ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός Υγεία Οφέλη: Ποια ώρα της ημέρας ενδείκνυται για προπόνηση με τα μέγιστα οφέλη [vid]

Αθλητισμός Υγεία Οφέλη: Ποια ώρα της ημέρας ενδείκνυται για προπόνηση με τα μέγιστα οφέλη [vid]

Αθλητισμός Υγεία Οφέλη: Όσον αφορά την άσκηση, ο συγχρονισμός είναι το παν - αλλά όχι με τον τρόπο που συνήθως σκεφτόμαστε το χρονοδιάγραμμα. Αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι να ασκείστε τακτικά. Διαβάστε στο κείμενο που ακολουθεί μερικά από τα πλεονεκτήματα της πρωινής και απογευματινής άσκησης. Ποια ώρα της ημέρας ενδείκνυται να ασκήστε, εάν θέλετε να χάσετε βάρος;

Τούτου λεχθέντος, η προσωπική σας εμπειρία και οι συγκεκριμένοι στόχοι που θέτετε μπορεί να επηρεάσουν το πρόγραμμα προπόνησης που λειτουργεί καλύτερα για εσάς. Σε κάθε περίπτωση, ακούστε το σώμα σας και τις φυσικές του ανάγκες.

“Εάν ξεκινάτε μια ρουτίνα φυσικής άσκησης, οποιαδήποτε στιγμή αισθάνεστε κίνητρο να ασκηθείτε και αρκετή ενέργεια για την προπόνηση είναι η καλύτερη στιγμή για εσάς”, λέει η Δρ Beth Frates, καθηγητής φυσικής ιατρικής και αποκατάστασης στην Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ. Για μερικούς ανθρώπους, αυτό είναι το πρωί. Για άλλους, το απόγευμα λειτουργεί καλύτερα. Αλλά αν μπορείτε να ασκηθείτε με έναν φίλο, επιλέξτε μια ώρα που ταιριάζει καλύτερα και στους δύο, προτείνει. Η εμπλοκή ενός φιλικού προσώπου στο πράγραμμα άσκησής σας κάνει την προπόνηση πιο ευχάριστη και καθιστά την δέσμευση στο πρόγραμμα πιο πιθανή.

Το πλεονέκτημα της πρωϊνής άσκησης

  • Η άσκηση νωρίς την ημέρα μπορεί να έχει πολλά πλεονεκτήματα. Ένα εξ’ αυτών είναι ότι, εάν περιμένετε να ασκηθείτε αργότερα μέσα στην ημέρα, με το χρόνο να σας βαραίνει και τις καθημερινές υποχρεώσεις να μαζεύονται, είναι πιο πιθανό να βρείτε δικαιολογίες για να μην ασκηθείτε τελικά, λέει η Δρ Frates.
  • Υπάρχουν ενδείξεις ότι η άσκηση νωρίς το πρωί (πριν από το πρωινό σας γεύμα) βοηθά στην καύση περισσότερου αποθηκευμένου σωματικού λίπους. Εάν προσπαθείτε να χάσετε κιλά, πειραματιστείτε με τον εαυτό σας για να δείτε, αν η πρωινή ρουτίνα άσκησης σας βοηθά προσωπικά να ρίξετε το βάρος σας. Επιλέξατε, για παράδειγμα, να ασκηθείτε πριν από το πρωινό σας για τέσσερις εβδομάδες και για τις επόμενες τέσσερις μετά το πρωινό γεύμα. Δείτε πώς αισθάνεστε και ποια “στρατηγική” προγραμματισμού της προπόνησης σας βοηθά να χάσετε περισσότερο βάρος.
  • Ένα άλλο πιθανό όφελος για όσους ασκούνται νωρίς το πρωί είναι η απελευθέρωση των χημικών ουσιών του εγκεφάλου, ντοπαμίνη και σεροτονίνη, κατά τη διάρκεια της σωματικής άσκησης. “Αυτό σας προετοιμάζει για επιτυχία καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και μπορεί να αυξήσει τη συγκέντρωση και τη δημιουργικότητά σας”, λέει η Δρ Frates.
  • Επιπλέον, μερικές έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που ασκούνται το πρωί είναι πιο προσεκτικοί με τις επιλογές τροφής στο υπόλοιπο της ημέρας.

