Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός lockdown παιδιά: Διασκεδάσετε με τους μικρούς φιλούς στο σπίτι, ενώ παράλληλα ασκείστε

Αθλητισμός lockdown παιδιά: Διασκεδάσετε με τους μικρούς φιλούς στο σπίτι, ενώ παράλληλα ασκείστε

Άθλητισμός lockdown παιδιά: Μετατρέψτε το καθιστικό ή το σαλόνι του σπιτιού σας σε φανταστικό τόπο παραμυθιού. Μπορείτε να δοκιμάστε ασκήσεις εξισορρόπησης, υποδυόμενοι τους ακροβάτες ή ζογκλέρ. Γιατί όχι, βάλτε ακόμη και το κατοικίδιο ζώο σας στη δράση, αν φυσικά απολαμβάνει να πηδά από στεφάνι σε στεφάνι ή να συνοδεύει τους μικρούς σας "μάγους" την ώρα των παραστάσεων. Εάν μάλιστα το πάρετε στα σοβαρά, μπορείτε να το κάνετε μια εβδομαδιαία δραστηριότητα ποιοτικής συνεύρεσης με την οικογένειά σας. Αφήστε τη φαντασία σας να πάρει τα ηνία της δράσης και εξασκηθείτε στα κόλπα σας κάθε φορά που έχετε λίγο χρόνο, προσκαλώντας και τα υπόλοιπα μέλη του οικογενειακού "τσίρκου" να ακονίζουν τα ταλέντα τους τακτικά.

Το lockdown και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις έχουν φέρει αλλαγές στη ζωή μας επηρεάζοντας κάθε εκδοχή της καθημερινότητας πολλών από εμάς. Τα πράγματα, ωστόσο, ίσως είναι δυσκολότερα, όταν καλούμαστε να εξηγήσουμε την κατάσταση στα μικρά παιδιά, των οποίων η καθημερινότητα έχει επίσης τροποποιηθεί σημαντικά. Παρακάτω ακολουθούν ορισμένες ιδέες που θα σας βοηθήσουν να περάσετε ποιοτικό χρόνο με τα παιδιά και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας κατά τη διάρκεια του lockdown στο σπίτι, ενώ παράλληλα θα ασκείστε ομαδικά.

Όλα τα βήματα είναι απλά και θα χρειαστείτε μόλις λίγα υλικά για να εφαρμόσετε τις ιδέες. Εάν αποφασίσετε να υιοθετήσετε τις συμβουλές που ακολουθούν, σκεφτείτε ακόμη να συνδημιουργήσετε παρέα με τα παιδιά σας τους εξοπλισμούς που είναι απαραίτητοι προκειμένου να μπείτε στη δράση. Στο διαδίκτυο κυκλοφορεί πληθώρα βίντεο με βήμα – βήμα οδηγίες για ευφάνταστες και εύκολες κατασκευές. Αξιοποιήστε την φαντασία σας και καλή απόλαυση!

1. Ακονίστε τη φαντασία σας

Προσφέρετε μερικές ιδέες για δημιουργικούς τρόπους κίνησης και, στη συνέχεια, αφήστε τη φαντασία των παιδιών σας να απελευθερωθεί. Μπορείτε για παράδειγμα να τα ενθαρρύνετε να λυγίσουν γύρω – γύρω, μιμούμενα τους κορμούς και τα κλαδιά των δέντρων που ταλαντεύονται στον άνεμο. Ή μπορούν να χρησιμοποιήσουν το σώμα και τα χέρια τους για να σχηματίσουν τα γράμματα της αλφαβήτου και να φτιάξουν προτάσεις που θα πρέπει στη συνέχεια να αποκρυπτογραφήσετε. Κάτι σαν παντομίμα και επανάληψη της σχολικής ύλης την ίδια στιγμή.

