Τεχνολογία

Το Facebook, οι παραπλανητικές διαφημίσεις και τα νέα υγείας

Το Facebook, οι παραπλανητικές διαφημίσεις και τα νέα υγείας
Περισσότερες από 50 ομάδες συνυπέγραψαν επιστολή με την οποία καλούν τον γίγαντα των κοινωνικών μέσων να τραβήξει τις διαφημίσεις για φάρμακα από τις πλατφόρμες του Facebook και του Instagram και να αντιμετωπίσει την παραπληροφόρηση που εξαπλώθηκε. Η επιστολή προκάλεσε ευρέως διαδεδομένους τίτλους και το Facebook αποφάσισε να καταργήσει μερικές από τις διαφημίσεις μετά από μια […]

Περισσότερες από 50 ομάδες συνυπέγραψαν επιστολή με την οποία καλούν τον γίγαντα των κοινωνικών μέσων να τραβήξει τις διαφημίσεις για φάρμακα από τις πλατφόρμες του Facebook και του Instagram και να αντιμετωπίσει την παραπληροφόρηση που εξαπλώθηκε.

Η επιστολή προκάλεσε ευρέως διαδεδομένους τίτλους και το Facebook αποφάσισε να καταργήσει μερικές από τις διαφημίσεις μετά από μια ανεξάρτητη ανασκόπηση των πραγματικών περιστατικών που τα χαρακτήριζε ως παραπλανητικά.

Η GLAAD είχε χειροκροτήσει τις οργανώσεις που στέκονταν δίπλα στις κοινότητές τους. “Εμείς εντάσσουμε τις κλήσεις για να έχουμε τυχόν παραπλανητικές διαφημίσεις που σχετίζονται με τα φάρμακα του HIV από τη Gilead που έχουν αφαιρεθεί από το Facebook”, δήλωσε η Gilead SVP Amy Flood.

Σύμφωνα με τα τελευταία ενημερωτικά δελτία, οι οργανώσεις LGBTQ με επικεφαλής τη GLAAD είχαν αρχικά ειδοποιήσει το Facebook για τις προβληματικές διαφημίσεις το Σεπτέμβριο. Μόνο μετά την δημοσίευση μιας ανοικτής επιστολής το Δεκέμβριο και την πιο εκτεταμένη κάλυψη των μέσων ενημέρωσης ξεκίνησε το Facebook να αποφασίσει να καλέσει τον ανεξάρτητο ελεγκτή στοιχείων, σύμφωνα με τη Washington Post.

Σε μια αξιολόγηση που δημοσιεύθηκε στις 24 Δεκεμβρίου, το Facebook Science Feedback κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η διαφήμιση υπερεκτίμησε τους κινδύνους κατά τη λήψη Truvada για PrEP.

Οι ανεξάρτητοι ελεγκτές διαπίστωσαν ότι “ορισμένες από τις εν λόγω διαφημίσεις παραπλανούν τους ανθρώπους για τα αποτελέσματα του Truvada”, δήλωσε εκπρόσωπος του Facebook στην Washington Post και πρόσθεσε ότι “ως αποτέλεσμα, απορρίψαμε αυτές τις διαφημίσεις και δεν μπορούν πλέον να τρέξουν στο Facebook . “

Η GLAAD δήλωσε ότι η κατάργηση ορισμένων από τις διαφημίσεις είναι “ένα πρώτο βήμα.” Ωστόσο, ο πρόεδρος και CEO της ομάδας Sarah Kate Ellis κάλεσε επίσης το Facebook να προχωρήσει περαιτέρω και να «αναλάβει δράση σε άλλες παρόμοιες διαφημίσεις που στοχεύουν μέλη της κοινότητας σε κίνδυνο με παραπλανητικούς και ανακριβείς ισχυρισμούς σχετικά με την πρόληψη του HIV και του PrEP. “