ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός Υγεία: Η άσκηση μπορεί να λειτουργήσει ως βάλσαμο για πολλά ψυχοσωματικά προβλήματα [vid]

Αθλητισμός Υγεία: Η άσκηση μπορεί να λειτουργήσει ως βάλσαμο για πολλά ψυχοσωματικά προβλήματα [vid]

Αθλητισμός Υγεία: Η ωφέλεια από την άθληση είναι διαδεδομένη σε όλο το κόσμο. Είναι γνωστό ότι άσκηση όχι μόνο διατηρεί και βελτιώνει ένα υγιές σώμα, αλλά επιπλέον θεραπεύει το πάσχων σώμα, καθώς και την ψυχή που βιώνει ανισορροπία ή πόνο.

Η άθληση αποτελεί έναν από τους κύριους παράγοντες για την πρόληψη τόσο της σωματικής όσο και της ψυχικής μας υγείας. Η άσκηση συμβάλει στην ψυχική και συναισθηματική ισορροπία και ενδείκνυται για την πρόληψη και αντιμετώπιση των ψυχικών διαταραχών, καθώς βελτίωνει τη σωματική και ψυχική μας ευημερία. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια, γίνονται εντατικές προσπάθειες για την προώθηση της σωματικής δραστηριότητας από τους επαγγελματίες και συμβούλους ψυχικής υγείας, καθότι πιστεύεται πως η άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη και διατήρηση υγιών συμπεριφορών σε πολλές περιπτώσεις παθολογίας.

Ο αθλητισμός συνδέεται στενά με την ψυχική ευζωία, ενώ τα ευεργετικά του οφέλη συγκρίνονται με αυτά της ψυχοθεραπείας – κάτι που επιβεβαιώνεται από σύχγρονες επιστημονικές έρευνες. Με αυτόν τον τρόπο, η άσκηση μπορεί να λειτουργήσει ως βάλσαμο για πολλά ψυχικά προβλήματα, μεταξύ των οποίων είναι η κατάθλιψη, συμβάλλοντας σημαντικά στην αντιμετώπισή τους.

Ποια είναι τα οφέλη της άθλησης για το σώμα και το πνεύμα;

  • Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να λειτουργήσει προληπτικά ενάντια στις καρδιαγγειακές παθήσεις, την παχυσαρκία, την οστεοπόρωση, τις εγκεφαλοαγγειακές παθήσεις, το σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 , τον καρκίνο του μαστού και του παχέος εντέρου και διάφορες ψυχικές διαταραχές, όπως η κατάθλιψη ή οι αγχώδεις διαταραχές.
  • Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, ο αθλητισμός συμβάλει στον περιορισμό του άγχους, το οποίο για αρκετούς ανθρώπους αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους. Η άσκηση όχι μόνον προλαμβάνει τα συμπτώματα του άγχους, αλλά μπορεί ακόμη να θεραπεύσει τις αγχώδεις καταστάσεις σε μεγαλύτερο ποσοστό, ακόμα και σε σύγκριση με άλλες φαρμακευτικές και ψυχοδυναμικές μεθόδους.
  • Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ο αθλητισμός βοηθά στην ανακούφιση της ήπιας και μέτριας κατάθλιψης τροποποιώντας την καθημερινή ρουτίνα των ανθρώπων, αυξάνοντας τις κοινωνικές συναντήσεις και ενδυναμώνοντάς τους να ανταποκριθούν σε δύσκολες προκλήσεις, φυσικής και ψυχολογικής φύσης.

Υπάρχουν δύο είδη σωματικής άσκησης που μπορείτε να δοκιμάσετε:

  • η ισοτονική ή κινητική άσκηση, όπως το περπάτημα, το τρέξιμο, η ποδηλασία, ο χορός ή η κολύμβηση.
  • η ισομετρική ή στατική άσκηση όπως η άρση βαρών, η πάλη, η κωπηλασία ή το θαλάσσιο σκι.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Γιατί ο αθλητισμός αποτελεί εγγύηση για γερή ψυχολογία

Τα ψυχοσωματικά οφέλη του αθλητισμού

Πώς να επιστρέψετε στην άθληση μετά από Covid-19 λοίμωξη

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποιες παθήσεις υγείας προκαλούνται από το σπλαχνικό λίπος;

Σπλαχνικό λίπος: Η διαχείριση των επιπέδων του σπλαχνικού λίπους σε ένα ασφαλές εύρος είναι εξαιρετικά σημαντική, όχι μόνο για να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης επικίνδυνων παθήσεων για την υγεία σας, αλλά και για τη γενική σας ευημερία.

Πόσο νερό χρειάζεστε καθημερινά και πώς το χρησιμοποιεί το σώμα σας;

Υγεία νερό: Το νερό χρησιμεύει κυριολεκτικά σε κάθε κύτταρο του οργανισμού μας! Άλλωστε το μεγαλύτερο μέρος του σώματος μας αποτελείται από νερό! Καταναλώστε λοιπόν αρκετό, αν θέλετε να παραμείνετε υγιείς. 

Η σχέση μεταξύ ασθενών και νοσηλευτών επηρεάζει τη θεραπεία

Νοσηλευτές ασθενείς: Οι νοσηλευτές ψυχικής υγείας υπερασπίζονται εδώ και καιρό τη σχέση νοσηλευτή-ασθενούς ως εργαλείο που επιτρέπει την οικοδόμηση εμπιστοσύνης, την ενσυναίσθηση και τη συμπόνια στο πλαίσιο της θεραπευτικής επικοινωνίας.

Οι θαυματουργές ιδιότητες του καρότου και στα φύλλα του

Φύλλα καρότου: Όλοι γνωρίζουμε για τις εξαιρετικές ιδιότητες του καρότου, καθώς και για τα οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό μας. Εξίσου υγιεινά όμως είναι και τα φύλλα καρότου, τα οποία συχνά παραβλέπουμε.

Η χορήγηση από του στόματος ανοσοθεραπείας με φιστίκια σε παιδιά ηλικίας 1 έως 3 ετών προκαλεί ύφεση της αλλεργίας στο ένα πέμπτο.

Ενώ υπάρχει θεραπεία για τις αλλεργίες στα φιστίκια, εγκρίνεται μόνο σε ηλικίες 4 ετών και άνω και προστατεύει από τυχαία έκθεση σε μικρές ποσότητες φιστικιών.