2. Φτιάξτε τη δική σας οικογενειακή ομάδα Hula-Hoop

Καθαρίστε και παραχωρήστε λίγο χώρο για διασκέδαση στο σπίτι. Προμηθευτείτε στεφάνια Hula-Hoop. Θα εκπλαγείτε από το πόσο θεραπευτικά και διασκεδαστικά είναι, ενώ παράλληλα ενεργοποιούν όλο το σώμα. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά θα μπορούν να ασκήσουν διαφορετικά μέρη του σώματος, περιστρέφοντας το στεφάνι γύρω από τη μέση, τα χέρια ή τα πόδια τους. Μπορείτε ακόμη να τοποθετήσετε τα στεφάνια στο πάτωμα, δημιουργώντας διάφορα σχέδια, ώστε τα παιδιά να πηδούν από το ένα στεφάνι στο άλλο. Ή, δείτε ποιος μπορεί να κυλήσει το στεφάνι του όσο πιο μακριά.

3. Σηκωθείτε και χορέψτε

Βάλτε την αγαπημένη σας μουσική ή τραγουδήστε παρέα με τα μέλη της οικογένειάς σας και ρίξτε το στον χορό. Πραγματικά είναι τόσο αγχολυτικό να χορεύεις παρέα με τους αγαπημένους σου ανθρώπους. Προσκαλέστε τα μέλη της οικογένειάς σας να φτιάξουν τους δικούς τους χορούς ή διδάξτε στα παιδιά μια χορογραφία ή ένα είδος χορού που ξέρερε. Ανά διαστήματα κλείστε τη μουσική και παίξτε τα «αγαλματάκια ακίνητα», όπου όλοι θα πρέπει να παγώσετε σαν άγαλμα, κάθε φορά που η μουσική σταματά. Είναι περιττό να πούμε πως ο χορός είναι ένας απολαυστικός τρόπος να γυμναστείτε, ανεξάρτητα από την ηλικία σας, ενώ η ακινησία για λίγα λεπτά μπορεί να έχει οφέλη “διαλογισμού”, αφού επιτρέπει την επιβράδυνση και την επαφή με το σώμα και την παρούσα στιγμή.

4. “Φέρτε” το τσίρκο στο σπίτι σας

Μετατρέψτε το καθιστικό ή το σαλόνι σας ή ένα δωμάτιο του σπιτιού σε φανταστικό τόπο παραμυθιού. Μπορείτε να δοκιμάστε ασκήσεις εξισορρόπησης, υποδυόμενοι τους ακροβάτες ή ζογκλέρ. Γιατί όχι, βάλτε ακόμη και το κατοικίδιο ζώο σας στη δράση, αν φυσικά απολαμβάνει να πηδά από στεφάνι σε στεφάνι ή να συνοδεύει τους μικρούς σας “μάγους” την ώρα των παραστάσεων. Εάν μάλιστα το πάρετε στα σοβαρά, μπορείτε να το κάνετε μια εβδομαδιαία δραστηριότητα ποιοτικής συνεύρεσης με την οικογένειά σας. Αφήστε τη φαντασία σας να πάρει τα ηνία της δράσης και εξασκηθείτε στα κόλπα σας κάθε φορά που έχετε χρόνο, προσκαλώντας και τα υπόλοιπα μέλη του οικογενειακού “τσίρκου” να ακονίζουν τα ταλέντα τους τακτικά. Και γιατί όχι, αν νιώσετε αρκετά άνετοι, μπορείτε, βγαίνοντας από το lockdown να δώσετε μια παράσταση σε λίγους καλούς φίλους ή μέλη από την ευρύτερη οικογένεια.

5. Φέρτε στο σαλόνι σας την άγρια φύση

Ποιος είπε ότι το σπίτι σας δεν μπορεί να είναι μια μικρή κοινότητα στη ζούγκλα; Προσκαλέστε τα παιδιά σας να κινούνται, προσποιούμενα πως είναι διαφορετικά άγρια ζώα. Μπορούν να κινούνται κατά μήκος του δαπέδου σαν σκουλήκια, να πηδούν σαν “happy” καγκουρό, να μπαίνουν στο δωμάτιο σαν άγρια άλογα ή ταύροι ή να σέρνονται σαν κροκόδειλοι την ώρα που ψάχνουν για φαγητό. Βάλτε με προσοχή μαξιλάρες και έπιπλά σας στο παιχνίδι, αλλά και ήχους από την άγρια φύση που μπορείτε να βρείτε στο διαδίκτυο και δημιουργήστε μια ατμόσφαιρα αληθινά βγαλμένη από παραμύθι.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Εναλλακτικοί τρόπου για να αντιμετωπίσετε την κακή ψυχολογία λόγω καραντίνας

Τα φυτά εσωτερικού χώρου βελτιώνουν την ψυχολογική μας κατάσταση στο lockdown

Πέντε πυλώνες αυτοεκτίμησης στην εφηβεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Απελευθερώστε την καταπιεσμένη σας ενέργεια μέσω των πολεμικών τεχνών

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Το άγχος δεν επηρεάζει μόνο την ψυχική σας υγεία, αλλά έχει επίσης ορατές επιπτώσεις στο σώμα. Εάν είστε συνεχώς σε κατάσταση άγχους, οι μύες και το μυαλό σας είναι συνεχώς σε ένταση. Τα καλά νέα είναι πώς μπορείτε να κάνετε κάτι γι' αυτό. Ακολουθούν τρόποι με τους οποίους η εξάσκηση πολεμικών τεχνών μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε το άγχος στη ζωή σας.

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Λύσεις για να την πετύχεις

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Αν και εσείς ανήκετε στα άτομα με μείζονα κατάθλιψη και γενικευμένη αγχώδη διαταραχή, και νιώθετε ότι έχετε προσπαθήσει να φροντίσετε καλύτερα τον εαυτό σας. Τότε διαβάστε συμβουλές για να το επιτύχετε.

10 συμβουλές για να απελευθερωθείτε από τους τοξικούς γονείς

Τοξικοί Γονείς: Οι τοξικοί γονείς μπορεί να ελέγχουν τη ζωή σας και να σας προκαλέσουν σημαντική ψυχολογική βλάβη. Δεν είναι ασυνήθιστο για πολλά ενήλικα παιδιά να είναι δυσλειτουργικά, αλκοολικά ή να νιώθουν παγιδευμένα από τους τοξικούς γονείς, χωρίς να μπορούν να σταθούν στα πόδια τους και να προσπαθούν μάταια να καθησυχάσουν τους γονείς τους.

Τι είναι η διαταραχή κοινωνικού άγχους και πως μπορείς να την ξεπεράσεις οριστικά

Κοινωνικό Άγχος: Η αυτοπεποίθηση είναι μια ιδιότητα που πολλοί από εμάς θα θέλαμε να έχουμε σε μεγαλύτερο βαθμό – ειδικά όταν βρισκόμαστε σε ένα νέο μέρος ή με μια ομάδα ανθρώπων που δεν γνωρίζουμε πολύ καλά. Για ορισμένους, αυτή η εσωτερική σιγουριά φαίνεται να έρχεται φυσικά. Αλλά τι συμβαίνει με τους υπόλοιπους;

Αυτοφροντίδα: Οι διάφοροι τύποι που χωρίζετε

Αυτοφροντίδα: Η αυτοφροντίδα, είναι μία έννοια η οποία βρίσκετε σε όλους τους χώρους και που πρέπει να μάθουμε να την αναγνωρίζουμε και εισχωρούμε στην καθημερινότητα μας για να επιτύχουμε την ευτυχία μας.

Το να είστε δίπλα στο νερό είναι καλό για το σώμα και μυαλό σας

Θάλασσα Οφέλη: Το να ξοδεύουμε χρόνο μέσα και γύρω από τα υδάτινα περιβάλλοντα έχει αποδειχθεί με ότι οδηγεί σε σημαντικά υψηλότερα ψυχικά και σωματικά οφέλη συγκριτικά με τους πράσινους χώρους.

Αυτοφροντίδα: Συμβουλές για να την πετύχεις

Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε σε καθημερινή βάση την αυτοφροντίδα σας και εσάς θα σας κάνουν να νιώσετε πολύ καλύτερα στην καθημερινότητα σας. Επίσης για να μπορέσετε να το επιτύχετε θα πρέπει πρώτα να βρείτε τις ανάγκες σας και να τα εφαρμόζεται σε καθημερινή βάση. Σου παρουσιάζουμε κάποιες από τις συμβουλές που […]