ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός: Αποδεδειγμένοι τρόποι που το ποδήλατο ενισχύει την υγεία [vid]

Αθλητισμός: Αποδεδειγμένοι τρόποι που το ποδήλατο ενισχύει την υγεία [vid]

Αθλητισμός: Το σίγουρο είναι πως η ποδηλασία είναι μια υπέροχη προπόνηση που σας κρατά ενεργούς. Μπορεί να βοηθήσει στη διαμόρφωση ενός υγιεινού τρόπου ζωής, τόσο σωματικά όσο και συναισθηματικά.

Η ποδηλασία είναι μια αερόβια άσκηση χαμηλού αντίκτυπου που προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία. Με μια ποικιλία εντάσεων, είναι ένα άθλημα κατάλληλο για όλα τα επίπεδα φυσικής κατάστασης. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς, σαν περιστασιακή δραστηριότητα ή ως μια έντονη προπόνηση, ακόμη και ανταγωνιστικά.

Το σίγουρο είναι πως η ποδηλασία είναι μια υπέροχη προπόνηση που σας κρατά ενεργούς. Μπορεί να βοηθήσει στη διαμόρφωση ενός υγιεινού τρόπου ζωής, τόσο σωματικά όσο και συναισθηματικά.

Αθλητισμός: Πώς η ποδηλασία μπορεί να βελτιώσει το επίπεδο φυσικής κατάστασης και την ευεξία σας

Μεταξύ των πολλαπλών οφελών της ποδηλασίας περιλαμβάνονται τα εξής:

  • Διαχείριση βάρους

Η συνηθισμένη ποδηλασία, ειδικά σε υψηλή ένταση, βοηθά στη μείωση των επιπέδων λίπους στο σώμα, γεγονός που προάγει την υγιή διαχείριση βάρους. Επιπλέον, θα αυξήσετε τον μεταβολισμό σας και θα χτίσετε μυς, κάτι που σας επιτρέπει να καίτε περισσότερες θερμίδες, ακόμη και σε κατάσταση ηρεμίας.

  • Ενδυνάμωση ποδιών

Η ποδηλασία βελτιώνει τη συνολική λειτουργία στο κάτω μέρος του σώματός σας και ενισχύει τους μυς των ποδιών σας χωρίς να τους πιέζετε υπερβολικά. Στοχεύει τους τετρακέφαλους, τους γλουτούς, τους μηριαίους και τις γάμπες σας.

Για να κάνετε τα πόδια σας ακόμη πιο δυνατά, δοκιμάστε ασκήσεις άρσης βαρών μερικές φορές την εβδομάδα. Με αυτόν τον τρόπο θα βελτιώσετε περαιτέρω την ποδηλατική σας απόδοση.

  • Συνίσταται για αρχάριους

Είναι απλό να οδηγείς ποδήλατο. Εάν μάλιστα είστε αρχάριοι στην άσκηση ή επιστρέφετε μετά από τραυματισμό ή ασθένεια, μπορείτε να κάνετε ποδήλατο σε χαμηλή ένταση. Καθώς προσαρμόζεστε περισσότερο, μπορείτε να αυξήσετε την ένταση ή να συνεχίσετε να κάνετε ποδήλατο με χαλαρό ρυθμό.

  • Ενισχύει την ψυχική υγεία

Η ποδηλασία μπορεί να μειώσει τα συναισθήματα άγχους ή/και κατάθλιψης. Η εστίαση στο δρόμο ενώ κάνετε ποδήλατο βοηθά στην ανάπτυξη της συγκέντρωσης και της επίγνωσης της παρούσας στιγμής. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε ένα διάλειμμα από την ακατάπαυστη φλυαρία του νου.

