ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός: Πώς η ποδηλασία ενισχύει την υγεία [vid]

Αθλητισμός: Πώς η ποδηλασία ενισχύει την υγεία [vid]

Αθλητισμός: Ο Δρ David Nieman και οι συνεργάτες του στο Appalachian State University μελέτησαν 1000 ενήλικες μέχρι την ηλικία των 85 ετών. Διαπίστωσαν ότι η άσκηση είχε τεράστια οφέλη στην υγεία του ανώτερου αναπνευστικού συστήματος - μειώνοντας έτσι τα κρυολογήματα.

Σε όσους και όσες ήδη είναι μέλη του “κόσμου” της ποδηλασίας, τα οφέλη θα είναι ήδη σαφώς ξεκάθαρα, αλλά για όποιον χρειάζεται λόγους προκειμένου να βγει έξω με το ποδήλατο, εδώ είναι μια λίστα με μερικά από τα μεγαλύτερα οφέλη.

  • Βελτιώνει την ψυχική υγεία και ευημερία

Μια μελέτη του YMCA έδειξε ότι οι άνθρωποι που είχαν σωματικά ενεργό τρόπο ζωής είχαν 32 % υψηλότερη βαθμολογία ευημερίας από τα άτομα που έκαναν μια καθιστική ζωή.

Υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι με τους οποίους η άσκηση μπορεί να αυξήσει τη διάθεσή σας: υπάρχει η βασική απελευθέρωση αδρεναλίνης και ενδορφίνης και η βελτιωμένη αυτοπεποίθηση που προκύπτει από την επίτευξη νέων στόχων.

Η ποδηλασία συνδυάζει τη σωματική άσκηση με την ύπαιθρο και συνεπώς όλα τα οφέλη του να είμαστε στη φύση.

  • Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας πανδημίας Covid-19. Ο Δρ David Nieman και οι συνεργάτες του στο Appalachian State University μελέτησαν 1000 ενήλικες μέχρι την ηλικία των 85 ετών. Διαπίστωσαν ότι η άσκηση είχε τεράστια οφέλη στην υγεία του ανώτερου αναπνευστικού συστήματος – μειώνοντας έτσι τα κρυολογήματα.

Σύμφωνα με τον Nieman: «Οι άνθρωποι μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο για ασθένειες κατά περίπου 40 τοις εκατό με αερόβια άσκηση τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας».

Η άσκηση μπορεί επιπλέον να βελτιώσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα αυξάνοντας την παραγωγή βασικών πρωτεϊνών και ξυπνώντας “τεμπέλικα” λευκά αιμοσφαίρια.

  • Βοηθά την απώλεια βάρους

Το ποδήλατο καίει θερμίδες: μεταξύ 400 και 1000 την ώρα, ανάλογα με την ένταση και το βάρος του ποδηλάτη.

Φυσικά, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες: η σύνθεση των θερμίδων που καταναλώνετε επηρεάζει τη συχνότητα του ανεφοδιασμού σας, όπως και η ποιότητα του ύπνου σας και φυσικά ο χρόνος που ξοδεύετε για να κάψετε θερμίδες θα επηρεαστεί από το πόσο απολαμβάνετε την επιλεγμένη δραστηριότητα.

Υποθέτοντας ότι απολαμβάνετε το ποδήλατο, θα καίτε θερμίδες. Και αν τρώτε καλά, λογικά θα χάσετε βάρος.

  • Ενισχύει τη μυϊκή μάζα

Η ποδηλασία δεν καίει μόνο λίπος, χτίζει επίσης μύες – ιδιαίτερα γύρω από τους γλουτούς, τους μηριαίους, τους τετρακέφαλους. Οι μύες είναι πιο αδύνατοι από το λίπος και τα άτομα με μεγαλύτερο ποσοστό μυών καίνε περισσότερες θερμίδες ακόμη κι όταν κάθονται!

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η αποτελεσματικότητα της άσκησης στη θεραπεία των ψυχικών προκλήσεων

Τρέξιμο ή τζόκινγκ - Από που να ξεκινήσω

Pilates για ενισχυμένο μυϊκό έλεγχο και δύναμη

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα ποσοστά παχυσαρκίας και διαβήτη επιβραδύνουν την πρόοδο στις καρδιακές παθήσεις

Στεφανιαία νόσος: Οι αυξήσεις στα ποσοστά παχυσαρκίας και διαβήτη τύπου 2 θα μπορούσαν να ευθύνονται για την επιβράδυνση στη μείωση του επιπολασμού της σταφανιαίας νόσου που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια.

Σε ποιες περιοχές αναβάλλονται την Τετάρτη οι υγειονομικές επιτροπές ΚΕ.Π.Α.

e-ΕΦΚΑ: Δεν θα συνεδριάσουν αύριο, Τετάρτη, οι υγειονομικές επιτροπές σε Αττική, Δωδεκάνησα, Κρήτη και Κυκλάδες. Την ίδια ώρα, θα αναβληθούν και οι επιτροπές σε περιοχές που δεν μπορεί να γίνει μετακίνηση του ιατρού μέλους της επιτροπής.

Τα οφέλη του σεξ για τις γυναίκες

Σεξ: Το σεξ μπορεί να αυξήσει την αυτοπεποίθησή σας και να σας βοηθήσει να αγκαλιάσετε τη σεξουαλική σας πλευρά, ανακαλύπτοντας τι είναι καλό για εσάς. Επιπλέον, οι ορμόνες που παράγονται κατά το σεξ προάγουν μια καλύτερη συνολική διάθεση, ενισχύουν τη σεξουαλική σας ορμή και έχουν ως αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά σεξουαλικής ικανοποίησης γενικά.

Η κολύμβηση συμβάλλει στην καλή υγεία του εγκεφάλου και τη μείωση του στρες

Κολύμπι: Σύμφωνα με τους ειδικούς, η κολύμβηση είναι πράγματι πολύ ευεργετική για το μυαλό, ανεξάρτητα από το αν βρίσκεστε στην παραλία, σε μια ορεινή λίμνη ή κολυμπάτε στην πισίνα του ξενοδοχείου σας το καλοκαίρι. Ας δούμε, λοιπόν, πώς μας ωφελεί.