Ενδιαφέροντα

Πως θα κάνετε τη διαφορά στον εργοδότη σας

Πως θα κάνετε τη διαφορά στον εργοδότη σας
Μικρές λεπτομέρειες μπορεί να κάνουν τη διαφορά στο αν θα επιλέξουν εσάς για τη θέση εργασίας στην οποία έχετε κάνει αίτηση, στο πώς θα πάει μια επαγγελματική παρουσίαση ή ακόμη και πώς σας βλέπουν οι γύρω σας στις καθημερινές συναναστροφές. Ποια είναι τα μυστικά της επιτυχίας; Μην κρατάτε ποτό όταν μιλάτε Μελέτη που διεξήχθη από […]

Μικρές λεπτομέρειες μπορεί να κάνουν τη διαφορά στο αν θα επιλέξουν εσάς για τη θέση εργασίας στην οποία έχετε κάνει αίτηση, στο πώς θα πάει μια επαγγελματική παρουσίαση ή ακόμη και πώς σας βλέπουν οι γύρω σας στις καθημερινές συναναστροφές.

Ποια είναι τα μυστικά της επιτυχίας;

Μην κρατάτε ποτό όταν μιλάτε

Μελέτη που διεξήχθη από κοινού από τα αμερικανικά πανεπιστήμια του Michigan και της Pennsylvania καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι που εμφανίζονται δημοσίως κρατώντας  κάποιο αλκοολούχο ποτό, δείχνουν λιγότερο έξυπνοι στα μάτια αυτών που τους παρατηρούν σε σχέση με αυτούς που δεν κρατάνε τίποτα.

Χρησιμοποιήστε το αρχικό του πατρωνύμου σας στην υπογραφή σας

Σύμφωνα με τους ψυχολόγους Wijnand A.P. Van Tilburg του Πανεπιστημίου του Southampton και Eric R. Igou του Πανεπιστημίου του Limmerick, “η χρήση του αρχικού γράμματος του πατρώνυμου στην υπογραφή κάποιου προσδίδει ειδικό βάρος σε αυτή”. Την άποψη αυτή επιβεβαιώνει και σχετική δημοσίευση στην Ευρωπαϊκή Επιθεώρηση Κοινωνικής Ψυχολογίας (European Journal o Social Psychology), στην οποία αναφέρεται ότι “η παρουσία του αρχιγράμματος στην υπογραφή αυξάνει το κύρος των ανθρώπων που το χρησιμοποιούν, δημιουργώντας θετική προδιάθεση στον περίγυρό τους για τις νοητικές δυνατότητες κι επιδόσεις τους”.

Μιλήστε με γραφήματα

Σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε το 2014 από ερευνητές του Πανεπιστημίου Cornell, Aner Tal και Brian Wansink, οι άνθρωποι έχουν την τάση να πιστεύουν στοιχεία που παρουσιάζονται με πιο “επιστημονικό” τρόπο, ακόμα κι αν αυτά δεν είναι απολύτως τεκμηριωμένα.

Περπατήστε με το ρυθμό των γύρω σας

Όπως αναφέρει η σχετική μελέτη που πραγματοποιήθηκε υπό την εποπτεία του καθηγητή marketing του Πανεπιστημίου της Βοστόνης, Carey Morewedge, “οι άνθρωποι έχουν την τάση να κρίνουν τη νοητική ικανότητα αυτών που βρίσκονται στο περιβάλλον τους με βάση την ταχύτητα που αυτοί κινούνται”. Με άλλα λόγια, αν περπατάτε πολύ γρήγορα ή πολύ αργά, δεν αποκλείεται οι γύρω σας να μη σας θεωρούν ίσο τους διανοητικά!