ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός Οφέλη: Η σημασία της άσκησης στην βελτίωση της ψυχικής και γνωστικής υγείας [vid]

Αθλητισμός Οφέλη: Η σημασία της άσκησης στην βελτίωση της ψυχικής και γνωστικής υγείας [vid]

Αθλητισμός Οφέλη: Όταν ασκείστε, το σώμα σας απελευθερώνει πρωτεΐνες και άλλες χημικές ουσίες που αλλάζουν τη λειτουργία και τη δομή του εγκεφάλου. Κάνει επίσης τον εγκέφαλο να αναπτύσσει νέα κύτταρα που βοηθούν στην πρόληψη της γνωστικής παρακμής που σχετίζεται με την ηλικία.

Όσο πιο πολύ γυμνάζεστε τόσο περισσότερο ενισχύετε το σώμα σας, οι μύες σας ενδυναμώνονται και η καρδιά λειτουργεί πιο αποτελεσματικά. Ωστόσο, όλη η δουλειά που κάνετε για να χτίσετε ή/και να διατηρήσετε ένα γερό σώμα βοηθά επίσης τον εγκέφαλό σας και τις γνωστικές σας λειτουργίες. Την ίδια ώρα, μελέτες δείχνουν πόσο ουσιαστική είναι η άσκηση για τη διατήρηση της ψυχικής υγείας.

Πιο αναλυτικά, η τακτική σωματική δραστηριότητα:

  • Σας κάνει να νιώθετε πιο ευτυχισμένες/οι

Η άσκηση βοηθά στο να μπλοκάρει τις αρνητικές σκέψεις και σας αποσπά την προσοχή από τις καθημερινές ανησυχίες. Το σώμα σας απελευθερώνει χημικές ουσίες, όπως σεροτονίνη και ενδορφίνες, που προκαλούν ένα ευχάριστο συναίσθημα. Επιπλέον, η άσκηση με άλλους ανθρώπους μπορεί να ενισχύσει αυτό το αποτέλεσμα ακόμη περισσότερο και είναι μια ευκαιρία κοινωνικοποίησης.

  • Βελτιώνει τις ικανότητες μάθησης και σκέψης καθώς μεγαλώνετε

Όταν ασκείστε, το σώμα σας απελευθερώνει πρωτεΐνες και άλλες χημικές ουσίες που αλλάζουν τη λειτουργία και τη δομή του εγκεφάλου. Κάνει επίσης τον εγκέφαλο να αναπτύσσει νέα κύτταρα που βοηθούν στην πρόληψη της γνωστικής παρακμής που σχετίζεται με την ηλικία.

  • Βοηθά στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης και του άγχους

Η άσκηση δρα με παρόμοιο τρόπο όπως τα αντικαταθλιπτικά φάρμακα για τη θεραπεία της ήπιας έως μέτριας κατάθλιψης. Την ίδια ώρα, βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου, μειώνει τη φλεγμονή και προάγει την ανάπτυξη των νευρικών κυττάρων, όλα αυτά μπορούν να βοηθήσουν τη διάθεσή σας.

Μέσω της απελευθέρωσης ενδορφίνης, η σωματική δραστηριότητα βοηθά επίσης στην ανακούφιση της έντασης και του στρες που συνδέονται με το άγχος. Το να προσανατολίζετε την σκέψη σας και την προσοχή σας στο σώμα σας και στο πώς αισθάνεται καθώς ασκείστε μπορεί επίσης να διακόψει τη ροή των αρνητικών σκέψεων και των ανησυχιών.

  • Βοηθά στη διαχείριση της ΔΕΠ -Υ

Η άσκηση είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διαχειριστείτε τα συμπτώματα της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας, ή ΔΕΠΥ. Βοηθά στην ενίσχυση του κινήτρου, της διάθεσης, της μνήμης και της συγκέντρωσης ενισχύοντας αμέσως τις ορμόνες που υποστηρίζουν την εστίαση και την προσοχή.

  • Ακονίζει τη μνήμη

Αν και το μέγεθος του εγκεφάλου μειώνεται καθώς μεγαλώνετε, η έρευνα έχει δείξει ότι η άσκηση μπορεί να βοηθήσει να αντιστραφεί αυτή η διαδικασία και μάλιστα σε οποιαδήποτε ηλικία. Μελέτη διαπίστωσε ότι η σωματική δραστηριότητα βοήθησε τους συμμετέχοντες να δημιουργήσουν μετρήσιμες αυξήσεις στον ιππόκαμπο, το τμήμα του εγκεφάλου που σας επιτρέπει να δημιουργείτε και να αποθηκεύετε αναμνήσεις.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ο αντίκτυπος της τακτικής φυσικής δραστηριότητας στην καρδιαγγειακή υγεία

Η σωματική δραστηριότητα συνδέεται με μεγαλύτερη ευημερία και ανθεκτικότητα στο στες

Η γιόγκα ως φυσικό ανακουφιστικό του άγχους και του στρες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Σήμερα η Google τιμά με Doodle την πίτσα!

Google Doodle πίτσα: Την ημέρα αυτή το 2007, η μαγειρική τέχνη του Ναπολιτάνου «Pizzaiuolo» εγγράφηκε στον Αντιπροσωπευτικό Κατάλογο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ανθρωπότητας της UNESCO.

Δοκιμάστε μπιφτέκια σολομού με βρώμη

Μπιφτέκια σολομού: Ο σολομός είναι ένα λιπαρό ψάρι, το οποίο έχει πολλά οφέλη για τον οργανισμό. Αποτελεί πηγή Ω-3 λιπαρών οξέων, πρωτεϊνών, βιταμίνης Β12 κι άλλων βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων.

1 στους 3 Ινδούς ακόμη δεν φορά μάσκα για τον κορωνοϊό

Ινδία μάσκες κορωνοϊός: Η συμμόρφωση με τη μάσκα εξακολουθεί να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα στην Ινδία, με μόνο το 2% των ερωτηθέντων να λέει ότι οι άνθρωποι στην περιοχή, τους συμμορφώνονται με τους κανόνες χρήσης μάσκας.

Πότε πρέπει να μιλήσουμε με το παιδί μας για την φυλή;

Γονείς παιδιά φυλή: Ήδη από την προσχολική ηλικία, τα παιδιά αρχίζουν να δείχνουν αυτό που ονομάζεται ευνοιοκρατία φυλετικής ομάδας. Ακριβώς επειδή δεν έχετε ακούσει το παιδί σας να λέει κάτι που θυμίζει προκατάληψη, δεν σημαίνει ότι αυτές οι στάσεις δεν διαμορφώνονται.