Επιχειρηματικά

Αυξάνονται οι διαφημιστικές δαπάνες των φαρμακευτικών λόγω αμερικανικών εκλογών

Αυξάνονται οι διαφημιστικές δαπάνες των φαρμακευτικών λόγω αμερικανικών εκλογών

Tα φάρμακα και η πολιτική είναι απόλυτα συνυφασμένα. Οι νομοθέτες όχι μόνο αποφασίζουν για τους κανονισμούς και τις πολιτικές φαρμακο-επαγρύπνησης, αλλά και συμβάλλουν στη διαμόρφωση των πολιτισμικών αντιλήψεων του κλάδου. Δεν είναι λοιπόν έκπληξη το γεγονός ότι οι διαφημιστικές δαπάνες φαρμάκων θα αυξάνονταν κατά τη διάρκεια των αμερικανικών εκλογών. Αυτό συμβαίνει το 2020, καθώς οι προεδρικές εκλογές αναδύονται, σύμφωνα με στοιχεία της πλατφόρμας διαφημιστικών πωλήσεων και αναλυτικών μέσων της MediaRadar.

Οι ειδήμονες συγκεντρώνονται για να προβλέψουν και να αναλύσουν την πολιτική, τα οικονομικά και τις διαφημιστικές δαπάνες: 150% από την Pfizer και σχεδόν 100% από την GlaxoSmithKline, για παράδειγμα, δήλωσε ο Todd Krizelman, CEO και συνιδρυτής του MediaRadar. Ορισμένα από τα μη τηλεοπτικά μέσα όπου η φαρμακοβιομηχανία τοποθετεί τις διαφημίσεις περιλαμβάνουν δημοσιεύσεις όπως το The Economist, το New Yorker, το Politico και το CQ Roll Call. Όλες οι διαφημίσεις δείχνουν τη συγκεκριμένη στόχευση των ατόμων που εμπλέκονται ή επηρεάζουν εθνικές πολιτικές που επηρεάζουν το φαρμακείο.

“Αυτό δεν είναι σχόλιο για το αν αυτό είναι καλό ή κακό, είναι μόνο η σημερινή προοπτική αυτή τη στιγμή. Βλέπουμε σίγουρα αυτές τις μεγάλες εξελίξεις στη διαφήμιση για να ενημερώσουμε και να επηρεάσουμε εκ των προτέρων τις προεδρικές εκλογές “, δήλωσε ο Κρίτζελμαν, σημειώνοντας ότι υπήρχαν παρόμοιες τάσεις πριν από τις εκλογές του 2016. Το περιεχόμενο της διαφήμισης είναι επίσης διαφορετικό. Αντί για το τυπικό μάρκετινγκ προϊόντων φαρμάκου, το μήνυμα πίσω από τις διαφημίσεις είναι περισσότερο για το γιατί το pharma είναι σημαντικό για την οικονομία ή το πώς οι φαρμακευτικές εταιρείες επενδύουν στην επόμενη μεγάλη ιατρική θεραπεία.

Ο Krizelman έδωσε πολλά παραδείγματα. Μια σειρά διαφημίσεων της Pfizer μιλά για το πώς ο αγώνας για την εξεύρεση νέων φαρμάκων είναι “πάντα ένας μαραθώνιος”. Ο αγώνας είναι για τη χελώνα, όχι για το λαγό, και απαριθμεί χιλιάδες ενώσεις και εργαστηριακές εξετάσεις, καθώς και χιλιάδες επιστήμονες και ασθενείς και “12 χρόνια αμείλικτης σκληρής δουλειάς” για να πάρουν ένα φάρμακο από την ανακάλυψη στην έγκριση. Μια άλλη σειρά διαφημίσεων από τη Merck παρουσιάζει εικόνες ερευνητών και επιστημόνων με τίτλο εφευρέτες.

“Τους δείχνουν ωραίους ανθρώπους, ανθρώπους που έχουν παιδιά, ανθρώπους που βοηθούν να σωθούν ζωές. Για όλα τα μάρκετινγκ μιλάμε, νομίζω ότι αυτό είναι ένα λογικό σημείο. Βασικά, κάνουν καλό στον κόσμο – δεν είναι σαν να δημιουργούν προϊόντα για τα οποία κανείς δεν ενδιαφέρεται ή κανείς δεν το χρησιμοποιεί » πρόσθεσε. Οι διαφημίσεις που επηρεάζονται από το φαρμακείο περιλαμβάνουν επίσης σχεδόν πάντα συνδέσεις με μικροεπεξεργαστές ή αποκλειστικούς ιστότοπους στους οποίους οι θεατές ή οι αναγνώστες μπορούν να μάθουν περισσότερα. Σε αυτές τις περιοχές, οι εταιρείες παρουσιάζουν περισσότερες πληροφορίες και εκπαίδευση που βοηθούν να τοποθετηθούν σε θετικό επίπεδο.

Φυσικά, η φαρμακοβιομηχανία δεν είναι ο μόνος ρυθμιζόμενος κλάδος που αυξάνει τις δαπάνες για τα έτη των εκλογών. Ενεργειακές εταιρείες όπως η BP και εταιρείες μεταφορών, όπως η Boeing, καθώς και οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι ιδιωτικές ομάδες συμμετοχών, όπως η Koch Enterprises, έχουν επίσης επιδείξει αυξανόμενες διαφημιστικές δαπάνες, δήλωσε ο Krizelman. “Ένας από τους λόγους που είναι τόσο υπερβολικοί τώρα, και αυτό είναι μόνο η δική μας αίσθηση, είναι ότι οι μεγάλες ρυθμιστικές αρχές θα πάρουν έναν νέο ηγέτη εάν υπάρξει αλλαγή στο κόμμα. Για παράδειγμα, η αλλαγή του επικεφαλής του FDA ή του επικεφαλής της FTC “.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η Gilead Sciences Ελλάς στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας

Επαναπροσδιορίζοντας την πολιτική υγείας και φαρμάκου για μια πιο ανταγωνιστική και υγιέστερη Ελλάδα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ημερίδα : Αγάπη και Φροντίδα για τα Zώα- Ομιλία Μάρσας Δημοπούλου

Με την ομιλία της Ειδικής Γραμματέως του ΥΠΕΣ για τα Ζώα Συντροφιάς Μάρσας Δημοπούλου θα ανοίξει η ημερίδα με θέμα "Αγάπη και Φροντίδα για τα Zώα -Ενσυναίσθηση, Ευαισθητοποίηση και Χαρά για τους Ανθρώπους" που διοργανώνει η Ρίτα Μωραϊτάκη Πικρού Εντεταλμένη Σύμβουλος Παρκών-Αλσων & Υγείας Ζώων.

Έλενα Χουλιάρα: Η φαρμακευτική καινοτομία είναι επένδυση για την υγεία, την κοινωνία και την οικονομία

Τι επεσήμανε η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της AstraZeneca Ελλάδας και Κύπρου στο panel του Delphi Economic Forum ΙΧ, το οποίο εστίασε στα ανταποδοτικά οφέλη που θα προκύψουν από την ενίσχυση της καινοτομίας στο φάρμακο.

Συνέδριο Κολλεγίου René Descartes: Το Διαρκώς Μεταβαλλόμενο Πεδίο της Διοίκησης Υγειονομικής Περίθαλψης

Συνέδριο Κολλεγίου René Descartes: Συνέδριο με θέμα «Το Διαρκώς Μεταβαλλόμενο Πεδίο της Διοίκησης Υγειονομικής Περίθαλψης» την Παρασκευή 19 Απριλίου 2024 και ώρα 17:00 στο Αμφιθέατρο Théo Angelopoulos.

Όλος ο κόσμος της Υγείας στο 9o Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών

Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών επιστρέφει στην πόλη των Δελφών από την Τετάρτη έως το Σάββατο, 10-13 Απριλίου 2024, με μία μεγάλη ενότητα αφιερωμένη στο μεγάλο θέμα της υγείας και στις μελλοντικές προοπτικές του κλάδου της φαρμακοβιομηχανίας.

AstraZeneca-Delphi Economic Forum : Συμμετέχει στον Δημόσιο Διάλογο προβάλλοντας τα οφέλη της επένδυσης στην Φαρμακευτική Καινοτομία

AstraZeneca : Συμμετέχει ενεργά στον Δημόσιο Διάλογο για ένα αποτελεσματικότερο και βιώσιμο Σύστημα Υγείας, προβάλλοντας τα οφέλη της επένδυσης στην Φαρμακευτική Καινοτομία στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum IX.