Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Τεχνολογία

Παιδιά ύπνος: Η χρήση διαδραστικής οθόνης μειώνει τον χρόνο ύπνου στα παιδιά

Παιδιά ύπνος: Η χρήση διαδραστικής οθόνης μειώνει τον χρόνο ύπνου στα παιδιά

Παιδιά ύπνος: Για κάθε ώρα κατά τη διάρκεια της ημέρας που χρησιμοποιούσαν οθόνες για να επικοινωνούν με φίλους, παιδιά και ειδικότερα έφηβοι κοιμούνταν περίπου 11 λεπτά αργότερα κατά μέσο όρο.

Ενώ ο χρόνος οθόνης είναι γενικά γνωστό ότι επηρεάζει τον ύπνο, νέα έρευνα προτείνει ότι η διαδραστική δέσμευση, όπως η αποστολή μηνυμάτων σε φίλους ή η αναπαραγωγή βιντεοπαιχνιδιών, καθυστερεί και μειώνει τον χρόνο ύπνου σε μεγαλύτερο βαθμό από τον παθητικό χρόνο οθόνης, όπως η παρακολούθηση τηλεόρασης, ειδικά για τους εφήβους.

Η έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο Journal of Adolescent Health, δείχνει ότι οι έφηβοι ηλικίας 15 ετών που χρησιμοποιούσαν οθόνες για να επικοινωνούν με φίλους ή να παίζουν βιντεοπαιχνίδια την ώρα πριν τον ύπνο χρειάστηκαν 30 λεπτά περισσότερο για να κοιμηθούν από ό,τι αν είχαν απείχε από διαδραστικό χρόνο οθόνης. Αλλά δεν ήταν μόνο ο διαδραστικός χρόνος οθόνης πριν τον ύπνο που επηρέασε τον ύπνο των παιδιών, είπαν οι ερευνητές. Για κάθε ώρα κατά τη διάρκεια της ημέρας που περνούσαν τα παιδιά παίζοντας βιντεοπαιχνίδια πέρα από τη συνηθισμένη τους ποσότητα, ο ύπνος τους καθυστερούσε περίπου 10 λεπτά.

«Αν οι έφηβοι συνήθως παίζουν βιντεοπαιχνίδια για μια ώρα κάθε μέρα, αλλά μια μέρα βγαίνει ένα νέο παιχνίδι και παίζουν για τέσσερις ώρες, αυτό είναι τρεις επιπλέον ώρες περισσότερες από ό,τι συνήθως», δήλωσε ο David Reichenberger, μεταδιδακτορικός μελετητής στο Penn State και επικεφαλής. συγγραφέας στη μελέτη.

“Έτσι, αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσαν να έχουν 15 λεπτά καθυστερημένου ύπνου εκείνο το βράδυ. Για ένα παιδί, η απώλεια 15 λεπτών ύπνου το βράδυ είναι σημαντική. Είναι ιδιαίτερα δύσκολο όταν πρέπει να σηκωθεί το πρωί για το σχολείο. Καθυστερώντας τον ύπνο τους, δεν μπορούν να τον αναπληρώσουν το πρωί. Χωρίς επαρκή ύπνο, τα παιδιά διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο παχυσαρκίας, καθώς και μειωμένη γνωστική λειτουργία, ρύθμιση των συναισθημάτων και ψυχική υγεία».

Η ομάδα αξιολόγησε τις δραστηριότητες που βασίζονται στην οθόνη κατά τη διάρκεια της ημέρας 475 εφήβων χρησιμοποιώντας καθημερινές έρευνες για τρεις ή περισσότερες ημέρες. Ρώτησαν τους έφηβους πόσες ώρες είχαν περάσει εκείνη την ημέρα επικοινωνώντας με φίλους μέσω email, άμεσων μηνυμάτων, γραπτών μηνυμάτων στο τηλέφωνο ή μέσω ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης.

Ρώτησαν επίσης τα παιδιά πόσες ώρες αφιέρωσαν παίζοντας βιντεοπαιχνίδια, σερφάροντας στο διαδίκτυο και βλέποντας τηλεόραση ή βίντεο. Τέλος, οι ερευνητές ρώτησαν εάν οι έφηβοι είχαν συμμετάσχει σε κάποια από αυτές τις δραστηριότητες την ώρα πριν τον ύπνο.

Στη συνέχεια, η ομάδα χρησιμοποίησε επιταχυνσιόμετρα για να μετρήσει τη διάρκεια του ύπνου των εφήβων για μία εβδομάδα. Ο Reichenberger εξήγησε ότι οι συσκευές, που συνήθως φοριούνται στον καρπό, μετρούν τις κινήσεις ενός ατόμου. «Όταν ο συμμετέχων είναι λιγότερο δραστήριος, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι είναι πιθανό να κοιμάται», είπε ο Reichenberger. «Είναι πιο ακριβές από το να τους ρωτάς πόσες ώρες κοιμήθηκαν».