Το επιχείρημα για όσους επιμένουν να ασκούνται το απόγευμα

  • Για άλλους ανθρώπους, η απογευματινή προπόνηση έχει επίσης σημαντικά πλεονεκτήματα. Έτσι, εάν δεν είστε πρωινοί τύποι, πιθανότατα προτιμάτε να ασκείστε αργότερα μέσα στην ημέρα. Επιπλέον, οι αρθρώσεις και οι μύες σας πιθανότατα θα αισθάνονται πιο “έτοιμοι” το απόγευμα από ό, τι το πρωί.
  • Καθώς, οι άνθρωποι συχνά βιώνουν μια χαλάρωση το μεσημέρι περίπου στις 3 μ.μ, η Δρ Frates προτείνει: “αντί να καταναλώσετε ένα σνακ ή ένα φλιτζάνι καφέ, χρησιμοποιήστε την άσκηση ως έναν τρόπο για να ενεργοποιήσετε ξανά τον εαυτό σας”.
  • Κι αν προσπαθείτε να χάσετε ή να διατηρήσετε το βάρος σας, δοκιμάστε να κάνετε μια σύντομη έντονη προπόνηση ως απόσπαση της προσοχής, κάθε φορά που επιθυμείτε ένα σνακ, ανεξάρτητα από την ώρα της ημέρας.

 

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς θα απαλλαγείτε από τον εθισμό των παιδιών στο διαδίκτυο

Συνταγή διατροφή : Γαρίδες με ανανά και πράσινα φασόλια

Κόσμος χώρες : Το προσδόκιμο ζωής του παγκόσμιου πληθυσμού

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αυτό είναι το Νο. 1 σύμπτωμα του διαβήτη που οι άνθρωποι αγνοούν

Διαβήτης: Ο διαβήτης μπορεί να συνοδεύεται από ένα ευρύ φάσμα συμπτωμάτων, όπως συχνοουρία, αυξημένη πείνα και δίψα, θολή όραση, μούδιασμα ή μυρμήγκιασμα στα άκρα, ξηρό δέρμα, αργή επούλωση πληγών και επαναλαμβανόμενες λοιμώξεις.

Τονώστε την υγεία του στήθους σας

Στήθος: Είτε έχετε μεγάλο είτε μικρό στήθος, να ξέρετε ότι είναι όμορφο, ανεξάρτητα από το σχήμα ή το μέγεθος. Κάποιοι νιώθουν άνετα μέσα σε αυτό. Ωστόσο, για πολλούς, το μικρό στήθος μπορεί να τους κάνει να αισθάνονται ανασφαλείς.

Τι κάνει ένας οδοντιατρικός θεραπευτής;

Οδοντιατρική: Ακριβώς όπως ο γιατρός σας μπορεί να απασχολήσει έναν βοηθό γιατρού για να αναλάβει ορισμένα καθήκοντα, ορισμένοι οδοντίατροι προσλαμβάνουν οδοντιατρικούς θεραπευτές για να επεκτείνουν την ποιοτική πρακτική τους στοματικής φροντίδας.

Ποια είναι τα αίτια της σχιζοφρένειας;

Σχιζοφρένεια: Μια μελέτη έδειξε ότι η απώλεια εγκεφαλικού ιστού σε νεαρά άτομα που κινδυνεύουν να νοσήσουν από την ασθένεια συνδέθηκε με ψυχωτικά συμπτώματα όπως παραισθήσεις.

Τι είναι τα αδενοειδή και πότε πρέπει να αφαιρεθούν;

Αδενοειδή: Οι αδενοειδείς εκβλαστήσεις ενός παιδιού μπορεί μερικές φορές να διογκωθούν ή να διευρυνθούν. Αυτό μπορεί να συμβεί μετά από βακτηριακή ή ιογενή λοίμωξη ή αφού μια ουσία προκαλέσει αλλεργική αντίδραση.