Fitness

Θάλασσα Κολύμπι Οφέλη: Πέντε κορυφαία οφέλη από τη θαλασσινή κολύμβηση [vid]

Θάλασσα Κολύμπι Οφέλη: Πέντε κορυφαία οφέλη από τη θαλασσινή κολύμβηση [vid]

Θάλασσα Κολύμπι Οφέλη: Το κολύμπι είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ενεργοποιήσετε ολόκληρο το σώμα και το καρδιαγγειακό σας σύστημα. Μια ώρα κολύμβησης καίει σχεδόν τόσες θερμίδες όσες και το τρέξιμο, χωρίς ωστόσο να επηρεάζει ή να ταλαιπωρεί τα οστά και τις ευαίσθητες αρθρώσεις. Διαβάστε παρακάτω για τα οφέλη της κολύμβησης στην ανθρώπινη υγεία.

Μπορεί να έχετε ήδη ακούσει ότι οι ειδικοί συνιστούν στους ενήλικες να ασκούνται κάθε εβδομάδα για 150 λεπτά στην περίπτωση που επιλέγουν μέτρια σωματική δραστηριότητα ή 75 λεπτά εφόσον ακολουθούν ένα πρόγραμμα έντονης άσκησης. Η κολύμβηση είναι η τέταρτη πιο δημοφιλής δραστηριότητα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Και τούτο διότι, πέραν της διασκεδαστικής της φύσης, η κολύμβηση παρέχει πολλά οφέλη στην υγεία, εφόσον ασκείται τακτικά.

Ποια είναι τα οφέλη από το θαλασσινό κολύμπι;

  • Ενεργοποιεί ολόκληρο το σώμα σας

Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη της κολύμβησης είναι ότι ενεργοποιεί και ασκεί πραγματικά ολόκληρο το σώμα σας, από την κορυφή μέχρι τα νύχια. Ειδικότερα: αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό σας, τονώνει τους μυς, ενδυναμώνει, χτίζει αντοχή. Υπάρχουν διάφορες τεχνικές που μπορείτε να δοκιμάσετε για να προσθέσετε ποικιλία στην προπόνησή σας, όπως: ύπτιο, πεταλούδα, ελεύθερη κολύμβηση. Καθεμία από αυτές τις ασκήσεις επικεντρώνεται σε διαφορετικές ομάδες μυών. Προτιμήστε να εναλλάσσετε τις τεχνικές ώστε να χρησιμοποιείτε τις περισσότερες μυϊκές ομάδες του σώματός σας, καθώς μετακινήστε και απολαμβάνεται το θαλασσινό νερό.

  • Ενισχύει την εύρυθμη λειτουργία της καρδιάς

Ενώ οι μύες σας προπονούνται, το καρδιαγγειακό σας σύστημα ασκείται επίσης. Το κολύμπι ενδυναμώνει την καρδιά και τους πνεύμονες. Σύμφωνα με ερευνητικές μελέτες, η κολύμβηση μπορεί ακόμη και να μειώσει τον κίνδυνο θανάτου. Σε σύγκριση με άτομα που δεν κολυμπούν, οι κολυμβητές έχει αποδειχθεί πως διατρέχουν περίπου το μισό κίνδυνο θανάτου. Άλλες μελέτες δεικνύουν ότι το κολύμπι μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

  • Είναι κατάλληλο για άτομα με τραυματισμούς, αρθρίτιδα και άλλες παθήσεις

Το κολύμπι μπορεί ακόμη και να μειώσει τον πόνο σας ή να βελτιώσει την ανάρρωσή σας από τραυματισμό. Μία μελέτη έδειξε ότι τα άτομα με οστεοαρθρίτιδα ανέφεραν σημαντικό περιορισμό του πόνου στις αρθρώσεις και βίωσαν λιγότερο σωματικό περιορισμό ή δυσκαμψία μετά την κολύμβηση.