 

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι έφηβοι περνούσαν κατά μέσο όρο δύο ώρες την ημέρα επικοινωνώντας με φίλους μέσω email, άμεσων μηνυμάτων, γραπτών μηνυμάτων στο τηλέφωνο ή μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Πέρασαν ελαφρώς λιγότερο χρόνο —περίπου 1,3 ώρες την ημέρα— παίζοντας βιντεοπαιχνίδια, λιγότερο από μία ώρα την ημέρα σερφάροντας στο διαδίκτυο και περίπου 1,7 ώρες την ημέρα παρακολουθώντας τηλεόραση ή βίντεο. Την ώρα πριν τον ύπνο, τα παιδιά επικοινωνούσαν ή έπαιζαν βιντεοπαιχνίδια μέσω τηλεφώνου, υπολογιστή ή tablet το 77% του χρόνου και έβλεπαν τηλεόραση ή ταινίες στο 69% του χρόνου.

Συνολικά, οι έφηβοι κοιμόντουσαν κατά μέσο όρο 7,8 ώρες τη νύχτα. Για κάθε ώρα κατά τη διάρκεια της ημέρας που χρησιμοποιούσαν οθόνες για να επικοινωνούν με φίλους, κοιμόντουσαν περίπου 11 λεπτά αργότερα κατά μέσο όρο. Για κάθε ώρα που χρησιμοποιούσαν οθόνες για να παίξουν βιντεοπαιχνίδια, κοιμόντουσαν περίπου εννέα λεπτά αργότερα. Όσοι μιλούσαν, έστελναν μηνύματα ή έπαιζαν παιχνίδια σε μια συσκευή την ώρα πριν τον ύπνο έχασαν τον περισσότερο ύπνο: η έναρξη του ύπνου τους ήταν περίπου 30 λεπτά αργότερα.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Γιατί να αποφύγετε την οθόνη δύο ώρες πριν τον ύπνο;

Γιατί τα παιδιά σήμερα έχουν μικρότερη συγκέντρωση και από χρυσόψαρο;

Ο εγκέφαλος των παιδιών διαμορφώνεται από τον χρόνο οθόνης

Πώς αντιμετωπίζεται η παχυσαρκία στην εφηβεία;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι είναι ένα εικονικό τμήμα επειγόντων περιστατικών - Και πότε πρέπει να «επισκεφτείτε» ένα

Η καταλληλότητα διαφέρει μεταξύ διαφορετικών προγραμμάτων, οπότε αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε ένα εικονικό τμήμα επειγόντων περιστατικών, ίσως χρειαστεί να ελέγξετε ότι πληροίτε τις προϋποθέσεις στη δικαιοδοσία σας. Τα περισσότερα εικονικά τμήματα επειγόντων περιστατικών είναι προσβάσιμα μέσω διαδικτύου, και ορισμένοι έχουν άμεσους αριθμούς τηλεφώνου.

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει με τους εκ γενετής τυφλούς;

AI τυφλοί: Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει τεράστιες δυνατότητες να φέρει επανάσταση στη ζωή των ατόμων που γεννιούνται τυφλά, ενισχύοντας την ανεξαρτησία, την προσβασιμότητα και τη συνολική ποιότητα ζωής τους.

Τα νοσοκομεία βλέπουν τις δυνατότητες στην εικονική νοσηλευτική, αλλά εξακολουθούν να μαθαίνουν πώς να τις χρησιμοποιούν

Τα νοσοκομεία του Τζέφερσον χρησιμοποιούν επίσης εικονικά σίτερ —τα κινητά καρότσια με οθόνες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την απομακρυσμένη παρακολούθηση ασθενών—αλλά δεν βοηθούν με φάρμακα, check-in ή εξιτήριο. Το περιστατικό στο νοσοκομείο Abington υπενθύμισε ότι οι ανάγκες κάθε ασθενούς είναι διαφορετικές και ότι ο καλύτερος τρόπος για να κρατηθεί κάθε ασθενής ασφαλής μπορεί να ποικίλλει, είπε η Mallozzi.

Πώς σχεδόν βουβός άνθρωπος καταφέρνει να μιλήσει σε δύο γλώσσες;

AI εμφύτευμα: Η ομάδα εμφύτευσε μια διεπαφή εγκεφάλου-υπολογιστή μέσα στο κρανίο ενός άνδρα και εφάρμοσε τεχνικές AI στα δεδομένα που παρείχε, βοηθώντας τον ασθενή να μιλήσει ξανά. δύο γλώσσες.

Το AI θα μπορεί να προσδιορίσει ποιοι ασθενείς από τα επείγοντα χρειάζονται εισαγωγή

AI εντατική: Ένα γεμάτο νοσοκομείο δεν είναι ποτέ καλό για ασθενείς ή γιατρούς, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε καθυστερήσεις στη θεραπεία και, χειρότερα, σε περισσότερους θανάτους.

Close Icon