Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Τα απόνερα της απόφασης Τραμπ για τιμή στις διαφημίσεις φαρμάκων

Τα απόνερα της απόφασης Τραμπ για τιμή στις διαφημίσεις φαρμάκων

της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή

Την περασμένη εβδομάδα, η διοίκηση του Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε ότι θα απαιτούσε στην πραγματικότητα  οι φαρμακοβιομηχανίες να θέσουν τις τιμές των καταλόγων στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Η Ένωση Εθνικών Διαφημιζομένων “εξετάζει σοβαρά την προσπάθεια να βρεθεί ένας τρόπος να εμποδίσει αυτό που θεωρούμε ότι είναι μια αντισυνταγματική πρόταση του HHS”, δήλωσε ο Dan Jaffe, επικεφαλής των κυβερνητικών σχέσεων της ANA.

Η εμπορική ομάδα PhRMA εξακολουθεί να ζυγίζει τις επιλογές της. Η οργάνωση επισήμανε ότι ο κανόνας «θα μπορούσε να προκαλέσει σύγχυση στους ασθενείς και να τους αποθαρρύνει να αναζητήσουν την απαραίτητη ιατρική περίθαλψη». Όταν ερωτήθηκε αν η ομάδα εξετάζει νομική ενέργεια, ο Holly Campbell είπε: “Εμείς εξακολουθούμε να αναθεωρούμε τον κανόνα, έτσι αυτό είναι το μόνο που μπορώ να μοιραστώ αυτή τη στιγμή.”

Ένας άλλος ειδικός στο marketing των φαρμάκων έβαλε μια άλλη διάσταση στο θέμα λέγοντας: “Οι τιμές των φαρμάκων στις τηλεοπτικές διαφημίσεις δεν σημαίνουν κάτι και μπορεί να τρομάξουν τους ασθενείς απομακρύνοντάς τους από τα απαραίτητα συνταγογραφούμενα φάρμακα για να αντιμετωπίσουν προβλήματα υγείας τους. Μέχρι να αντιμετωπίσουμε την έλλειψη διαφάνειας γύρω από τα κόστη φαρμάκων, προσθέτοντας την τιμή καταλόγου στις διαφημίσεις είναι σαν να προσπαθούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο », έγραψε ο σύμβουλος Richard Meyer στο blog του World of DTC Marketing.

Ο αναλυτής φαρμάκων της GlobalData, James Mather ανέφερε επίσης τη σκοτεινή φύση του κόστους των φαρμάκων και των δαπανών, καθώς διαλέγει τη λογική του λογαριασμού. Παρόλο που φαίνεται να είναι μια λογική προσέγγιση, είπε, οι αριθμοί δεν μεταφράζονται σε πραγματική τιμολόγηση φαρμάκων και θα προκαλέσουν σύγχυση αντί σαφήνειας.

Εν τω μεταξύ, η αμερικανική ιατρική ένωση, η οποία ζήτησε την απαγόρευση των διαφημίσεων DTC στο παρελθόν, δήλωσε ότι ο κανόνας είναι “ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση”. “Αυτή η μικρή δόση διαφάνειας θα βοηθήσει τους ασθενείς να έχουν μια πληρέστερη εικόνα όταν αντιμετωπίζουν διαφημίσεις με συνταγογραφούμενα φάρμακα”, δήλωσε η πρόεδρος της AMA Barbara McAneny. “Οι ασθενείς -ιδίως όσοι πληρώνουν μια τιμή καταλόγου φαρμάκων ή των οποίων η κατανομή κόστους βασίζεται η τιμή καταλόγου – θα έχει τώρα ένα άλλο εργαλείο στην εργαλειοθήκη τους καθώς συνεργάζονται με τους γιατρούς τους για να καθορίσουν τα συνταγογραφούμενα φάρμακα “.

Οι φαρμακοβιομηχανίες και οι εταιρείες διαφημίσεων στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης πιθανότατα θα φέρουν το βάρος της αποκρυπτογράφησης του νέου κανόνα και της συμμόρφωσής του με τη δημιουργία τηλεοπτικών διαφημίσεων. Για παράδειγμα, μια συγκεκριμένη λεπτομέρεια προϋποθέτει ότι η αποκάλυψη των τιμών θα είναι σε κείμενο και θα χρησιμοποιηθεί με τη μορφή αυτή: “Η τιμή καταλόγου για [παράδοση 30 ημερών] [τυπική θεραπεία] με [όνομα συνταγογραφούμενου φαρμάκου ή βιολογικού προϊόντος] είναι [ εισαγάγετε την τιμή καταλόγου]. Αν έχετε ασφάλιση υγείας που καλύπτει τα φάρμακα, το κόστος σας μπορεί να είναι διαφορετικό. “

Η Johnson & Johnson ήταν η πρώτη που πρόσθεσε τις τιμές καταλόγου στις τηλεοπτικές διαφημίσεις φαρμάκων τον Φεβρουάριο, ενώ ο Eli Lilly ήταν η πρώτη που πρόσθεσε συνδέσμους στις τιμές καταλόγου και άλλες λεπτομερείς πληροφορίες κόστους τον Ιανουάριο.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Απέρριψε ο FDA το PD-1 συνδυασμό για καρκίνο του ήπατος των Hengrui και Elevar

Για 7η συνεχή χρονιά η Servier Hellas ρωγός στην  ευαισθητοποίηση των πολιτών για τον τακτικό έλεγχο της αρτηριακής πίεσης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Vodafone Business και Osmos Hellas εγκαθιστούν έξυπνες εφαρμογές για την προληπτική συντήρηση 250 γεφυρών

Το Vodafone Business και η Osmos Hellas ανέλαβαν την υλοποίηση του έργου “Έξυπνες Γέφυρες” που προκηρύχθηκε από το ΤΕΕ και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης – Ελλάδα 2.0 με συνολική αξία 95,3 εκατ. ευρώ, 24μηνη διάρκεια σύμβασης και αντικείμενο την προμήθεια και εγκατάσταση έξυπνων συστημάτων για την παρακολούθηση των υποδομών σε 150 γέφυρες του οδικού […]

Πες το ΔΥΝΑΤΑ – Μίλα για τον Πόνο της Αξονικής Σπονδυλοαρθρίτιδας

ΠΕΣ ΤΟ ΔΥΝΑΤΑ. Μίλα για την Αξονική Σπονδυλοαρθρίτιδα». Η AbbVie, η παγκόσμια βιοφαρμακευτική εταιρεία, μέσω της εκστρατείας ενημέρωσης προτρέπει τους ασθενείς, να κάνουν το πρώτο βήμα, να μιλήσουν για τη νόσο, για τα συμπτώματα και πώς αυτά επιβαρύνουν την ποιότητα της ζωής τους, εξαιτίας της δυσκαμψίας, του πόνου, της κόπωσης, του ελλιπούς ύπνου.

2η Εκπαιδευτική Ημερίδα Market Access for non «Σύγχρονες Προκλήσεις και Εξελίξεις στην Πρόσβαση των Ασθενών στις Θεραπείες τους»

H Ελληνική Ένωση Market Access (ΕΛ.Ε.Μ.Α.) διοργανώνει τη 2η Εκπαιδευτική Ημερίδα Market Access for non - Market Access, με τίτλο «Σύγχρονες Προκλήσεις και Εξελίξεις στην Πρόσβαση των Ασθενών στις Θεραπείες τους» που θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο CROWNE PLAZA, την Πέμπτη 16 Μαΐου 2024

Διπλός μαραθώνιος από τους Παιδιάτρους Β. Ελλάδος για τα παιδιά της Μαδαγασκάρης

Διπλός… Μαραθώνιος από την Ένωση Ελευθεροεπαγγελματιών Παιδιάτρων Βορείου Ελλάδος  για την εθελοντική ανθρωπιστική αποστολή στην Επισκοπή Τολιάρας και Νοτίου Μαδαγασκάρης

Πλατινένιο βραβείο για το Canephron® Uno στα «Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2024»

Πλατινένιo βραβείο στην κατηγορία «Kαινοτόμο Προϊόν στο Φαρμακείο» έλαβε το Canephron® Uno στα «Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2024». Στο πλαίσιο αυτό, διακρίθηκε ως η κορυφαία επιλογή στην προτίμηση των φαρμακοποιών και της κριτικής επιτροπής, ξεχωρίζοντας για την αξιοπιστία του ανάμεσα σε πολλά σκευάσματα.

Η Gilead Sciences Ελλάς στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας

Με αιχμή του δόρατος το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και τους εθελοντές – εργαζόμενούς της, η βιοφαρμακευτική εταιρεία υλοποίησε ένα πλέγμα δράσεων για την άμεση ανακούφιση των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων που επλήγησαν.

Close Icon