  • Είναι μια εξαιρετική επιλογή άσκησης για άτομα με άσθμα

Η κολύμβηση περιλαμβάνει ασκήσεις αναπνοής που μπορούν να σας βοηθήσουν να επεκτείνετε την ικανότητα των πνευμόνων σας και να αποκτήσετε έλεγχο της αναπνοής σας.

  • Ευεργετικό και για άτομα με σκλήρυνση κατά πλάκας

Τα άτομα με σκλήρυνση κατά πλάκας μπορεί επίσης να βρουν την κολύμβηση ευεργετική. Σύμφωνα με μία μελέτη ένα πρόγραμμα κολύμβησης 20 εβδομάδων είχε ως αποτέλεσμα σημαντική μείωση του πόνου για άτομα με σκλήρυνση κατά πλάκας. Οι ίδιοι άνθρωποι ανέφεραν επίσης ανακούφιση από συμπτώματα, όπως η κόπωση, η κατάθλιψη και η αναπηρία.

  • Βελτιώνει τον ύπνο σας

Σε μια μελέτη σε ηλικιωμένους ενήλικες με αϋπνία που συμμετείχαν σε τακτική αερόβια άσκηση, οι συμμετέχοντες ανέφεραν αύξηση στην υποκειμενική ποιότητα ζωής και στον ύπνο. Με το 50 % περίπου των ηλικιωμένων να αντιμετωπίζει κάποια διαταραχή ύπνου, αυτό αποτελεί ένα εξαιρετικό νέο.

Ακολουθήστε στην παρακάτω ταινία μικρού μήκους το “ελεύθερο” ταξίδι δύο γυναικών, χειμερινών κολυμβητριών στα άγρια και παγωμένα νερά της Σκωτίας:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Το θαλασσινό νερό είναι ελιξίριο υγείας

Θαλασσινό νερό για λαμπερή και υγιή επιδερμίδα χωρίς ακμή και ουλές

Οι ευεργετικές ιδιότητες της θάλασσας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μυστικά για να βελτιώσετε εύκολα τη φυσική σας κατάσταση - Τρέξιμο με διαλείμματα

Αν αποφασίσατε να ξεκινήσετε τρέξιμο για να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι θα δείτε άμεσα αποτελέσματα, αρκεί να ακολουθήσετε τις πολύτιμες συμβουλές που δίνουν οι ειδικοί και θα σας βοηθήσουν να τα καταφέρετε

Ο ιδανικός τρόπος προθέρμανσης για να μην τραυματίζονται οι μυς

Η προθέρμανση (warm up) είναι μια ευρέως αποδεκτή πρακτική η οποία προηγείται οποιασδήποτε μορφής άσκησης - γυμναστικής και θεωρείται απαραίτητη για την επίτευξη βέλτιστης απόδοσης και μείωσης του κίνδυνου τραυματισμού.

Ποιά τα οφέλη στην υγεια της γρήγορης δίαιτας του μοναχού

Οι γιατροί συμβουλεύουν τους ανθρώπους να στοχεύουν σε ένα μέτριο βάρος, επειδή η παχυσαρκία αποτελεί παράγοντα κινδύνου για μεταβολικές ασθένειες, όπως ο διαβήτης και οι καρδιαγγειακές παθήσεις, οι οποίες είναι καταστάσεις της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων

Πώς η γυμναστική θα αποδώσει περισσότερους καρπούς

Αν είστε από εκείνους που ξεκινούν γυμναστήριο και σε λιγότερο από ένα μήνα έχουν εγκαταλείψει την προσπάθεια επειδή βλέπουν ότι δε μπορούν να πετύχουν τους στόχους της προπόνησης, μην απογοητεύεστε - Υπάρχει τρόπος να τα καταφέρετε και, μάλιστα, εξαρτάται απόλυτα από εσάς!

Ο ρόλος των επιπέδων γλυκόζης στην σκελετική αποκατάσταση

Ερευνητές από το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Τόκιο έδειξαν ότι τα δορυφορικά κύτταρα των σκελετικών μυών, που είναι βασικοί παράγοντες στην επιδιόρθωση των μυών, πολλαπλασιάζονται καλύτερα σε περιβάλλον χαμηλής γλυκόζης.