Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η πανδημία αναγκάζει τις φαρμακευτικές επιχειρήσεις να αλλάξουν στρατηγική

Η πανδημία αναγκάζει τις φαρμακευτικές επιχειρήσεις να αλλάξουν στρατηγική

Η πανδημία αναγκάζει τις φαρμακευτικές επιχειρήσεις να αλλάξουν γρήγορα την προσέγγισή τους προς τους πελάτες και να βελτιώσουν την ψηφιακή τους υποδομή. Πρόκειται για μία πρωτόγνωρη κατάσταση που ο χώρος του φαρμακευτικού μάρκετινγκ, δεν περίμενε ποτέ και την αντιμετωπίζει ως μια μεγάλη πρόκληση.

 «Η πανδημία έχει επιταχύνει απολύτως τα πράγματα. Παλιότερα ήμασταν διστακτικοί σε ορισμένες προσεγγίσεις, τώρα ότι είναι αναγκαίο γίνεται ακόμα και αν υπάρχει μεγάλο ρίσκο” υποστηρίζει η Soma Gupta, Διευθύνουσα Σύμβουλος της G1 Therapeutics.
 

Το μεγάλο ερώτημα είναι ο βαθμός στον οποίο οι τρέχουσες αντιδράσεις στη μέση της κρίσης γίνονται μόνιμες ή όχι. 
 
 Αλλαγή προτιμήσεων
 
Η φαντασία του πώς θα λειτουργούν τα πράγματα μετά την πανδημία είναι εικασία όλων, λέει ο John Young, επικεφαλής τεχνολογιών IT & Marketing Enablement Technologies, Mallinckrodt Pharmaceuticals. «Επιταχύνουμε τη χρήση μη προσωπικών, προωθητικών και εικονικών συναντήσεων, αλλά θα παραμείνει;  «Αναρωτιέμαι πως θα διαμορφωθεί το επιχειρηματικό περιβάλλον έξι έως 12 μήνες μετά το COVID πώς θα μοιάζει ο κόσμος ψηφιακά. Τι θα συμβεί,  εάν ο πελάτης προτιμά το μη προσωπικό και αποφασίσει ότι αυτό  είναι πιο εύκολο για τη ζωή του”.
 
Οι συνήθειες και οι προτιμήσεις των πελατών θα μπορούσαν να αλλάξουν για πάντα, λέει ο Roni Chase, VP Marketing, Eli Lilly. «Λένε ότι χρειάζονται 14 ημέρες για να δημιουργήσουμε μια νέα συνήθεια και έχουμε ξεπεράσει ήδη αυτό. Οι προτιμήσεις αλλάζουν τώρα και θα συνεχίσουν να εξελίσσονται. Θα πρέπει να κατανοήσουμε αυτές τις νέες συνθήκες, συνήθειες και προτιμήσεις. “
 
Μια προσαρμοσμένη προσέγγιση
 
Ωστόσο, παρά τις αβεβαιότητες και τις προοπτικές μεγάλης αναστάτωσης στα υπάρχοντα μοντέλα πελατειακών σχέσεων, υπάρχει αναμφισβήτητα μια μεγάλη ευκαιρία. Οι ευκαιρίες να επικεντρωθεί κανείς, βαθιά στη βελτίωση της τμηματοποίησης των πελατών και μια πιο προσαρμοσμένη προσέγγιση επικοινωνίας είναι σαφείς. Υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία να εξυπηρετηθούν εκείνοι που χρειάζονται χρήσιμες, τρέχουσες πληροφορίες σχετικά με ροές νέων προϊόντων, όπως οι ογκολόγοι, για παράδειγμα.
 
Επανατοποθέτηση του αντιπροσώπου
 
Η κρίση μπορεί κάλλιστα να επιταχύνει τη μείωση της κλίμακας και του εύρους των άμεσων επισκέψεων αντιπροσώπων, αλλά παρόλα αυτά, είναι απίθανο να επιταχυνθεί η παρακμή του εκπροσώπου, λέει ο Singh. «Ο εκπρόσωπος θα έχει πάντα έναν ρόλο. Το ερώτημα είναι τι κάνουν». 
 
«Δεν υπάρχει υποκατάστατο της προσωπικής αλληλεπίδρασης, αλλά θα μπορούσατε να το κάνετε ουσιαστικά, ώστε να μην χρειάζεται να οδηγείτε σε όλη την πολιτεία για να δείτε έναν πελάτη; Μπορούμε να κάνουμε τη ζωή των ανθρώπων πιο αποτελεσματική επειδή όλοι το συνηθίζουν σε αυτό το τρέχον πείραμα; ” Η τρέχουσα κατάσταση προσφέρει επίσης την ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουμε τον αντιπρόσωπο λέει ο Igor Rudychev, Επικεφαλής, US Data & Innovations, Oncology Business Unit, AstraZeneca.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Βαρυσήμαντη ομιλία του Σπύρου Φιλιώτη σε Φαρμακευτικό πάνελ του 10ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών

Δυναμική Συμμετοχή της Sanofi στον διάλογο για το Μέλλον της Υγείας στο Φόρουμ των Δελφών

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η Bayer παρουσίασε τη σημαντική πρόοδο που έχει σημειώσει στην Ε&Α

Κατά τη διάρκεια της καθιερωμένης ετήσιας εκδήλωσης για τους δημοσιογράφους, «Pharma Media Day», η Bayer παρουσίασε τη σημαντική πρόοδο που έχει σημειώσει στην Ε&Α του Τομέα Φαρμάκων (Pharmaceuticals) και την κυκλοφορία νέων προϊόντων που απαντούν σε ακάλυπτες ιατρικές ανάγκες.

Για την Αξία και τη Φήμη της βραβεύτηκε η ELPEN

Βραβείο Αξίας και Φήμης στην κατηγορία Εξωστρέφεια έλαβε η ELPEN σε αναγνώριση της εξαιρετικά αποτελεσματικής και αποδοτικής στρατηγικής που εφαρμόζει για την προβολή τόσο της εταιρείας, όσο και του Ελληνικού Φαρμάκου.

Ο Fabrizio Bocchetti νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Merck για Ελλάδα και Κύπρο

 Η Merck, κορυφαία εταιρεία επιστημών και τεχνολογίας, ανακοινώνει ότι ο Fabrizio Bocchetti αναλαμβάνει τη θέση του Γενικού Διευθυντή, Πρόεδρου ΔΣ και Διευθύνοντος Συμβούλου της Merck για την Ελλάδα και την Κύπρο, με ισχύ από 1η Απριλίου 2025.

Η Καινοτομία, κινητήριος δύναμη για την υγεία και την οικονομία

Τον καθοριστικό ρόλο της καινοτομίας και των συνεργειών στη βελτίωση των υγειονομικών αποτελεσμάτων, στην ενίσχυση της οικονομίας και στη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας, ανέδειξε η Kavita Patel, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Roche Hellas για Ελλάδα & Κύπρο, στην ομιλία της στο πάνελ «Innovating Health Care: The future of life sciences in Greece», στο πλαίσιο του συνεδρίου […]

Close Icon