη (20 γρ) = 1800

2 φέτες μπέικον (40 γρ) = 1890

1 μπιφτέκι (60 γρ) = 860

Συκώτι κοτόπουλο χωρίς πρόσθετο αλάτι (130 γρ) = 80

Κοτόπουλο βραστό χωρίς πρόσθετο αλάτι (100 γρ) = 80

Στέικ φιλέτο χωρίς πρόσθετο αλάτι (130 γρ) = 85

Μουσακάς (200 γρ) = 320

Λουκάνικα χοιρινά (120 γρ) = 1050

Γαλοπούλα ψητή χωρίς πρόσθετο αλάτι (120 γρ) = 50

Γάλα φρέσκο (230 γρ) = 50

Παγωτό (60γρ) = 80

Ντοματοχυμός κονσέρβας (120 γρ) = 230

Τσιπς πατάτας (25 γρ) = 550

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Εγκεφαλικοί μηχανισμοί πίσω από την αισθητηριακή υπερευαισθησία του αυτισμού 

Συμβουλές υγείας για τις μητέρες μετά τον τοκετό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το κάπνισμα αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης Αλτσχάιμερ;

Το κάπνισμα είναι μια επιβλαβής συνήθεια που έχει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία του εγκεφάλου. Εάν καπνίζετε, ο καλύτερος τρόπος για να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης της νόσου Αλτσχάιμερ είναι να κόψετε το κάπνισμα.

Λεπτοσπείρωση: Τι πρέπει να γνωρίζει κάθε ιδιοκτήτης σκύλου

Λεπτοσπείρωση: Στους σκύλους, τα συμπτώματα της λεπτοσπείρωσης περιλαμβάνουν λήθαργο, έμετο και απώλεια όρεξης. Ενδέχεται να εμφανιστούν σημάδια δίψας και τα μάτια του σκύλου σας να κιτρινίσουν από ίκτερο.

Η μακροζωία πρέπει να επικεντρώνεται στην καλή υγεία και όχι μόνο στη διάρκεια ζωής

Η επιστήμη της μακροζωίας γίνεται γρήγορα ο ακρογωνιαίος λίθος του κόσμου στον οποίο ζούμε, καθώς το μέσο προσδόκιμο ζωής αυξάνεται παράλληλα με τη μείωση των ποσοστών γεννήσεων παγκοσμίως. Ήταν ένα βασικό θέμα συζήτησης στην εναρκτήρια Εβδομάδα Υγείας του Άμπου Ντάμπι, η οποία ολοκληρώθηκε την Πέμπτη, όπου το The National μίλησε με την πριγκίπισσα Δρ Haya […]

Τι είναι το σύνδρομο προδιάθεσης όγκου BAP1;

Η πάθηση, γνωστή ως σύνδρομο προδιάθεσης όγκου BAP1, προκαλείται από μεταλλάξεις στο γονίδιο BAP1, το οποίο κανονικά δρα ως ογκοκατασταλτικός, μεταξύ άλλων λειτουργιών.

Close Icon