ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός παιδιά: Γιατί η άσκηση παίζει σημαντικό ρόλο στην παιδική υγεία [vid]

Αθλητισμός παιδιά: Γιατί η άσκηση παίζει σημαντικό ρόλο στην παιδική υγεία [vid]

Αθλητισμός παιδιά: Η διατήρηση της φόρμας προσφέρει οφέλη για την υγεία που θα βοηθήσουν το παιδί σας σε όλη του τη ζωή.

Καταρχάς να πούμε ότι δεν χρειάζεται να περνά κανείς ώρες σε ένα γυμναστήριο για να απολαύσει τα ευεργετικά οφέλη της άσκησης. Ακόμη και εκτελώντας καθημερινές δραστηριότητες στο σπίτι, όταν ανεβέτε μια σκάλα αντί να πάρετε το ασανσέρ κλπ τα επίπεδα υγείας και φυσικής σας κατάστασης βελτιώνονται.

Όταν κάποιος είναι σε καλή φυσική κατάσταση, αισθάνεται και φαίνεται καλύτερα. Επιπλέον, όσο νωρίτερα ένα παιδί αρχίζει να έχει μία πιο δραστήρια σωματικά ζωή, τόσο περισσότερο θα μειώσει τον κίνδυνο ασθενειών. Εδώ είναι μερικά από τα οφέλη που προσφέρει η σωματική δραστηριότητα στο παιδί σας:

  • Δυναμώνει την καρδιά.

Η καρδιά είναι ένας μυς, και όπως και άλλοι μύες, η απόδοσή της βελτιώνεται όταν τακτικά προπονείται. Ανταποκρινόμενη στην άσκηση γίνεται ισχυρότερη και πιο αποτελεσματική. Η ενίσχυση του καρδιακού μυός μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή καρδιακών παθήσεων ακόμη και στην πρώιμη παιδική ηλικία.

  • Δυναμώνει τους πνεύμονες.

Η τακτική προπόνηση αυξάνει την ικανότητα των πνευμόνων και την αποτελεσματικότητά τους. Ως αποτέλεσμα, περισσότερο οξυγόνο εισέρχεται στο σώμα και περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα και άλλα αέρια αποβάλλονται. Η τακτική άσκηση βοηθά στην πρόληψη της μείωσης πρόσληψης οξυγόνου που συμβαίνει φυσικά με την ηλικία ή ως αποτέλεσμα της σωματικής αδράνειας.

  • Μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Η άσκηση αποτρέπει τη συσσώρευση ζάχαρης στο αίμα προκαλώντας τους μύες να πάρουν περισσότερη γλυκόζη από την κυκλοφορία του αίματος και να τη χρησιμοποιήσουν για ενέργεια. Αυτό μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη.

  • Δυναμώνει τα οστά.

Ακριβώς όπως οι μύες γίνονται ισχυρότεροι όταν ασκείστε, τα οστά αποκρίνονται επίσης δυναμώνοντας. Οι ενήλικες αρχίζουν να χάνουν οστική μάζα στα 20 τους, αλλά όσοι ασκούνται τακτικά φτάνουν σε μεγαλύτερη αιχμή της οστικής πυκνότητας (πριν από την πτώση) από αυτούς που δεν το κάνουν, σύμφωνα με τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας. Η αυξημένη οστική πυκνότητα βοηθά στην πρόληψη της οστεοπόρωσης, μιας κατάστασης κατά την οποία τα οστά εξασθενούν και γίνονται πορώδη και εύθραυστα.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τα Οφέλη του Αθλητισμού στην Παιδική Ηλικία

Ασκήστε φαντασία και σώμα παίζοντας με τα παιδιά στο σπίτι

Αθλητισμός για μικρά παιδιά: Πώς να επιλέξετε με βάση την ηλικία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα παιδιά που είχαν αυξημένη πρόσβαση στη φύση στο lockdown είχαν μεγαλύτερη ευημερία

Κορωνοϊός Παιδιά Ψυχολογία: Την ίδια ώρα, παιδιά με λιγότερο εύπορο οικογενειακό υπόβαθρο είναι πιθανό να βίωσαν δεινότερα για την ψυχική τους ευημερία τα περιοριστικά μέτρα των lockdowns της πανδημικής εποχής, εξαιτίας της περιορισμένης πρόσβασης στη φύση, συγκριτικά με τους πλουσιότερους συνομηλίκους τους, προτείνει μια νέα μελέτη.

Ποια είναι τα οφέλη των αμυλούχων λαχανικών;

Άμυλο διατροφή: Τα αμυλούχα λαχανικά παρέχουν επίσης πολύτιμες ποσότητες μετάλλων που χρειάζεται το σώμα σας. Ως πλούσιες πηγές καλίου και μαγνησίου, μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης και καρδιακών παθήσεων, να ανακουφίσουν τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου και να διασφαλίσουν την υγεία των οστών.

Πότε θα δοθούν οι εκκρεμείς συντάξεις-Αποκλιμάκωση πάνω από 85%

Εκκρεμείς συντάξεις: Όπως δήλωσε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης "ειδικά στο τ. ΤΣΑΥ και το τ. ΤΑΝ έχει εκκαθαριστεί η πλειονότητα των εκκρεμοτήτων περασμένων ετών και οι ρυθμοί απονομής έχουν τριπλασιαστεί σε σχέση με δυο χρόνια πριν. Στο τ.ΤΣΜΕΔΕ ναι μεν υπάρχει πρόοδος απαιτείται ωστόσο περισσότερη προσπάθεια τους επόμενους μήνες".

Το κολύμπι σε κρύο νερό έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία

Κολύμβηση: Υπάρχει μια μεγάλη αίσθηση κοινότητας και συντροφικότητας μεταξύ των κολυμβητών. Δεν υπάρχει τίποτα που να φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά από το να αντιμετωπίζουν μια πρόκληση παρέα και να μοιράζονται την εμπειρία ως ομάδα. Η συντροφικότητα σε αυτό το πλαίσιο βοηθά στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της αίσθησης του ανήκειν. Είναι σημαντικό να είναι κανείς μέλος μια ομάδας με κοινούς στόχους.

Όταν η ποδηλασία είναι θεραπεία και μέσο πρόληψης διαφόρων παθήσεων

Αθλητισμός: Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), οι ενήλικες συνίσταται να εκτελούν τουλάχιστον 150 λεπτά μέτριας αερόβιας φυσικής δραστηριότητας, όπως ποδηλασία, κάθε εβδομάδα.