Αυτοφροντίδα

Στόχοι και Επίτευξη: Πώς να θέσετε ρεαλιστικούς στόχους και να τους πετύχετε [vid]

Στόχοι και Επίτευξη: Πώς να θέσετε ρεαλιστικούς στόχους και να τους πετύχετε [vid]

Στόχοι και Επίτευξη: Είναι πολύ πιθανό, πολλοί από μας να έχουμε ήδη αρχίσει να παρεκκλίνουμε από τους στόχους που είχαμε θέσει στην αρχή του έτους. Στο κείμενο που ακολουθεί, θα δούμε τρεις τρόπους που μπορούν να μας βοηθήσουν να παραμείνουμε ευθυγραμμισμένοι με τους στόχους που έχουμε θέσει ή να θέσουμε νέους στόχους από την αρχή.

Αυτό που λειτουργεί για ένα άτομο μπορεί να μην λειτουργεί για ένα άλλο, έτσι καθώς παρακολουθείτε τους στόχους σας, προσέξτε τι λειτουργεί για εσάς και τι όχι. Για παράδειγμα, η καταγραφή μιας εβδομαδιαίας λίστας υποχρεώσεων μπορεί να κάνει πιθανότερη την ολοκλήρωση των εργασιών σας. Ίσως πάλι το να στέλνετε μηνύματα σε έναν φίλο κάθε μέρα να διατηρεί ενεργό το κίνητρό σας.

Ακολουθούν μερικές προτάσεις που μπορούν να σας βοηθήσουν να παραμείνετε προσηλωμένοι στους στόχους σας:

  • Περιορίστε τους στόχους σας: Ο Δρ. Μίτσελ Μπράουν συνιστά να θέσετε έναν ή δύο στόχους κάθε φορά, επειδή έχοντας πάρα πολλούς στόχους αυξάνεται ο κίνδυνος να μην μπορείτε να τους εκπληρώσετε ταυτόχρονα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να χωρίσετε τους στόχους σας σε μικρότερους στόχους, αλλά η ύπαρξη πάρα πολλών μεγάλων στόχων μπορεί να φέρνει σύγχυση και να καθιστά την παρακολούθηση της πορείας επίτευξής τους δύσκολη.

  • Δημιουργήστε συνεταίρους στην υπευθυνότητα: Οι φίλοι, τα μέλη της οικογένειάς σας, οι θεραπευτές ή/και μέλη της διαδικτυακής κοινότητας μπορούν να σας βοηθήσουν να είστε υπεύθυνοι. Μπορούν επίσης να σας υποστηρίξουν όταν το χρειάζεστε ή όταν τα κίνητρά σας αρχίζουν να εξασθενούν. Στην πραγματικότητα, όταν μοιράζεστε τους στόχους σας με άλλους αυξάνετε τις πιθανότητες δέσμευσής σας προς αυτούς και συνεπώς την επιτυχία.
  • Κρατήστε το τηλέφωνό σας σε απόσταση: Σε κρίσιμες στιγμές είναι φυσικό να θέλουμε να είμαστε ενημερωμένοι για το τι συμβαίνει. Ωστόσο, υπάρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ της ενημέρωσης και της εμμονής. Εάν η κατανάλωση πολυμέσων αρχίσει να συνορεύει με το καταναγκαστικό, πιθανότατα τροφοδοτείτε συναισθήματα άγχους. Δοκιμάστε να κλείσετε το τηλέφωνό σας για μια ολόκληρη μέρα και να εστιάσετε στον κόσμο γύρω σας. Παρατηρήστε τη φύση, ακούστε τον ήχο των πουλιών και αλληλεπιδράστε με ανθρώπους γύρω σας.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Αυτοφροντίδα: Ενίσχυση οργανισμού 

Αυτοφροντίδα: Εξάσκησε την στην καραντίνα

Η ευγνωμοσύνη μπορεί να σας τονώσει συναισθηματικά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

9 Tips για το κάμπιγκ στην παραλία

Camping: Αν ετοιμάζεστε για camping, χρειάζεται να προετοιμαστείτε κατάλληλα! Ακολουθήστε τις συμβουλές μας και δεν θα χάσετε!

4 οφέλη του πρωινού διαλογισμού

Πρωινός διαλογισμός: H ειδικός στη γιόγκα Manisha Kohli λέει ότι ακόμη και 2-5 λεπτά διαλογισμού μπορούν να προσφέρουν πολλά οφέλη εάν γίνονται σε τακτική βάση. 

5 Tips για να παραμείνετε υγιείς όταν εργάζεστε στο σπίτι

Εργασία στο σπίτι: Ο αρνητικός αντίκτυπος στο σώμα μας από το να μην είμαστε στο γραφείο μπορεί να πάρει χρόνια για να ανακάμψει. Συγκεντρώσαμε μια λίστα με συμβουλές για να παραμείνετε ενεργοί ενώ εργάζεστε από το σπίτι.

Όταν οι στρατηγικές ευεξίας υπονομεύουν την ευημερία σας

Αυτοφροντίδα σαμποτάζ: Είναι δύσκολο να αλλάξουμε τα πράγματα μόνοι μας και να διατηρήσουμε τη δυναμική μας με τόσες πολλές ασταθείς μεταβλητές που ρίχνονται καθημερινά στο δρόμο μας, αλλά αξίζει!

Μειώνοντας τον χρόνο τηλεθέασης, προστατεύετε την καρδιά σας

Στεφανιαία νόσος: Σε μια νέα μελέτη, οι ερευνητές υπολόγισαν ότι εάν οι άνθρωποι δεσμεύονταν να παρακολουθούν τηλεόραση λίγο λιγότερο από μία ώρα την ημέρα, το 11% των περιπτώσεων στεφανιαίας νόσου θα μπορούσε να εξαλειφθεί.