Αυτοφροντίδα

Ύπνος φαγητό: Είναι καλό να πηγαίνω για ύπνο ενώ πεινάω; [vid]

Ύπνος φαγητό: Είναι καλό να πηγαίνω για ύπνο ενώ πεινάω; [vid]

Ύπνος φαγητό: Το να κοιμάστε έχοντας το αίσθημα της πείνας, μπορεί σίγουρα να σας κάνει να αισθανθείτε δυσαρέσκεια ή και ενόχληση που δεν έχετε ικανοποιήσει την όρεξή σας. Αλλά μπορεί να είναι πιο υγιεινό να πηγαίνετε στο κρεβάτι πεινασμένοι ή πεινασμένες, από το να τρώτε αργά το βράδυ πολύ κοντά στην ώρα του ύπνου.

Για την ακρίβεια, υπάρχουν πολλές παρενέργειες που σχετίζονται με την κατανάλωση γευμάτων κοντά στην ώρα του ύπνου. Η κατανάλωση σνακ μετά το δείπνο ή γευμάτων αργά το βράδυ μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους και σε αυξημένο δείκτη μάζας σώματος. Μπορεί επίσης να αντιμετωπίσετε δυσπεψία ή διαταραχές στον ύπνο, εάν τρώτε ή πίνετε πολύ κοντά στην ώρα κατάκλισης. Καθώς το σώμα ετοιμάζεται για τον ύπνο, ο μεταβολισμός σας επιβραδύνεται και συνήθως δεν χρειάζεστε επιπλέον θερμίδες.

Αρκετές ερευνητικές μελέτες έχουν επισημάνει τους κινδύνους της κατανάλωσης φαγητού πριν την ώρα του ύπνου:

  • Μια μελέτη του 2013 διαπίστωσε ότι η κατανάλωση εντός 4 ωρών πριν από τον ύπνο θα μπορούσε να οδηγήσει στην κατανάλωση περισσότερων θερμίδων όλη την ημέρα.
  • Μια μελέτη του 2014 διαπίστωσε ότι η αυξημένη πρόσληψη θερμίδων από το φαγητό αργότερα το βράδυ και πιο κοντά στον ύπνο μπορεί να οδηγήσει στην κατανάλωση επιπλέον θερμίδων και στην αύξηση του βάρους, επειδή καταλήγετε να τρώτε περισσότερες φορές μέσα στην ημέρα.
  • Μια μελέτη του 2017 διαπίστωσε ότι το φαγητό κοντά στην ώρα του ύπνου, όταν δηλαδή το σώμα σας αρχίζει να παράγει μελατονίνη μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένο ποσοστό σωματικού λίπους.
  • Η κατανάλωση αργά το βράδυ μπορεί επίσης να συμβάλλει σε δυσπεψία και προβλήματα ύπνου.

 

Τι πρέπει να τρώω πριν πάω για ύπνο;

Υπάρχουν πολλά υγιεινά τρόφιμα που μπορείτε να επιλέξετε εάν αισθάνεστε πείνα πριν τον ύπνο και τα οποία στην πραγματικότητα μπορεί να σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε καλύτερα, αποφεύγοντας παράλληλα τα προβλήματα της δυσπεψείας ή τις ενοχλήσεις κατά τη διάρκεια του ύπνου.

  • Τρόφιμα με τρυπτοφάνη

Τα σνακ αργά τη νύχτα μπορούν να περιλαμβάνουν τρόφιμα που περιέχουν το αμινοξύ τρυπτοφάνη. Αυτές οι τροφές διευκολύνουν τον ύπνο ενεργοποιώντας την ορμόνη σεροτονίνη στο σώμα σας.

Τα τρόφιμα που περιέχουν αυτό το αμινοξύ περιλαμβάνουν:

  • γαλοπούλα
  • κοτόπουλο
  • ψάρι
  • ξηρούς καρπούς
  • αυγά

 

  • Προϊόντα ολική άλεσης

Μπορείτε να δοκιμάσετε να συνοδεύσετε τα άνω τρόφιμα με προϊοντα ολικής άλεσης, όπως τα κράκερς, το μαύρο ψωμί και δημητριακά (ενν. ολικής άλεσης).

 

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Όσα πρέπει να ξέρεις για τη χρήση ελαίου καρύδας ως λιπαντικού

Κοινωνικός Τουρισμός: Καταληκτική ημερομηνία για τις υποβολές αιτήσεων του 2021

Αλμυρή πίτα για μικρούς και μεγάλους

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Κοιμηθείτε καλύτερα με τη βοήθεια της γίογκα

Αθλητισμός: Η αναπνοή σας είναι το κλειδί για να μπορείτε να χαλαρώσετε στις πόζες. Η αναπνοή στη γιόγκα είναι εξίσου σημαντική - αν όχι πιο σημαντική - με τη φυσική στάση του σώματος.

Εσωτερικός διάλογος : Τεχνικές να τον επιτύχετε

Εσωτερικός διάλογος : Η αυτο-συζήτηση είναι ο εσωτερικός σας διάλογος. Επηρεάζεται από το υποσυνείδητο μυαλό σας και αποκαλύπτει τις σκέψεις, τις πεποιθήσεις, τις ερωτήσεις και τις ιδέες σας.

Πώς να ενισχύσετε την ανθεκτικότητα σας στο άγχος

Άγχος Στρες: Μπορεί να μην μπορούμε πάντα να αλλάξουμε τους λόγους που μας προκαλούν δυσφορία, άγχος και στρες, αλλά μπορούμε σίγουρα να αλλάξουμε τον τρόπο που κοιτάμε τα πράγματα, υιοθετώντας πιο βιώσιμες οπτικές και πρακτικές.

Εκκρεμές : Τρόποι να τα καθαρίσετε

Εκκρεμές : Ο τακτικός καθαρισμός και επαναφόρτιση των λίθων σας είναι ο μόνος τρόπος για να επαναφέρετε τον κρύσταλλο σας στη φυσική του κατάσταση. Αυτή η πράξη φροντίδας μπορεί επίσης να αναζωογονήσει τη δική σας αίσθηση του σκοπού.