Αυτοφροντίδα

Ποδηλασία: Όχημα για καλύτερη ψυχική και συναισθηματική υγεία [vid]

Ποδηλασία: Όχημα για καλύτερη ψυχική και συναισθηματική υγεία [vid]

Ποδηλασία: Ενώ ουσιαστικά κάθε άσκηση είναι ευεργετική για τη γενική υγεία «ολόκληρου του σώματος», η ποδηλασία είναι ιδιαίτερα επωφελής για την ψυχική υγεία.

Συχνά γράφουμε για τα οφέλη της άσκησης για τη σωματική και συναισθηματική υγεία. Αρκετές μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι ο συνδυασμός άσκησης και έκθεσης σε εξωτερικούς χώρους είναι ένας εξαιρετικός συνδυασμός για τη συναισθηματική και ψυχική υγεία – τώρα θεωρείται βασικό θεραπευτικό συστατικό κάθε στρατηγικής για την καταπολέμηση της κατάθλιψης, του άγχους και του στρες. Η ποδηλασία εμφανίζεται ξανά και ξανά ως ιδιαίτερα χρήσιμη για την ψυχική υγεία – είναι εύκολα προσβάσιμη για τους περισσότερους από εμάς και η ρυθμική, αερόβια και χαμηλή επίπτωση της ποδηλασίας έχει γνωστά οφέλη για την ενίσχυση του εγκεφάλου.

«Η σωματική και συναισθηματική υγεία θεωρείται πλέον ένα βασικό θεραπευτικό συστατικό κάθε στρατηγικής για την καταπολέμηση της κατάθλιψης, του άγχους και του στρες».

Η ποδηλασία μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί στην καθημερινότητά σας χρησιμοποιώντας ένα ποδήλατο για την καθημερινή σας μετακίνηση στη δουλειά ή μια γρήγορη βόλτα στα κοντινά καταστήματα. Αποφύγετε την κυκλοφορία, αποκτήστε μια νέα εικόνα της πόλης σας και συχνά εξοικονομήστε χρόνο!

Ποδηλασία για θετική ψυχική υγεία

  • Βελτιώνει τη διάθεσή σας.

Η ποδηλασία αντλεί αίμα γύρω από το σώμα σας με μεγαλύτερο ρυθμό, κάτι που επιτρέπει την ταχεία εξάπλωση ενδορφίνης και άλλων χημικών ουσιών όπως η ντοπαμίνη, η νορεπινεφρίνη και η σεροτονίνη που είναι γνωστό ότι προάγουν την ευεξία.

  • Προάγει την ψυχική υγεία.

Η αυτοεκτίμηση, η κατάθλιψη, το άγχος και το στρες επηρεάζονται θετικά μέσω της άσκησης, αλλά η φύση της ποδηλασίας έχει αποδειχθεί ότι είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές δραστηριότητες για το κεφάλι και την καρδιά.

  • Σας βοηθά να κοιμάστε καλύτερα.

Η τακτική ποδηλασία βοηθά στον συγχρονισμό του κιρκάδιου ρυθμού σας και μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των επιπέδων των ορμονών του στρες που μπορούν να κάνουν τον βαθύ ύπνο δύσκολο.

  • Προάγει τη δημιουργική σκέψη.

Η επαλαμβανόμενη ρυθμική κίνηση της ποδηλασίας έχει χαλαρωτική επίδραση στον εγκέφαλο, σταθεροποιώντας τόσο τη σωματική όσο και την ψυχική λειτουργία.

  • Η ποδηλασία προωθεί νέα πρότυπα σκέψης που προάγουν συναισθήματα ηρεμίας και ευεξίας.

Μπορείτε ακόμη να αξιοποιήσετε τη βόλτα σας με το ποδήλατο σα μια μορφή διαλογισμού. Συμβουλή: Επικεντρωθείτε στις κινήσεις και τις αισθήσεις: κάθε κίνηση των ποδιών σας, τον ρυθμό της αναπνοής σας, τον άνεμο στο πρόσωπό σας.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ανακουφίστε το στρες με τη δύναμη των αιθέριων ελαίων

Η κηπουρική έχει σημαντικά οφέλη στην ψυχική υγεία

Η αποτελεσματικότητα της άσκησης στη θεραπεία των ψυχικών προκλήσεων

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ο διαλογισμός είναι το τέλειο εργαλείο φροντίδας του εαυτού

Αυτοφροντίδα διαλογισμός: Το να παρέχουμε στον εαυτό σας «χρόνο για μας» μας βοηθά να χαλαρώσουμε, μας επιτρέπει να ανακαλύψουμε τον εαυτό μας και τελικά βελτιώνουμε την ευτυχία και την ικανοποίησή μας από τη ζωή, επειδή συντονιζόμαστε με τον εαυτό μας και με αυτό που επιθυμούμε.

3 μορφές σωματικής δραστηριότητας που ανακουφίζουν το άγχος

Αθλητισμός: Η γιόγκα, μια εξαιρετική άσκηση ανακούφισης από το στρες, περιλαμβάνει μια σειρά κινούμενων και στατικών στάσεων (πόζες), σε συνδυασμό με βαθιά αναπνοή. Ως άσκηση μυαλού-σώματος, η γιόγκα μπορεί να ενισχύσει τη φυσική απόκριση χαλάρωσης του σώματός σας και να σας φέρει σε μια υγιή ισορροπία.