Διατροφή

Ύπνος: Τι να φάτε πριν τον ύπνο για να χάσετε βάρος & να κοιμηθείτε τέλεια

Ύπνος: Τι να φάτε πριν τον ύπνο για να χάσετε βάρος & να κοιμηθείτε τέλεια

Ύπνος: Μερικές τροφές δεν έχουν πολλές θερμίδες. Εδώ θα δείτε ποιες είναι ιδανικές για να σας βοηθήσουν στην απώλεια βάρους.

Η καλύτερη τροφή πριν τον ύπνο για απώλεια βάρους είναι γενικά χαμηλή σε θερμίδες και προσφέρει κάποιο είδος πρωτεΐνης ή/και φυτικών ινών. Μερικά είναι επίσης πλούσια σε αμινοξύ τρυπτοφάνη, έναν μετατροπέα σε σεροτονίνη και μελατονίνη, που συνδέεται με τους κύκλους ύπνου και αφύπνισης. Αλλά η τρυπτοφάνη δεν χρησιμοποιείται πάντα αμέσως. Πηγές όπως η γαλοπούλα, το κοτόπουλο και τα γαλακτοκομικά προϊόντα μπορούν να γεμίσουν τη δεξαμενή του εγκεφάλου τρυπτοφάνης και ένα σνακ με χαμηλούς υδατάνθρακες το αδειάζει για χρήση.

Κρέμα πρωτεΐνης ορού γάλακτος

Πρώτα συμπεριλαμβανομένης της πρωτεΐνης ορού γάλακτος! Σε συνδυασμό με την αναερόβια άσκηση, όπως η προπόνηση με αντιστάσεις, η πρωτεΐνη που προέρχεται από το γάλα μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση και την αποκατάσταση των μυών.

Ένα ζεστό μπολ με πλιγούρι βρώμης

Το πλιγούρι βρώμης είναι μια από τις καλύτερες τροφές που σας βοηθούν να κοιμηθείτε, καθώς είναι πλούσια σε φυτικές ίνες για να αδειάσετε τη δεξαμενή τρυπτοφάνης. Αποτελούν επίσης καλή πηγή μαγνησίου, ένα μέταλλο που φαίνεται να βελτιώνει την αποτελεσματικότητα του ύπνου, τον χρόνο και την έναρξη όταν τα συμπληρώματα.

Ελληνικό γιαούρτι με μούρα ή κεράσια

Σε σύγκριση με το παραδοσιακό γιαούρτι προσφέρει άφθονη πρωτεΐνη. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερες περιόδους κορεσμού όλη τη νύχτα. Και ένα μικρό φλιτζάνι ελληνικό γιαούρτι μπορεί να μειώσει την πιθανότητα να πιάσετε αυτή την πίντα παγωτού.

Περιτύλιγμα αυγών

Όταν καλεί η πείνα, γιατί να περιμένεις να απαντήσεις τις πρωινές ώρες; Κλείσε την όρεξη με ένα περιτύλιγμα αυγού! Τα αυγά είναι χαμηλά σε θερμίδες και πλούσια σε τρυπτοφάνη. Αποτελούν επίσης εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας, βιταμίνης D, χολίνης, σεληνίου, φωσφόρου, βιταμινών Β6 και 12 και αντιοξειδωτικών.

Τυρί cottage και φρούτα

Το τυρί κότατζ είναι γεμάτο με 12 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά 1/2 φλιτζάνι μερίδα. Η πρωτεΐνη μπορεί να παρατείνει τον κορεσμό μέχρι τις πρωινές ώρες, ενώ η τρυπτοφάνη μπορεί να βοηθήσει σε έναν καλό ύπνο.

Φυστικοβούτυρα και ξηρούς καρπούς

Η υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και θερμιδική πυκνότητα του φυστικοβούτυρου, του αμυγδαλοβούτυρου και άλλων ποικιλιών πριν τον ύπνο μπορεί να είναι αποθαρρυντική. Το φυστικοβούτυρο είναι μια φυτική πηγή τρυπτοφάνης, η οποία είναι χρήσιμη για όσους αποφεύγουν ή μειώνουν τα ζωικά προϊόντα στη διατροφή τους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πρέπει να κοιμάστε στη δεξιά ή στην αριστερή πλευρά;

Πώς σχετίζεται η ώρα που κοιμάστε με προβλήματα συμπεριφοράς και γνωστικής ανάπτυξης;

Τρόφιμα που προκαλούν πονοκεφάλους - Επιλέξτε προσεκτικά το τυρί, το κρασί, τον καφέ και τη σοκολάτα σας

10 Τρόποι για να κοιμάστε καλύτερα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα