Γενικές Ειδήσεις

Cyberpunk 2077: Παράταση στην αναμονή για το παιχνίδι

Cyberpunk 2077: Παράταση στην αναμονή για το παιχνίδι
Cyberpunk 2077: Παράταση στην αναμονή για το παιχνίδι . Παρότι το στούντιο ανακοίνωσε ότι η ανάπτυξη της Gold έκδοσης ολοκληρώθηκε. Τελικά αυτό δεν φαίνεται να ισχύει.  Για κάποιον λόγο το  Cyberpunk 2077 θα καθυστερήσει και δε θα προλάβει την κυκλοφορία του το Νοέμβριο.  Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, το φιλόδοξο RPG των Πολωνών θα έρεθι […]

Cyberpunk 2077: Παράταση στην αναμονή για το παιχνίδι . Παρότι το στούντιο ανακοίνωσε ότι η ανάπτυξη της Gold έκδοσης ολοκληρώθηκε. Τελικά αυτό δεν φαίνεται να ισχύει.  Για κάποιον λόγο το  Cyberpunk 2077 θα καθυστερήσει και δε θα προλάβει την κυκλοφορία του το Νοέμβριο. 

Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, το φιλόδοξο RPG των Πολωνών θα έρεθι στις 10 Δεκεμβρίου, αντί της αναμενόμενης ημερομηνίας.  Η κυκλοφορία του είναι προγραμματισμένη για τα Xbox One, PS4, PC και Stadia, με συμβατότητα για τα PS5 και Xbox Series X | S.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι η βελτιστοποίηση του τίτλου για εννέα διαφορετικές πλατφόρμες (Xbox One/X, PS4/Pro, Xbox Series X |S, PlayStation 5, PC και Stadia), ενώ η ομάδα εργάζεται από τα σπίτια της και συνεπώς με μειωμένη παραγωγικότητα. Το στούντιο τονίζει ότι η αναμονή αυτή θα ανταμείψει τους λάτρεις του παιχνιδιού.

Ο technical director του Cyberpunk 2077, Mateusz Popławski, αναφέρει πως ο μεγαλύτερος στόχος στον επερχόμενο τίτλο ήταν να δημιουργήσουν ρεαλιστικά facial animation, χωρίς να ξοδέψουν εκατοντάδες ώρες στο animation. Όπως λέει, δεν ήθελαν απλά να βελτιώσουν τα animations από προηγούμενες δουλειές τους, ήθελαν να βελτιώσουν όλα τα animations σε όλους τους χαρακτήρες του παιχνιδιού, ακόμα και στους NPCs. Η επιπρόσθετη δοκιμασία, ωστόσο, ήρθε από το γεγονός πως ήθελαν χρησιμοποίησαν 10 διαφορετικές γλώσσες χωρίς τη χρήση facial motion capture.