Τεχνολογία

Εικονική Αίθουσα Αναμονής: Η επωφελής λύση για ασθενείς και γιατρούς

Εικονική Αίθουσα Αναμονής: Η επωφελής λύση για ασθενείς και γιατρούς
"Δίνοντας τη δυνατότητα στους ασθενείς να ολοκληρώσουν όλα αυτά στο σπίτι, οι κλινικές επωφελούνται από τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας, τη μείωση του διοικητικού φόρτου, τη βελτιστοποίηση της είσπραξης εσόδων και, κυρίως, τη δημιουργία μιας εμπειρίας που περιμένουν οι ασθενείς τους σε μια ασφαλή και βολική επίσκεψη"

Εικονική Αίθουσα Αναμονής: Η λύση εικονικής αίθουσας αναμονής της Yosi Health για ασθενείς έχει επιλεγεί από την εταιρεία «Ιατρικά Συστήματα Henry Schein». Η εταιρεία τεχνολογίας υγειονομικής περίθαλψης Yosi Health επιλέχθηκε από τα «Ιατρικά Συστήματα Henry Schein» για να παρέχει στους ασθενείς μια εικονική αίθουσα αναμονής. Ο Henry Schein παρέχει συστήματα λογισμικού διαχείρισης ιατρικής πρακτικής για επαγγελματίες υγείας.

Η λύση εισαγωγής ασθενών της Yosi, Yosi Intake, θα ενσωματωθεί σε αυτό και σε ηλεκτρονικό λογισμικό ιατρικών αρχείων. Η αίθουσα αναμονής χωρίς επαφή επιτρέπει στους ασθενείς να εγγραφούν στο σπίτι, συμβάλλοντας στη βελτίωση της εμπειρίας τους  και στη μείωση του κόστους για την εγγραφή, καθώς και στην εξάλειψη του χρόνου αναμονής.

Αυτή είναι μια από τις λύσεις υγειονομικής περίθαλψης που έχει δημιουργήσει η Yosi μαζί με τον ψηφιακό προγραμματισμό ασθενών, την εγγραφή, την πληρωμή και τη λύση λογισμικού που βασίζεται στο cloud.

Ο Hari Prasad, Διευθύνων Σύμβουλος της Yosi Health, εξηγεί ποια είναι η αποστολή της εταιρείας: Η Yosi Health ιδρύθηκε το 2015 ως αποτέλεσμα τόσο προσωπικής όσο και επαγγελματικής εμπειρίας.

“Όταν προσπαθούσα να συμπληρώσω τα χαρτιά του ασθενούς μου με έναν μετατοπισμένο ώμο στο δωμάτιο έκτακτης ανάγκης, δεν ήταν μόνο ενοχλητικό – ήταν οδυνηρό. Έπρεπε να βρω την κάρτα ασφάλισης, να θυμηθώ όλα τα φάρμακα, να υπογράψω μια σειρά από έντυπα συγκατάθεσης του ασθενήκαι να τα κάνω όλα, όντας σε σοβαρή ταλαιπωρία”.

“Έχοντας εργαστεί σε νοσοκομεία και ασφαλιστές, και με ακαδημαϊκό υπόβαθρο στην πληροφορική υγείας, τη χρηματοδότηση και την ανάλυση δεδομένων, ήξερα ότι έπρεπε να υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος. Και έτσι ξεκίνησε το ταξίδι της η Yosi Health.

Έφτασα σε αξιόλογους γιατρούς και συναντήθηκα με μια ομάδα για την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας για την αντιμετώπιση της επείγουσας ανάγκης για βελτιωμένη εμπειρία του ασθενούς και την παραγωγικότητα του χώρου αναμονής.

Οι ασθενείς και οι γιατροί θέλουν τα ίδια πράγματα – λιγότερη γραφική εργασία, περισσότερη αποτελεσματικότητα και κοινή χρήση ασφαλών πληροφοριών, ώστε να μπορούν να επικεντρωθούν στη βελτίωση των αποτελεσμάτων της υγείας”.

Η διαδικτυακή λύση της Yosi επιτρέπει στους ασθενείς να προγραμματίζουν τα ραντεβού τους, να ολοκληρώνουν την εγγραφή και να πραγματοποιούν πληρωμές εκ των προτέρων, έτσι ώστε ο χρόνος επίσκεψής τους να είναι ελάχιστος και πιο αποτελεσματικός.

“Δίνοντας τη δυνατότητα στους ασθενείς να ολοκληρώσουν όλα αυτά στο σπίτι, οι κλινικές επωφελούνται από τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας, τη μείωση του διοικητικού φόρτου, τη βελτιστοποίηση της είσπραξης εσόδων και, κυρίως, τη δημιουργία μιας εμπειρίας που περιμένουν οι ασθενείς τους σε μια ασφαλή και βολική επίσκεψη”, προσθέτει ο Prasad.