Πολιτική Φαρμάκoυ

Φαρμακοβιομηχανίες πανδημία: Ενίσχυση της φήμης και της εμπιστοσύνης των καταναλωτών

Φαρμακοβιομηχανίες πανδημία: Ενίσχυση της φήμης και της εμπιστοσύνης των καταναλωτών
Φαρμακοβιομηχανίες πανδημία: Οι Αμερικανοί σέβονται τις υποσχέσεις, ειδικά όταν πρόκειται για τη δημόσια υγεία. Τουλάχιστον, αυτό είναι το μήνυμα που λαμβάνουν οι φαρμακοβιομηχανίες και εννέα κατασκευαστές εμβολίων COVID-19, οι οποίοι δεσμεύτηκαν από κοινού για μια ασφαλή και αποτελεσματική διαδικασία ανάπτυξης και έγκρισης. Μόλις δύο εβδομάδες αργότερα, το The Harris Poll διαπίστωσε ότι μεταξύ των ατόμων που […]

Φαρμακοβιομηχανίες πανδημία: Οι Αμερικανοί σέβονται τις υποσχέσεις, ειδικά όταν πρόκειται για τη δημόσια υγεία. Τουλάχιστον, αυτό είναι το μήνυμα που λαμβάνουν οι φαρμακοβιομηχανίες και εννέα κατασκευαστές εμβολίων COVID-19, οι οποίοι δεσμεύτηκαν από κοινού για μια ασφαλή και αποτελεσματική διαδικασία ανάπτυξης και έγκρισης. Μόλις δύο εβδομάδες αργότερα, το The Harris Poll διαπίστωσε ότι μεταξύ των ατόμων που είναι εξοικειωμένοι με τη δέσμευση, το 55% είχε μια πιο θετική αντίληψη για τις εννέα εταιρείες εμβολίων που εμπλέκονται.

Το 51% των ερωτηθέντων απάντησε ότι αισθάνεται θετικά για την ανάπτυξη εμβολίων COVID-19 γενικά και 49% θετικά για ολόκληρη τη φαρμακευτική βιομηχανία. Το 43% αποτύπωσε μία βελτιωμένη άποψη για τον FDA. Συνολικά, το 68% των ερωτηθέντων γνώριζαν τη δέσμευση των κατασκευαστών εμβολίων. «Αυτοί είναι υψηλοί αριθμοί, τόσο από απόψεως ανάκλησης όσο και από άποψη θετικής άποψης», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Harris Poll, Rob Jekielek. «Νομίζω ότι παρέχουν ακόμη και στο FDA  πραγματική επιστημονική κάλυψη». Ακόμη: Φαρμακοβιομηχανία παραγωγή φαρμάκων: Αυξήθηκε 60% από το 2015 έως 2019

 

Η έρευνα ακολουθεί της συμφωνίας στις αρχές Σεπτεμβρίου από τους Διευθύνοντες Συμβούλους των AstraZeneca, BioNTech, GlaxoSmithKline, Johnson & Johnson, Merck, Moderna, Novavax, Pfizer και Sanofi να μην ζητήσουν εγκρίσεις ή εξουσιοδοτήσεις έκτακτης ανάγκης για τα υποψήφια εμβόλια χωρίς συγκεκριμένα θετικά δεδομένα. Οι παρασκευαστές φαρμάκων “θα υποβάλουν έγκριση ή έγκριση έκτακτης ανάγκης μόνο μετά από επίδειξη ασφάλειας και αποτελεσματικότητας μέσω μιας κλινικής μελέτης φάσης 3 που έχει σχεδιαστεί και διεξαχθεί για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των ειδικών ρυθμιστικών αρχών όπως το FDA”, ανέφεραν τότε.

Συνολικά, τα θετικά συναισθήματα για τις φαρμακοβιομηχανίες συνέχισαν να αυξάνονται, με το 54% των Αμερικανών να αξιολογούν θετικά τη βιομηχανία. Αυτό είναι 22 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερα από τον Ιανουάριο έφτανε 32% πριν ξεκινήσει η πανδημία. Η θετική άποψη για τη φαρμακοβιομηχανία αυξήθηκε στο 48% τον Μάιο και αυξήθηκε ξανά στο 53% τον Ιούλιο, σύμφωνα με τις τρέχουσες έρευνες του Harris Poll. Η φαρμακοβιομηχανία ξεχωρίζει κυρίως ως η μόνη βιομηχανία που διατηρεί κέρδη φήμης λόγω της πανδημίας. Ενώ άλλες βιομηχανίες – όπως τα παντοπωλεία, τα καταστήματα λιανικής πώλησης, η τεχνολογία, τα καταναλωτικά προϊόντα και οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες – αυξήθηκαν επίσης την άνοιξη και το καλοκαίρι, οι περισσότερες αυξήθηκαν τον Μάιο και έκτοτε έχουν ισοπεδωθεί ή έχουν πέσει πίσω στα τυπικά επίπεδα πριν από το COVID-19.

 

Αυτό δεν σημαίνει ότι οι άνθρωποι σκέφτονται αρνητικά για αυτές τις βιομηχανίες, αλλά μάλλον ότι οι απόψεις τους έχουν επιστρέψει γενικά σε αυτό που ήταν πριν από την πανδημία. Τι σημαίνουν αυτές οι τάσεις για τα φαρμακευτικά προϊόντα; Υπάρχει μια ευκαιρία να συνεχίσουν να διατηρούν οι εταιρίες τα κέρδη της φήμης μέσω των συνεχιζόμενων θετικών αντιλήψεων των καταναλωτών – αν και, όπως σημείωσε ο Jekielek, οι καλοί αριθμοί είναι εξίσου καλοί με το παρόν. «Τα δεδομένα εγγυώνται ότι συνεχίζονται; Απολύτως όχι, αλλά μέχρι στιγμής, η φαρμακευτική εταιρεία το έχει κάνει μοναδικά» κατέληξε.