Αν νιώθετε πεσμένοι/ες, ανεβείτε στο ποδήλατό σας για τουλάχιστον 10 λεπτά. Η άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνες, οι οποίες με τη σειρά τους σας βοηθούν να αισθάνεστε καλύτερα ενώ μειώνετε τα επίπεδα άγχους.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς επηρεάζει η άσκηση την καρδιαγγειακή υγεία

Η άσκηση προστατεύει την καρδιά μέσω μίας διαδικασίας γνωστής ως ισχαιμικής προετοιμασίας

Η άσκηση ως μέσο πρόληψης & διαχείρισης του διαβήτη και των καρδιαγγειακών παθήσεων

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η ελαφριά γνωστική έκπτωση συχνά εξαφανίζεται στους ηλικιωμένους

Άνοια γνωστική εξασθένηση: "Θέλαμε να αποκτήσουμε περισσότερες γνώσεις σχετικά με τα πρώιμα στάδια της άνοιας ως πιθανό χρονικό πλαίσιο για την πρόληψη ή τις στρατηγικές παρέμβασης της άνοιας", ανέφερε η επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης, Jennifer Manly.

Πώς μας ωφελεί ψυχολογικά το σεξ

Σεξ οφέλη ψυχική υγεία: Υπάρχουν ενδείξεις ότι το σεξ αυξάνει τη γνωστική σου ικανότητα. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι ακόμη και μόνο το να σκέφτεστε μια προηγούμενη σεξουαλική επαφή μπορεί να ενισχύσει τις δεξιότητες αναλυτικής σκέψης. Μια άλλη μελέτη έδειξε ότι τα σεξουαλικά ενεργά τρωκτικά είχαν περισσότερους νευρώνες στον ιππόκαμπό τους (μια περιοχή του εγκεφάλου που συνδέεται με τη μνήμη) από τους παρθένους αρουραίους.

ΑΣΕΠ-7Κ/2019: Εκ νέου Πρόσκληση Υποβολής Αιτήσεων για αναπλήρωση θέσεων εργασίας σε φορείς πρόνοιας

ΑΣΕΠ-7Κ/2019: Η προθεσμία υποβολής της εκτυπωμένης μορφής της ηλεκτρονικής αίτησης με τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά αρχίζει στις 6 Δεκεμβρίου 2021 ημέρα Δευτέρα και λήγει στις 17 Δεκεμβρίου 2021 ημέρα Παρασκευή. 

5 Ψυχικά Οφέλη της Άσκησης

Αθλητισμός ψυχικά οφέλη: Από το λιγότερο άγχος μέχρι την τόνωση της αυτοεκτίμησης, η τακτική σωματική δραστηριότητα είναι ευεργετική τόσο για τον εγκέφαλό σας και την ψυχή, όσο και για το σώμα. 

Πράσινη σαλάτα με μέλι, βαλσάμικο και αμύγδαλα

Σαλάτα με αμύγδαλα: Οι σαλάτες εχουν γίνει πιο περίπλοκες, με πιο ψαγμένα υλικά και πολλές φορές αντικαθιστούν ακόμα και το κυρίως, ιδιαίτερα αν θέλουμε να φάμε κάτι ελαφρύ, χορταστικό και με λιγοστές θερμίδες.

Πως άλλαξε ο covid-19 την σεξουαλική μας ζωή

Σεξ κορωνοϊός: Η έρευνα αφορά τον ρόλο που έπαιξε η πανδημία σε όλο τον κόσμο, σχετικά με την χρήση προφυλακτικού από τους νέους και την πρόληψη της μετάδοσης των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων, και τα ποσοστά χρήσης ανέρχονται στο εντυπωσιακό 88%.

Λινγκουίνι με βότκα και λαχανικά

Λινγκουίνι με βότκα και λαχανικά: Το πιάτο που θα δούμε σήμερα σίγουρα δεν είναι ούτε ένα πιάτο συνηθισμένο, ούτε κάτι που θα φτιάχνετε κάθε εβδομάδα. Εκτός κι αν είστε μερακλήδες! Είναι όμως ένα εντυπωσιακό πιάτο και οπτικά, αλλά και γευστικά.

Οι μισοί ενήλικες στη Βρετανία αποκρύπτουν την ψυχική τους κατάσταση από τον ασφαλιστικό τους πάροχο

Ψυχική υγεία ασφάλιση: Σχεδόν οι μισοί ενήλικες (47%) σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο αντιμετώπισαν προκλήσεις ψυχικής υγείας κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, καθώς εκατομμύρια αντιμετώπισαν οικονομικές δυσκολίες, άγχος στις σχέσεις και άγρυπνες νύχτες.