Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Ύπνος: Για ποιους λόγους επιβάλλεται να κοιμάστε περισσότερο;

Ύπνος: Για ποιους λόγους επιβάλλεται να κοιμάστε περισσότερο;

Ύπνος: Μελέτες δείχνουν ότι ο ποιοτικός ύπνος σε τακτική βάση μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση όλων των προβλημάτων που σχετίζονται με την υγεία και την ευεξία μας.

Η έλλειψη ύπνου το βράδυ μπορεί να σας κάνει να εκνευριστείτε την επόμενη μέρα. Και με την πάροδο του χρόνου, το να λιγοστέψετε τον ύπνο μπορεί να χαλάσει κάτι περισσότερο από την πρωινή σας διάθεση. Μελέτες δείχνουν ότι ο ποιοτικός ύπνος σε τακτική βάση μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση όλων των ειδών των προβλημάτων.

Πιο οξύς εγκέφαλος

Όταν δεν έχετε ύπνο, πιθανότατα θα έχετε πρόβλημα να κρατήσετε και να θυμηθείτε λεπτομέρειες. Αυτό συμβαίνει επειδή ο ύπνος παίζει μεγάλο ρόλο τόσο στη μάθηση όσο και στη μνήμη. Χωρίς αρκετό ύπνο, είναι δύσκολο να εστιάσετε και να λάβετε νέες πληροφορίες.

Ενίσχυση διάθεσης

Ένα άλλο πράγμα που κάνει ο εγκέφαλός σας ενώ κοιμάστε είναι να επεξεργάζεται τα συναισθήματά σας. Το μυαλό σας χρειάζεται αυτόν τον χρόνο για να αναγνωρίσει και να αντιδράσει με τον σωστό τρόπο. Όταν το κόβετε αυτό, τείνετε να έχετε περισσότερες αρνητικές συναισθηματικές αντιδράσεις και λιγότερες θετικές.

Υγιέστερη Καρδιά

Ενώ κοιμάστε, η αρτηριακή σας πίεση μειώνεται, δίνοντας στην καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία σας λίγη ξεκούραση. Όσο λιγότερο κοιμάστε, τόσο περισσότερο η αρτηριακή σας πίεση παραμένει υψηλή κατά τη διάρκεια ενός κύκλου 24 ωρών. Η υψηλή αρτηριακή πίεση μπορεί να οδηγήσει σε καρδιακές παθήσεις, συμπεριλαμβανομένου του εγκεφαλικού.

Αθλητικό Επίτευγμα

Εάν το άθλημά σας απαιτεί γρήγορες εκρήξεις ενέργειας, όπως η πάλη ή η άρση βαρών, η απώλεια ύπνου μπορεί να μην σας επηρεάσει τόσο πολύ όσο με αθλήματα αντοχής όπως τρέξιμο, κολύμπι και ποδηλασία. Αλλά δεν κάνεις τη χάρη στον εαυτό σου.

Σταθερότερο σάκχαρο αίματος

Κατά τη διάρκεια του βαθιού, αργού κύματος μέρος του κύκλου του ύπνου σας, η ποσότητα γλυκόζης στο αίμα σας πέφτει. Δεν υπάρχει αρκετός χρόνος σε αυτό το βαθύτερο στάδιο σημαίνει ότι δεν λαμβάνετε αυτό το διάλειμμα για να επιτρέψετε μια επαναφορά όπως να αφήσετε την ένταση του ήχου να είναι ανοιχτή. Το σώμα σας θα δυσκολευτεί περισσότερο να ανταποκριθεί στις ανάγκες των κυττάρων σας και στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Τι να φάτε πριν τον ύπνο για να χάσετε βάρος & να κοιμηθείτε τέλεια

Πρέπει να κοιμάστε στη δεξιά ή στην αριστερή πλευρά;

Πώς σχετίζεται η ώρα που κοιμάστε με προβλήματα συμπεριφοράς και γνωστικής ανάπτυξης;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η τέχνη της ενδυνάμωσης και της ευεξίας της γιόγκα

Γιόγκα Οφέλη: Η γιόγκα αναγνωρίζεται ευρέως όχι μόνο ως σωματική πρακτική αλλά και ως ολιστική προσέγγιση της αυτοφροντίδας που περιλαμβάνει την ψυχική, συναισθηματική και πνευματική ευεξία.

Η επίδραση της φωτοθεραπείας με κόκκινο φως για την ανακούφιση του πόνου

Φωτοθεραπεία: Η θεραπεία με κόκκινο φως, επίσης γνωστή ως θεραπεία με λέιζερ χαμηλού επιπέδου (LLLT) ή θεραπεία φωτοβιοτροποποίησης, είναι μια μη επεμβατική μέθοδος θεραπείας που χρησιμοποιεί κόκκινο και κοντινό υπέρυθρο φως για την τόνωση της κυτταρικής λειτουργίας στο σώμα.

Πώς να ευδοκιμήσετε στη νέα σας κατάσταση γυρίζοντας στο πατρικό;

Αυτοφροντίδα πατρικό: Η επιστροφή στο σπίτι των γονιών μπορεί να προκαλέσει ένα μείγμα συναισθημάτων και να απαιτήσει προσαρμογή. Είτε πρόκειται για προσωρινή διαμονή είτε για παρατεταμένη περίοδο, η άσκηση της αυτοφροντίδας

Καλλιεργώντας τη θετικότητα και την ευημερία

Gratitude Journaling: Το ημερολόγιο ευγνωμοσύνης περιλαμβάνει την τακτική καταγραφή πραγμάτων για τα οποία είστε ευγνώμονες, καλλιεργώντας μια νοοτροπία εκτίμησης και θετικότητας.

Aυτοφροντίδα κατά την προετοιμασία για τον γάμο και διαχείριση του στρες

Γάμος στρες: Η πλοήγηση στον προγραμματισμό γάμου μπορεί να είναι ένας ανεμοστρόβιλος ενθουσιασμού ανάμεικτος με άγχος. Εν μέσω της αναταραχής των αποφάσεων σχετικά με χώρους, λίστες καλεσμένων, διακοσμήσεις και χρονοδιαγράμματα

Ashwagandha: Το βότανο που ανανεώνει και δυναμώνει τον οργανισμό 

Το Ashwagandha χρησιμοποιείται για να βοηθήσει στην εξισορρόπηση της ενέργειας του σώματος και στην αύξηση της ζωτικότητας. Είναι γνωστό για την ικανότητά του να μειώνει το στρες και να προάγει την αίσθηση ηρεμίας και χαλάρωσης.

Close Icon