Αυτοφροντίδα

Θάλασσα Οφέλη: Πώς να απολαύσετε τα οφέλη της θάλασσας στο σπίτι [vid]

Θάλασσα Οφέλη: Πώς να απολαύσετε τα οφέλη της θάλασσας στο σπίτι [vid]

Θάλασσα Οφέλη: Τα ψυχολογικά οφέλη της θάλασσας και του θαλασσινού νερού στην ανθρώπινη υγεία μελετώνται ευρέως από επιστήμονες διαφόρων κλάδων. Σύμφωνα με τους ειδικούς, και μόνο η παραμονή μας δίπλα στο νερό έχει θετικό αντίκτυπο στην ψυχική μας υγεία.

Ειδικότερα, τα μέταλλα που περιέχονται στον θαλάσσιο αέρα λέγεται πως μπορούν να μειώσουν το άγχος και το στρες, ακόμη και τα συμπτώματα της κατάθλιψης. Την ίδια στιγμή, τα αρνητικά ιόντα στον θαλασσινό αέρα αυξάνουν τη ροή οξυγόνου στον εγκέφαλο, γεγονός που βελτιώνει την ικανότητα προσοχής, καθώς και τη διάθεσή μας.

Αυτό δε που είναι λιγότερο γνωστό είναι ότι το αλάτι της θάλασσας βοηθά στη διατήρηση των επιπέδων των ορμονών: τρυπταμίνη, σεροτονίνη και μελατονίνη, σε υγιή επίπεδα, γεγονός που συμβάλει σημαντικά στην μείωση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης, στην βελτίωση των συνηθειών και της ποιότητας του ύπνου, καθώς και στην ενίσχυση των αισθημάτων ευεξίας και ευφορίας μέσα στη μέρα μας.

Μάλιστα, ακόμη και ο ήχος του νερού και των κυμάτων λέγεται πως έχει θετικά οφέλη για την ανθρώπινη ψυχή. Για τον λόγο αυτό, θαλάσσιοι και εν γένει υδάτινοι ήχοι χρησιμοποιούνται από καιρό σε συνδεδρίες και εμπειρίες διαλογισμού ως μέσα δημιουργίας και διατήρησης μιας χαλαρωτικής νοητικής ατμόσφαιρας. Οι μελέτες δεικνύουν σχετικά ότι ο ρυθμός των ωκεάνιων κυμάτων και της παλίρροιας μπορεί να επηρεάσει το ρυθμό των νευρωνικών «κυμάτων» του ανθρώπινου εγκεφάλου, ενθαρρύνοντας έναν πιο αρμονικό και χαλαρωτικό ρυθμό σκέψης.

Για όλους τους παραπάνω λόγους συνίσταται η αξιοποιήση της δύναμης της θάλασσας και του θαλαασσινού νερού στην καθημερινότητά μας. Και δε χρειάζεται να μένουμε κοντά στο νερό για να επωφεληθούμε από τις ευεργετικές του δυνάμεις. Ακολουθούν ορισμένες ιδέες να εντάξετε την θεραπευτική και αγχολυτική δύναμη του θαλασσινού νερού στην καθημερινή σας ζωή με εύκολο τρόπο:

  • Ακούστε τους χαλαρωτικούς ήχους του ωκεάνιου νερού πριν πάτε για ύπνο στο κρεβάτι

Βρείτε στο διαδίκτυο μια “μουσική” λίστα με ηχητικές επενδύσεις νερού ή audios με τους φυσικούς ήχους των κυμάτων. Η καθημερινή ακρόαση αυτών των ήχων πριν πάτε στο κρεβάτι θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να κοιμηθείτε καλύτερα και πιο βαθιά.

  • Δημιουργήστε μια εμπειρία DIY spa στο σπίτι σας

Το ζεστό νερό και ο ατμός μπορούν να κάνουν υπέροχα πράγματα για το σώμα και το μυαλό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι πισίνες, οι σάουνες και τα ατμόλουτρα είναι τόσο διαδεδομένες στα σπα. Μπορείτε να δημιουργήσετε εύκολα τα ίδια εφέ στο σπίτι σε μια ζεστή μπανιέρα. Μάλιστα, το τρεχούμενο νερό λέγεται ότι μπορεί να δημιουργήσει περιβάλλον φορτισμένο με τα ίδια αρνητικά ιόντα που συναντάμε στον ωκεανό. Επιπλέον, προσθέστε στην μπανιέρα σας μια καλή ποσότητα από θαλασσινό αλάτι και επωφεληθείτε από τις ευεργετικές του ιδιότητες για το σώμα, το δέρμα και το νου.

Ακολουθεί βίντεο τραγουδιού για τη συνοδεία διαλογιστικής πρακτικής – και όχι μόνο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Κολπική ξηρότητα : Αίτια που την προκαλούν

Διαβήτης : Συμβουλές για υγιεινές κρεατοφαγικές επιλογές

Συνέδριο γονιμότητας : Οι αντιδράσεις έφεραν την οριστική αναβολή του

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το mindfulness βελτιώνει την ευημερία και τη σωματική υγεία

Διαλογισμός Mindfulness: Ο καθηγητής Jon Kabat-Zinn, ιδρυτής και πρώην διευθυντής της Κλινικής Μείωσης του Στρες στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης, βοήθησε να μπει η πρακτική του διαλογισμού του mindfulness στην επικρατούσα ιατρική και απέδειξε ότι η άσκηση και πρακτική του μπορεί να φέρει βελτιώσεις τόσο στα σωματικά όσο και στα ψυχολογικά συμπτώματα, καθώς και θετικές αλλαγές στην υγεία, τις στάσεις και τις συμπεριφορές.

Για καλύτερη διάθεση, συγκέντρωση και ανακούφιση από τον πόνο, κάντε διαλογισμό

Διαλογισμός: Μια ενδελεχής λίστα των οφελών του στην υγεία θα ήταν πιθανώς ανεξάντλητη, αλλά παρακάτω θα βρείτε ορισμένα από τα πιο σημαντικά οφέλη του διαλογισμού, καθώς και τους λόγους που συνίσταται να τον εξασκείτε τακτικά στη ζωή σας.

Τέσσερις τεχνικές χαλάρωσης για όταν έχετε στρες

Τεχνικές χαλάρωσης: Εάν ξεκινήσετε την πρακτική, ίσως παρατηρήσετε ότι το μυαλό σας στην αρχή δεν θα σταματά να σκέφτεται και να πηδά από τη μία σκέψη στην άλλη. Αλλά αυτό είναι φυσιολογικό, αυτό συμβαίνει. Δεν χρειάζεται να κρίνετε ωστόσο αυτές τις σκέψεις ή τα συναισθήματα που ανακινούνται. Απλώς παρατηρείστε τη διαδικασία και επιστρέψατε ξανά στο παρόν ή το στοχευμένο αντικείμενο ή mantra.

Χωρισμός : Συμβουλές για να τον ξεπεράσετε

Χωρισμός :Οι χωρισμοί και τα συναισθήματα που δημιουργούν είναι περίπλοκα. Ανακούφιση, σύγχυση, θλίψη, θλίψη - όλα αυτά είναι απόλυτα φυσιολογικές αντιδράσεις στο τέλος μιας σχέσης.

Ο διαλογισμός αυξάνει την ψυχική ανθεκτικότητα

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός σας βοηθά να αντιμετωπίσετε το άγχος και να αποκρίνεστε με μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις δύσκολες καταστάσεις της ζωής, κάτι που μπορεί να αυξήσει την αυτοπεποίθησή σας και να σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα.