Τεχνολογία

Ινδία: Το 84% των παρόχων υγειονομικής περίθαλψης αυξάνει τον προϋπολογισμό του φέτος

Ινδία: Το 84% των παρόχων υγειονομικής περίθαλψης αυξάνει τον προϋπολογισμό του φέτος
Ινδία: Καθώς οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης προσπαθούν να βελτιώσουν τις λειτουργικές οικονομίες, την παροχή υπηρεσιών και τα ιατρικά αποτελέσματα, η τεχνολογία γίνεται πιο διαδεδομένη σε όλη την αλυσίδα.

Ο αυξανόμενος φόρτος ασθενειών, οι αυξανόμενες δαπάνες και η αυξημένη ζήτηση για υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης έχουν ασκήσει τεράστια πίεση στους πόρους της υγειονομικής περίθαλψης. Καθώς οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης προσπαθούν να βελτιώσουν τις λειτουργικές οικονομίες, την παροχή υπηρεσιών και τα ιατρικά αποτελέσματα, η τεχνολογία γίνεται πιο διαδεδομένη σε όλη την αλυσίδα. Υπό το φως αυτού, η Grant Thornton Bharat και η Ένωση Παρόχων Υγείας στην Ινδία (AHPI) δημοσίευσαν μια εργασία με τίτλο «Τεχνολογικός μετασχηματισμός για υγειονομική περίθαλψη έτοιμη για το μέλλον».

Σύμφωνα με την έρευνα που βασίζεται στην έρευνα, το 84% των ερωτηθέντων θέλουν να αυξήσουν σημαντικά τις δαπάνες τους για ψηφιακές λύσεις και τεχνολογικές προσπάθειες τους επόμενους 12 μήνες. Την προηγούμενη δεκαετία, η Ινδία αγκάλιασε ουσιαστικά την ψηφιακή νοοτροπία, υιοθετώντας συστήματα πληρωμών και ηλεκτρονικά νομίσματα. Περισσότερο από το 80% των ερωτηθέντων στη μελέτη μας είπαν ότι επιθυμούν να αυξήσουν τον προϋπολογισμό τους για επενδύσεις σε ψηφιακές υποδομές και πληροφορική για να προωθήσουν βελτιωμένα αποτελέσματα υγειονομικής περίθαλψης, ισχυρή διαχείριση, λειτουργική αριστεία και συμμόρφωση.

Η κυβέρνηση ενθαρρύνει επίσης τη χρήση της τεχνολογίας υγείας μέσω πολλών προγραμμάτων. «Καθώς η Ινδία προχωρά την αποστολή της για την καθολική υγειονομική περίθαλψη, η τεχνολογία θα είναι ένας κρίσιμος μοχλός για τη βελτίωση της προσβασιμότητας, της διαθεσιμότητας και του κόστους», δήλωσε ο Bhanu Prakash Kalmath, συνεργάτης της Grant Thorton Bharat LLP. Ενώ οι αναμενόμενες τεχνολογικές δαπάνες είναι θετικές, οι κίνδυνοι στον κυβερνοχώρο και οι ανησυχίες για το απόρρητο των δεδομένων είναι μεγάλες, σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης. Η βάση δεδομένων του νοσοκομείου περιέχει προσωπικά δεδομένα ασθενών, όπως ιατρική διάγνωση, αρχεία θεραπείας και πληροφορίες ασφάλισης.

Αυτός είναι ένας σημαντικός τομέας βελτίωσης και συγκέντρωσης, καθώς, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, το 66% των παρόχων υγειονομικής περίθαλψης και των ηγετών δεν είναι σίγουροι ότι η υποδομή πληροφορικής τους είναι αρκετή για την αποφυγή επιθέσεων στον κυβερνοχώρο. Η ομαλή εφαρμογή υπηρεσιών που σχετίζονται με την ασφάλιση με δυνατότητα τεχνολογίας, η κατασκευή συσκευών και οι κλινικές δοκιμές μπορούν να διευκολυνθούν με την ενσωμάτωση του 5G σε όλες τις αλυσίδες εφοδιασμού.

Η κυβέρνηση είναι θετική για τις δυνατότητες της τηλεϊατρικής και η δωρεάν υπηρεσία της, eSanjeevani, ήταν επιτυχημένη. Δημιούργησε επίσης την ψηφιακή αποστολή Ayushman Bharat (ABDM) με στόχο την ανάπτυξη μιας ενοποιημένης ψηφιακής πλατφόρμας. Ως αποτέλεσμα, η εργασία συζητά την ανάπτυξη υποδομής τηλεϊατρικής προκειμένου να προσεγγίσει μεγαλύτερο κοινό, να μεγιστοποιήσει την παραγωγικότητα, να βελτιώσει την εμπειρία του ασθενούς και να μεγιστοποιήσει το εισόδημα. Επιπλέον, τα νοσοκομεία πρέπει να συμμετέχουν στο ABDM προκειμένου να χτίσουν μια καινοτόμο ολοκληρωμένη υποδομή υγείας και να αντιμετωπίσουν τα κενά στο οικοσύστημα.