Τεχνολογία

Νέα ψηφιακά μοντέλα ιατρικής υποστήριξης από την Amazon

Νέα ψηφιακά μοντέλα ιατρικής υποστήριξης από την Amazon
της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή Η Εθνική Υπηρεσία Υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου (NHS) πρόκειται να συνεργαστεί με την Alexa του Amazon προκειμένου να παράσχει πληροφορίες για την υγεία. Πρόκειται για μια  εναλλακτική λύση στις γραμμές βοήθειας για ιατρικές συμβουλές.  Παρόλο που μια ενεργή ιατρική γραμμή βοήθειας είναι αποτελεσματική,  οι υγειονομικοί υπάλληλοι ενδιαφέρονται να διερευνήσουν άλλους τρόπους […]

της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή

Η Εθνική Υπηρεσία Υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου (NHS) πρόκειται να συνεργαστεί με την Alexa του Amazon προκειμένου να παράσχει πληροφορίες για την υγεία. Πρόκειται για μια  εναλλακτική λύση στις γραμμές βοήθειας για ιατρικές συμβουλές. 

Παρόλο που μια ενεργή ιατρική γραμμή βοήθειας είναι αποτελεσματική,  οι υγειονομικοί υπάλληλοι ενδιαφέρονται να διερευνήσουν άλλους τρόπους με τους οποίους ο πληθυσμός του Ηνωμένου Βασιλείου μπορεί να έχει πρόσβαση σε ιατρικές υπηρεσίες. Για το λόγο αυτό, το NHS England πρόκειται να συνεργαστεί με την Amazon.

Η χρήση της τεχνολογίας φωνής Alexa όχι μόνο προσφέρει μια εναλλακτική υπηρεσία αλλά παρέχει και μια πιθανώς ευκολότερη διαδρομή για τους ηλικιωμένους και εκείνους που δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω πληκτρολογίου, για να αποκτήσουν πρόσβαση σε πληροφορίες για την υγεία. Αυτό ταιριάζει με μια νέα πρωτοβουλία της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου που ονομάζεται NHSX , η οποία αφορά το μακροπρόθεσμο σχέδιο του NHS που αποσκοπεί στη διάθεση περισσότερων ψηφιακών υπηρεσιών από το  NHS. 

Εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου, η Amazon συνεργάζεται με διάφορους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών ψηφιακής προνοίας υγείας, προκειμένου να ξεκινήσει έξι νέες δεξιότητες της Alexa στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης. Σύμφωνα με την Rachel Jiang , επικεφαλής της Alexa Health & Wellness: “Κάθε μέρα οι προγραμματιστές επινοούν μια χροιά για να χτίσουν χρήσιμες και βολικές εμπειρίες για τους πελάτες τους. Αυτές οι νέες δεξιότητες έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους πελάτες να διαχειριστούν μια ποικιλία από ανάγκες υγειονομικής περίθαλψης στο σπίτι χρησιμοποιώντας απλά τη φωνή – είτε πρόκειται προγραμματισμό ιατρικού ραντεβού, είτε για πρόσβαση σε οδηγίες μετά το εξιτήριο από το νοσοκομείο, για έλεγχο της κατάστασης παραλαβής συνταγών και πολλά άλλα.