ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός: Σωματική δραστηριότητα και υγεία της καρδιάς-Γιατί αξίζει να ξεκινήσετε [vid]

Αθλητισμός: Σωματική δραστηριότητα και υγεία της καρδιάς-Γιατί αξίζει να ξεκινήσετε [vid]

Αθλητισμός: Η τακτική σωματική δραστηριότητα είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για την υγεία της καρδιάς σας. Η άσκηση από 30 έως 45 λεπτά την ημέρα, πέντε ή περισσότερες ημέρες της εβδομάδας μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και καρδιακών προσβολών. Μπορεί επίσης να προλάβει πολλές καταστάσεις και ασθένειες, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων καρκίνων, διαβήτη τύπου 2 και κατάθλιψης.

Η σωματική δραστηριότητα περιλαμβάνει καθημερινές κινήσεις (π.χ. περπάτημα) και άσκηση. Η τακτική σωματική δραστηριότητα έχει πολλά οφέλη για την υγεία σας, τώρα και μακροπρόθεσμα. Η εκτέλεση δραστηριοτήτων που απολαμβάνετε είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε την πορεία προς μια καλύτερη υγεία της καρδιάς. Ακόμη και 10 λεπτά σωματικής δραστηριότητας την ημέρα μπορούν να κάνουν καλό στην υγεία σας. Να θυμάστε πως μπορείτε να αυξήσετε τη φυσική σας δραστηριότητα σε οποιαδήποτε ηλικία και σχεδόν σε οποιοδήποτε επίπεδο φυσικής κατάστασης κι αν βρίσκεστε.

Η τακτική σωματική δραστηριότητα είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για την υγεία της καρδιάς σας. Η άσκηση από 30 έως 45 λεπτά την ημέρα, πέντε ή περισσότερες ημέρες της εβδομάδας μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και καρδιακών προσβολών. Μπορεί επίσης να προλάβει πολλές καταστάσεις και ασθένειες, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων καρκίνων, διαβήτη τύπου 2 και κατάθλιψης.

Τι ακριβώς είναι η «σωματική δραστηριότητα»;

  • Φυσική δραστηριότητα – Καθημερινές ενέργειες, όπως το περπάτημα, οι οικειακές εργασίες, η χρήση σκάλας αντί ασανσέρ.
  • Άσκηση – Οργανωμένες δραστηριότητες και αθλήματα, όπως κολύμβηση, ποδηλασία, γιόγκα και ομάδες πεζοπορίας.

Μπορείτε να αυξήσετε την καθημερινή σας σωματική δραστηριότητα χωρίς να πάτε στο γυμναστήριο ή ακόμη και να ιδρώσετε. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε απλά να κάνετε περισσότερες από τις δραστηριότητες που απολαμβάνετε κάθε μέρα, όπως το περπάτημα.

Γιατί η σωματική δραστηριότητα και η άσκηση κάνουν καλό στην καρδιά σας;

Η ανάπτυξη της φυσικής σας δραστηριότητας στο συνιστώμενο επίπεδο έχει πολλά οφέλη. Κάνοντας την καρδιά σας να δουλεύει λίγο πιο σκληρά, μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων κατά αυτό – ανεξάρτητα από την ηλικία, το φύλο, το εισόδημά σας ή το μέρος που ζείτε.

Πώς βοηθά η σωματική δραστηριότητα το σώμα σας;

Η σωματική δραστηριότητα είναι ένα καλό φάρμακο. Μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των παραγόντων κινδύνου για καρδιακές παθήσεις, όπως η υψηλή αρτηριακή πίεση και η χοληστερόλη. Εάν έχετε καρδιακές παθήσεις, η σωματική δραστηριότητα μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε την κατάσταση. Η αυξημένη δραστηριότητα μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε το βάρος σας, κάτι που έχει επίσης πολλά οφέλη, όπως μείωση του κινδύνου διαβήτη τύπου 2 και ορισμένων μορφών καρκίνου. Το να έχεις ένα υγιές βάρος μειώνει επίσης τον παράγοντα κινδύνου για καρδιακές παθήσεις. Η τακτική άσκηση μπορεί επιπλέον να ενδυναμώσει τα οστά και τους μύες σας.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τα νευρολογικά οφέλη της τακτικής σωματικής δραστηριότητας

Δεν υπάρχει ένα κατώφλι στα οφέλη που προσφέρει η σωματική δραστηριότητα στην καρδιά, λένε επιστήμονες

Πώς η άσκηση επηρεάζει τον εγκέφαλό σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Σούπα σελινόριζας με πράσο και τζίντερ για τις χειμωνιάτικες μέρες

Η σελινόριζα είναι ένα λαχανικό ρίζας που, όταν μαγειρευτεί και στη συνέχεια πολτοποιηθεί, γίνεται η τέλεια βάση για μια σούπα με σούπερ κρέμα χωρίς καμία ανάγκη για γαλακτοκομικά προϊόντα.

6 τρόποι που η θάλασσα ενισχύει την υγεία

Θάλασσα οφέλη υγεία: Οι μελέτες επιβεβαιώνουν ότι υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ της θάλασσας και της διάθεσης των ανθρώπων, αυτό οφείλεται, σύμφωνα με τους ειδικούς, στην υψηλή περιεκτικότητα του θαλασσινού νερού σε μαγνήσιο, που ενισχύει το αίσθημα της χαλάρωσης, ηρεμίας και ευεξίας στους ανθρώπους.

Άσκηση και αυτοάνοσο νόσημα - Πώς να ξεκινήσετε

Αθλητισμός: Για πολλά άτομα με αυτοάνοσες διαταραχές, η μέτρια, χαμηλής έντασης άσκηση και η σωματική δραστηριότητα μπορούν να αποφέρουν τεράστιο όφελος για την ποιότητα της ζωής τους. Ειδικότερα, η άσκηση ενισχύει τη σωματική σας ενέργεια. Η παραγωγή ενδορφινών είναι ένα φυσικό παυσίπονο. Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής σε όλο το σώμα και συμβάλει επίσης στην καταπολέμηση της κατάθλιψης και του άγχους που επίσης συχνά συνοδεύουν τον χρόνιο πόνο.

Μια απλή και πεντανόστιμη συνταγή με μπρόκολο και αμύγδαλο

Μπρόκολο αμύγδαλο: Για να διασφαλίσετε στην καθημερινότητά σας την πρόσληψη σωστών τροφών όπως τα λαχανικά και τους ξηρούς καρπούς καλό θα ήταν να βρείτε συνταγές που θα σας κεντρίσουν το ενδιαφέρον και θα περιέχουν και συστατικά που θα σας αρέσουν ιδιαίτερα.

Αρτηριακή υπέρταση: Ένας σιωπηλός «δολοφόνος»

«Ζαλίζομαι», «άνοιξε η μύτη μου», «έχω νευροπίεση». Ή «έχω ανεβεί σκάλες/έχω αθληθεί και μετρώντας την πίεσή μου είδα ότι ήταν υψηλή». Ή «μέτρησα την πίεσή μου και ήταν 150/90, τι να κάνω;» Πολλές από αυτές τις κουβέντες ακούγονται και λέγονται καθημερινά σε σπίτια ή σε ιατρεία και το κοινό σε όλες είναι ότι τα άτομα που τις λένε τις πιστεύουν.

Σήμερα η Google τιμά με Doodle την πίτσα!

Google Doodle πίτσα: Την ημέρα αυτή το 2007, η μαγειρική τέχνη του Ναπολιτάνου «Pizzaiuolo» εγγράφηκε στον Αντιπροσωπευτικό Κατάλογο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ανθρωπότητας της UNESCO.