Fitness

Πιο αδύνατοι 4,5 κιλά είναι οι άνθρωποι που διαβάζουν τις ετικέτες τροφίμων

Πιο αδύνατοι 4,5 κιλά είναι οι άνθρωποι που διαβάζουν τις ετικέτες τροφίμων
  Πιο αδύνατοι περιπού 4,5 κιλά είναι οι άνθρωποι που διαβάζουν τις ετικέτες τροφίμων στο σούπερ μάρκετ ,σε σχέση με όσους δεν τις διαβάζουν, αναφέρει νέα έρευνα. Διεθνής ομάδα επιστημόνων ανέλυσε περισσότερες από 25.000 παρατηρήσεις για συνήθειες σχετικές με την υγεία, τη διατροφή και την αγορά. (U.S. National Health Interview Survey). Μεταξύ των στοιχείων που […]

 

Πιο αδύνατοι περιπού 4,5 κιλά είναι οι άνθρωποι που διαβάζουν τις ετικέτες τροφίμων στο σούπερ μάρκετ ,σε σχέση με όσους δεν τις διαβάζουν, αναφέρει νέα έρευνα.

Διεθνής ομάδα επιστημόνων ανέλυσε περισσότερες από 25.000 παρατηρήσεις για συνήθειες σχετικές με την υγεία, τη διατροφή και την αγορά. (U.S. National Health Interview Survey). Μεταξύ των στοιχείων που συλλέχτηκαν περιλαμβάνονταν απαντήσεις σχετικά με το διάβασμα διατροφικών πληροφοριών στα σουπερ μάρκετ-αν και πόσο συχνά το έκαναν.

Η ερευνήτρια Maria Loureiro, από το πανεπιστήμιο Santiago de Compostela, της Ισπανίας, δήλωσε ότι πρώτα ανέλυσε ποιος διάβαζε τις διατροφικές ετικέτες και στη συνέχεια εξέτασε τη σχέση με το βάρος.

Οι ετικέτες τροφίμων πληροφορούν τους καταναλωτές σχετικά με το πόσες θερμίδες περιέχονται σε ένα κομμάτι τροφίμου, καθώς και τα επίπεδα αλατιού, λιπαρών, ζάχαρης, ινών, βιταμινών και μετάλλων.

Η έρευνα ανακάλυψε μεγάλες διαφορές μεταξύ των ανθρώπων που διάβαζαν τις ετικέτες τροφίμων και όσων δεν τις διάβαζαν. Οι καπνιστές, σημείωσε η ερευνήτρια, έδιναν μικρή προσοχή στις διατροφικές πληροφορίες. Οι ερευνητές υπέδειξαν ότι ο τρόπος ζωής τους περιλαμβάνει λιγότερο υγιεινές συνήθειες και σαν συνέπεια θα μπορούσε να σημαίνει ότι δεν ανησυχούν τόσο πολύ για το διατροφικό περιεχόμενο των τροφών που καταναλώνουν, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας.

Οι άνθρωποι των πόλεων ήταν οι πιο προσεκτικοί όσον αφορά το διάβασμα των ετικετών. Άνθρωποι με ανώτερη μόρφωση έδειχναν επίσης μεγαλύτερη προσοχή. Ποσοστό 58% των αντρών αφιέρωνε χρόνο να διαβάσει ετικέτες σε σύγκριση με ποσοστό 74% των γυναικών. Λευκές γυναίκες που ζούσαν σε πόλεις διάβαζαν ετικέτες πιό συχνά.

Η Loureiro, δήλωσε ότι γενικά η σχετιζόμενη επίδραση είναι μεγαλύτερη στις γυναίκες. Κατά μέσον όρο γυναίκες που διαβάζουν τις διατροφικές πληροφορίες έχουν ΔΜΣ 1,48 μονάδες χαμηλότερο, ενώ στους άντρες η διαφορά είναι 0,12 μονάδες. Πρόσθεσε ότι γνωρίζουμε ότι οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν μηχανισμός πρόληψης της παχυσαρκίας.

Η έρευνα δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘Agricultural Econom